וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי כפר סבא יעודדו את לויטה

22.10.2007 / 15:37

אחרי שהיה אשם בשני שערים שספגה הקבוצה במשחק הליגה בשבת, החליטו האוהדים לתמוך בשוער הצעיר. בקבוצה החלו בשיעורי פילאטיס

אוהדי הפועל כפר-סבא החליטו הערב (שני) לקיים באימון יום שלישי מפגן תמיכה לשוער הקבוצה, אוהד לויטה, שהיה אשם בשני שערים שספגה הקבוצה מול מכבי הרצליה. אחד מראשי חוג האוהדים, עידו ברזילי: "נגיע מחר לאימון ונעודד את אוהד. חשוב שהוא יקבל את החיזוקים מאיתנו. אוהד הוא שחקן בית והוא נותן את הלב והנשמה למועדון".

הנהלת הקבוצה יודעת בדיוק מה טוב בשביל השחקנים שלה שעדיין לא ניצחו משחק בית העונה: שיעורי פילאטיס. לאימון אתמול הגיעו שני מאמנים והם צפויים להגיע לאורך כל העונה במטרה "ליצור רוגע ואיזון בקבוצה". שיעורי הפילאטיס נכנסים בהדרגה לאימוני הקבוצות בליגת העל. גם בהפועל תל אביב מתקיימים שיעורים כאלה.

לפני האימון אתמול שוחח המאמן אלי אוחנה עם הבלם הברזילאי דגלאס דה סילבה. אוחנה שם דגש על הטעויות של ההגנה במהלך המשחק וביקש מהבלם להיות עירני יותר. באסיפת הקבוצה מתח המאמן ביקורת על משחק ההגנה. ללויטה הוא אמר: "היית צריך להישאר בשער ולהשאיר את הכדור לדגלאס, או לצאת עד הסוף ולהעיף את הכדור החוצה". לשחקנים הוא אמר: "את הגול השני והשלישי של הרצליה אנחנו הבקענו". לאחר האימון אמרו שחקנים בקבוצה: "הטעויות של השוער הזכירו לנו את המשחק של אנגליה מול קרואטיה. לרגע חשבנו שלויטה הוא פול רובינסון".

מחר תערוך הקבוצה שני אימונים. ביום שישי, לקראת המשחק מול קריית שמונה, תתאכסן הקבוצה באחד המלונות בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully