וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד מודה: "כאב לי שהוחלפתי"

22.10.2007 / 16:32

הקפטן של ליברפול סיפר כי יבקש תשובות מהמנג'ר רפא בניטז לאחר שהוחלף במשחק הניצחון בדרבי מול אברטון. שופט המשחק נענש

קפטן ליברפול סטיבן ג'רארד הודה שהוא מרגיש "פגוע ומאוכזב" אחרי שהוחלף במהלך הדרבי מול אברטון, ואף סיפר כי הוא יבקש תשובות מהמנג'ר רפא בניטז.

"לפעמים צריך לשחק כדורגל עם המוח, אבל אנחנו שיחקנו עם הלב", אמר ג'רארד לגבי הקשיים של ליברפול מול אברטון, "אני אוהד מקומי, כך שהדרבי הוא חשוב מאוד עבורי, ובגלל זה הייתי רוצה להיות על הדשא לאורך כל 90 הדקות ולהיות שם ברגעי הניצחון".

"בסופו של דבר הוחלפתי על ידי לוקאס לייבה, שהיה לו חלק חשוב בשער הניצחון", אמר ג'רארד, "אבל האמת היא שחשתי פגוע והייתי מאוכזב. אני מתכוון לדבר עם המנג'ר במטרה לברר למה הוחלפתי, אבל לא אלך לדפוק על דלתות או משהו כזה".

"אני יודע שלא הייתי בשיאי לאחרונה", הודה הקפטן, "אבל התמיכה שאני מקבל מהמועדון בהחלט יכולה להיות משמעותית".

השופט שילם את המחיר

השופט של הדרבי בשבת, מארק קלאטנברג, שכמה מהחלטותיו הכריעו את המשחק, לא ישפוט בשבת הקרובה בפרמיירליג. הביקורת על השופט הייתה בעיקר על הפנדל הראשון של ג'רארד, שגרר כרטיס אדום להיברט. בהמשך הוא נתן רק כרטיס צהוב לדרק קויט על כניסה פרועה בפיל נוויל, ובתוספת הזמן לא שרק לפנדל ברור לאברטון.

מגן אברטון אלן סטאבס תקף את סגנון המשחק של קויט ואמר על העבירה: "הוא זינק בפראות, עם שתי הרגליים קדימה", אמר, "אם שחקן קופץ ככה, זה אדום".

בניטז הגן על השחקן שלו. "אתם מכירים את קויט, והוא לא כסחן", אמר המאמן, "זה היה אגרסיבי, אבל הוא לא נגע בשחקן". לגבי השריקות לפנדלים, אמר בניטז: "אם נדון ככה בפרוטרוט על כל מקרה, אז בפעם הבאה במשחקי דרבי יהיו עשרה פנדלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully