וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נתניה: "הופתענו מחוסר הלחימה של מכבי ת"א"

שחקנים בסגנית האלופה טוענים: "ציפינו שהם יתנפלו עלינו, תוכנית המשחק של עטר עבדה מצוין". יוצאי מכבי ת"א התקשו להסתיר את שמחתם

הופעתה הפושרת אמש (ראשון) של מכבי תל אביב הפתיעה מאוד את מכבי נתניה, כך מתברר מהדברים אותם אומר היום שחקן הקבוצה. "הופתענו מחוסר הלחימה של שחקני מכבי ת"א, היינו בטוחים שהם יתנפלו עלינו כבר מההתחלה, והאמת שגם התכוננו לכך", אמר השחקן, "ראובן הכין אותנו על פי תוכנית משחק שבה אנחנו היינו אמורים לתת להם לדחוף אותנו לאחור, ואז לעקוץ אותם בגול מהיר. ואכן התוכנית עבדה, חץ מהעובדה שהגול הראשון בא מכדור נייח כבר בדקה הראשונה. זה היה הדבר הכי טוב שיכולנו לבקש".

מתברר שהתוכנית של עטר עבדה גם במחצית השנייה. המאמן, שדרש מהשחקנים גם בהפסקה לפתוח את המחצית השנייה בלחץ מאסיבי ו"להראות מי בעל הבית", כדברי המאמן, עבדה כמתוכנן. חיזוקים לכך מאותו שחקן: "ראובן ביקש מאיתנו בחצי השני לעלות ולתקוף אותם עם הרבה לחץ על מנת להעביר להם מסר, שלא ניתן להם לחזור למשחק. ובאמת ראינו שהם היו מופתעים. הם לא ציפו שנפתח בלחץ כזה גם במחצית השנייה. בגלל זה הם נראו כמו שהם נראו".

יוצאי מכבי ת"א לשעבר התקשו מאוד להסתיר את שמחת הניצחון, ובצוות המקצועי הורו להם לשמור על פרופורציות ועל כבודם של שחקני היריבה. הפעם, בניגוד לניצחונות אחרים, לא יצאו השחקנים לארוחה משותפת.

בדיקת ה-MRI שעבר קלמי סבן נמצאה תקינה, והשחקן, שהיה חשש שסובל מקרע במיניסקוס (וזאת לאור הנפיחות והזיהום בברכו הפצועה), ישוב כבר היום לאימונים בהדרגה, במטרה להכשירו למשחק מול מכבי חיפה בשבת.

סטניסלב אנגולביץ', שמילא את מקומו בעמדת המגן הימני, גילה יכולת סבירה אך יפנה את מקומו בעמדת המגן מיד עם החלמתו של סבן ויחזור לתפקד כקשר אחורי.

שחקני הקבוצה, שנחו היום, ישובו להתאמן מחר בדן קיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully