וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "אני מזכיר לכולם, בוזגלו חתום אצלנו עד 2008"

יצחק סולומון

22.10.2007 / 17:49

יו"ר בני סכנין שולח תזכורת לכל המעוניינים בקשר הכישרוני, ומוסיף: "לא רק שאני לא מתכוון לשחרר אותו, אני גם מנסה להאריך את חוזהו"

"אני מזכיר לכל המתעניינים שלמאור בוזגלו יש חוזה חתום בבני סכנין עד ה-30 במאי 2008. עד אז, אין מצב שהוא ישתחרר מהקבוצה שלנו", אומר יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, בתגובה לגל הפרסומים בנוגע לעתידו של השחקן הכי חם שלו העונה.

מאזן גנאים: "דיברתי עם האבא, דיברתי עם הילד, שניהם נהנים מכל רגע בסכנין. אני חושב ששני הצדדים נהנים מהשידוך, גם מאור וגם אנחנו. לא רק שאני לא מתכוון לשחרר אותו, אני יכול לגלות לכולם שאני עושה כל מאמץ כדי להשאיר אותו אצלנו עוד כמה שנים".

באימון היום (שני) כינס המאמן אלישע לוי את השחקנים, לאסיפה ראשונה מאז משחק הניצחון על הפועל תל אביב. המאמן לוי אמר לשחקניו: "הכנו את עצמנו נכון נגד הפועל וזה עבד. ניצחנו קבוצה קשה וטובה, אבל צריך לשכוח אותם כי עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. מצפים לנו שני משחקי חוץ קשים, נגד מכבי הרצליה וכפר סבא. אם נחזור מהם עם תוצאות טובות, אפשר יהיה להסתכל קדימה בטבלה".

לאחר האימון יצאה הקבוצה לארוחה משותפת במסעדה בכפר ירכא, בהזמנת חבר ההנהלה שאהר חלאיילה. משם נסעו השחקנים לביקור אבלים בבית משפחתו של חאלד חלאיילה.

שחקני בני סכנין ביקרו אחר הצהריים בכלא צלמון, שם קיימו משחק כדורגל מקוצר מול נבחרת אסירים מקומית. התוצאה הסופית, 1-4 לסכנין. מאור בוזגלו נעדר מהביקור משום שנאלץ לחזור לבסיסו הצבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully