וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין: "אפשר להתמודד עם מכבי ת"א"

22.10.2007 / 18:16

הפועל ירושלים פתחה עונה במסע"ת והיו"ר דני קליין מאמין שאפשר להיאבק באלופה. שמיר: "הייתי מודאג, אבל החתמנו כל מי שהיה בעדיפות ראשונה". פוגל: "במכבי כל האמצעים כשרים"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: אמיר לב

אחרי התבוסה הכואבת בגמר גביע ווינר ורגע לפני שהיא פותחת עונה בניסיון לנקום על הפסד האליפות בשנייה האחרונה, הפועל ירושלים ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים להצגת המטרות והקבוצה בפני התקשורת. גם השנה ירושלים נחשבת למועמדת הכמעט בלעדית לגנוב את תואר האליפות ממכבי תל אביב, ואת המסע שלה, לצד משחקי היול"ב קאפ היא תפתח מול הפועל עפולה/גלבוע במשחק ביתי.

שמיר: "אי אפשר לדעת מה יהיה במאי"

"באף סיטואציה ובאף קבוצה אי אפשר לדעת לאן מגיעים במאי", אמר דן שמיר, מאמן הקבוצה, "כולם אוהבים ורוצים לצאת בהצהרות. אין לי בעיה עם זה שאנשים מצהירים הצהרות ורוצים לצאת עם אליפויות ותארים. הצהרות אלה לא מביאות לשום דבר. יש דרך שצריך לעבור. אני בסך הכל מרוצה אבל גם קצת מוטרד.

"אני באופן אישי הייתי מודאג ממה שקרה בתחילת הפגרה. איבדנו הרבה מאוד נכסים, לא הייתה המשכיות והיינו צריכים לבנות הכול מהתחלה. עברנו תהליך קשה וארוך עם הרבה מאוד עבודה, אבל הצלחנו להחתים, מסיבות שלחלקן אני לא מודע, שחקנים שהיו בעדיפות ראשונה. לדוגמא, ברכזים, העדיפות הראשונה שלי הייתה לוויל בליילוק.

"כשבונים קבוצה חדשה זה לוקח קצת זמן, וייתכן שיהיו מהמורות בדרך. יש לנו עדיין הזדמנויות להחתים את מה שאנחנו צריכים ואם זה יקרה אז אני אהיה מאושר מאוד, גם אם נשלם מחיר מסוים בהכנה".

פוגל: "במכבי, כל האמצעים כשרים"

ארקדי גאידמק הבעלים הגיע באיחור למסיבת העיתונאים, ועם הגעתו אמר: "אני שמח להיות כאן, אני חושב שתהיה לנו השנה עונה נהדרת. אין לי ידע בכדורסל, אבל אני רק יודע שנעשה הכל כדי לזכות באליפות".

יו"ר הקבוצה, דני קליין, בחר בעיקר להודות לגאידמק: "בשנים האחרונות אנחנו מכוונים למטרות הגבוהות ביותר. בשנה שעברה זכינו בגביע המדינה והיינו קרובים מאוד לדאבל היסטורי. אנו לא חיים על העבר ועובדים קשה כדי שנוכל להגיע להישגים הגבוהים ביותר. אני מודה לגאידמק שעם הצטרפותו לפני שנתיים חלו שינויים חשובים. לארקדי יש תרומה אדירה לקפיצה שעשה המועדון גם בארץ וגם באירופה, ובלעדיו לא היינו מביאים סגל כל-כך איכותי. כל מה שרצינו נמצא אצלנו מבחינת סגל השחקנים".

על הציפיות בצד האירופי, אמר קליין: "הפועל ירושלים צריכה להיות מובילה גם בכדורסל האירופי. יש חשיבות לכך דווקא כיום כשמדברים על חלוקת ירושלים. מעבר לכך המועדון פועל עבור הקהילה ומכאן החשיבות הרבה".

על היחסים עם ארקדי, השיב לעיתונאים: "ארקדי הגיע לכאן לפני שנתיים מתוך כוונה לעזור לקהילה. כמו בכל דירקטוריון היו מחלוקות. אני שמח להגיד שארקדי איתנו עונה שלישית. כל מה שהוא עשה נועד שנחזק את הקבוצה. הוא איתנו והוא תומך".

אהרן פוגל, יו"ר מגדל, התייחס לתקציב הקבוצה בהשוואה ליריבה: "התקציב של מכבי תל אביב הוא פי שלושה משלנו. במכבי כל האמצעים כשרים כדי להגיע למטרות שלהם. ההנהלה אצלנו מצאה פיתרון לכך שאחד ועוד אחד יהיה יותר משניים. יש כאן הרבה חוכמה, ואנחנו אופטימים מכיוון שהצלחנו להביא למערכת שעובדת הרבה יותר טוב מהחלק היחסי שלה".

אחרי העזיבה המתוקשרת של מאיר טפירו לטובת בני השרון, התחזקה הקבוצה של שמיר בג'יימי ארנולד ושרון ששון שאמורים לקבל דקות משחק ולהיות שחקני המפתח במערך. לצד דרור חג'ג' הותיק שנשאר, הצטרפו גם ויל בליילוק, שעדיין לא הראה ניצוצות וראמל קארי. יחד עם טים באוורס שאמור לסחוב את הקבוצה, בהפועל ירושלים מקווים להצליח באירופה כאשר הוגרלו לבית לא קשה במיוחד עם זאדאר, אוניקס קאזאן, שטרסבורג, זגורזאלץ' ודן בוס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully