וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר ירדה למקום ה-18 בעולם

22.10.2007 / 9:20

ההדחה המוקדמת מטורניר ציריך עלתה לישראלית בשני מקומות בדירוג. ירידה של מקום אחד לאובזילר וסלע. רם הודח במוקדמות ליון

שחר פאר ירדה הבוקר (שני) שני מקומות בדירוג העולמי, והתמקמה במקום ה-18. כזכור פאר הודחה השבוע בסיבוב הראשון של טורניר ציריך, והצרפתיה טטיאנה גולובין, שהעפילה עד לגמר הטורניר לפני שהפסידה לז'סטין הנין, עקפה את פאר וזינקה מהמקום ה-18 ל-15. ציפי אובזילר ירדה מקום אחד למקום ה-89. בדירוג הגברים רשם גם דודי סלע ירידה של מקום אחד, למקום ה-92. הראל לוי לעומתו טיפס חמישה מקומות וחזר למאתיים הראשונים כשהוא מתמקם במקום ה-198. נועם אוקון ירד שני שלבים והוא מדורג 217.

סלע ולוי יתמודדו השבוע בצ'לנג'ר סיאול, קוריאה (פרסים בסך 125 אלף דולר). סלע, המדורג רביעי בטורניר, יפתח בסיבוב הראשון מול ויקטור טרויקי הסרבי (136 בעולם). לוי יפגוש את ג'ה-סאנג אן הקוריאני (405). אנדי רם הודח היום בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון של טורניר ליון בצרפת (על סך פרסים של 680,250 יורו). רם הפסיד לאלחנדרו פאלה הקולומביאני 6:3, 4:6, 6:1.

בצמרת דירוג הנשים לא השתנה דבר, כשהנין רק הגדילה את יתרונה בפסגה בזכות הזכייה בציריך, ובעקבותיה שמרו סבטלנה קוזנצובה, ילנה יאנקוביץ', אנה איבנוביץ', מריה שארפובה, סרנה וויליאמס, אנה צ'קבטאדזה ו-ונוס וויליאמס על מקומן, על פי הסדר הזה. מריון ברטולי חזרה לעשייריה הראשונה עם עלייה של שני מקומות למקום התשיעי, דניאלה האנטוחובה סוגרת את העשירייה עם ירידה של מקום אחד. אלנה דמנטייבה, שפרשה במהלך הסיבוב הראשון בציריך בגלל פציעה, בילתה שבוע אחד בלבד בטופ 10 וירדה למקום ה-11.

גם אצל הגברים שמרו חמשת הראשונים בדירוג - רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, נובאק דיוקוביץ', ניקולאי דוידנקו ואנדי רודיק - על מקומם בסדר הזה. פרננדו גונזאלס מיועדנו ירד שני שלבים למקום השמיני, כשדויד פרר (שישי) וג'יימס בלייק (שביעי) חולפים על פניו. טומי רוברדו וטומי האס סוגרים את העשייריה המובילה. הזינוק הגדול של השבוע רשום כמובן על שמו של דויד נלבנדיאן. הארגנטינאי הוותיק, שהדהים את נדאל, דיוקוביץ' ולבסוף גם את פדרר בטורניר מדריד, תוגמל בעלייה נאה של שבעה שלבים למקום ה-18. ניקולס קיפר הגרמני, שממשיך להתקמבק עם העפלה לחצי הגמר במדריד, זינק 48 מקומות למקום ה-64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully