וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "חייבים את הנקודות מול כפר סבא"

יצחק סולומון

22.10.2007 / 12:00

העולה החדשה עדיין אופטימית, למרות ההפסד נגד מכבי חיפה. הקפטן יניב לביא: "כל הליגה ברמה שווה, בבית חייבים לנצח"

אימון עירוני איתוראן קרית שמונה היום (שני) התנהל באווירה טובה, למרות ההפסד בשבת מול מכבי חיפה. המאמן רן בן שמעון ביקש מחניכיו לשכוח את המשחק בקרית אליעזר, ולהתרכז במשימה הקרובה המצפה לקבוצה: משחק הבית בשבת מול הפועל כפר סבא (שבת 14:00).

בקריה אומרים: "כפר סבא היא קבוצה מהליגה שלנו, לכן חייבים לעשות כל מאמץ כדי להשאיר את הנקודות בבית". בקריה רוצים לשמור על הסטטיסטיקה, שמורה על שלושה ניצחונות בשלושת משחקי הבית בליגת העל.

המאמן רן בן שמעון עבר עם השחקנים על הטעויות במשחק נגד מכבי חיפה. בין היתר אמר לשחקניו: "היינו צריכים להניע כדור כדי לשלוט יותר. נלמד מהטעויות ונשתפר בהמשך".

גיא צרפתי ועבאס סוואן הפצועים התאמנו בצדי המגרש. החלוץ יירו בלו, שחוזר מהרחקה, החלים מפציעה טורדנית ויעמוד בשבת לרשות המאמן.

הקפטן יניב לביא אומר על המשחק נגד כפר סבא: "זה משחק מאוד חשוב. אנחנו חייבים לקחת נקודות בבית. חוץ מבית"ר ירושלים כל הליגה ברמה שווה. כפר סבא קבוצה טובה, אבל בבית שלנו אנחנו צריכים, רוצים וחייבים לקחת את הנקודות".

על המאזן הגרוע של קבוצתו במשחקי החוץ, לעומת המאזן המושלם בבית, אומר לביא: "יש פה אלמנט של חוסר מזל. אני לא חושב שזה בגלל יכולת לא טובה לא לקחנו נקודות בחוץ. אנחנו משחקים טוב גם בחוץ. אני מאמין ובטוח שזה עוד ישתפר".

בקבוצה לא מתכוונים לזמן את עבאס סוואן לועדת משמעת פנימית, בעקבות הרחקתו בשבת. "מי שהיה צריך לקבל כרטיס אדום זה השופט ולא עבאס. עד עכשיו אנחנו לא מבינים למה הוא הורחק", אומרים בקריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully