וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנוס ממשיכה להדהים את ארגנטינה

22.10.2007 / 10:40

אינדפנדיינטה הפסידה בבית 2:1 לאלופה סן לורנצו, ולאנוס הקטנה נשארה במקום הראשון. בוקה רביעית אחרי 1:1 מול אסטודיאנטס

אינדפנדיינטה החמיצה הלילה (שני) הזדמנות לחזור לפסגת הליגה בארגנטינה, לאחר שהפסידה בביתה 2:1 לאלופה סן לורנצו. בוקה ג'וניורס התרחקה גם היא מהפסגה, אחרי שסיימה רק ב-1:1 בבית מול אסטודיאנטס. ריבר פלייט נשארה בתמונה אחרי ניצחון 0:2 על חימנסיה לה פלאטה. עם חמישה מחזורים לסיום, לאנוס הקטנה היא זו שמוליכה את ליגת האפרטורה, אבל רק 6 נקודות מפרידות בינה לבין סן לורנצו שבמקום השמיני.

לאנוס, הקבוצה חסרת היומרות מפרברי בואנוס איירס, המשיכה להדהים את ארגנטינה בשבת עם ניצחון 0:2 על סן מרטין והחליפה את אינדפנדיינטה. השדים האדומים יכלו לחזור לפסגה, אבל האלופה עלתה ליתרון 0:1 משער של אדריאן גונזאלס (27) מהנקודה הלבנה. חרמן דניס, בשערו ה-16 העונה, השווה לפני המחצית (36), אבל בדקה ה-58 חורחה אורטיז העניק לסן לורנצו את הניצחון. אינדפנדיינטה עדיין שנייה, ומקדימה בהפרש שערים את טיגרה.

אלופת דרום אמריקה בוקה ג'וניורס רק רביעית, אחרי 1:1 מול אסטודיאנטס של דייגו סימונה. פבלו פיאטי הדהים את הבומבנרה כשהעלה את האורחים ליתרון כבר בדקה הראשונה, אבל מרטין פאלרמו השווה בדקה ה-71.

ריבר פלייט ניצלה את איבוד הנקודות של המוליכות, ושער של דייגו בואנאנוטה (26) מאסיסט של אורטגה ועוד אחד של הקולומביאני רדאמל פלקאו גרסיה בדקה ה-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully