וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מוריסון גמר את העונה

22.10.2007 / 8:20

בדיקת ה-MRI של הפורוורד של שארלוט גילתה קרע ברצועות הברך. וינסנט: "חבל לי במיוחד לאור המאמץ הרב שהוא השקיע הקיץ"

עונתו הראשונה של אדם מוריסון ב-NBA היתה מאכזבת מאוד, והלילה (בין ראשון לשני) הוא קיבל חדשות רעות מאוד בקשר לעונתו השניה. הפורוורד של שארלוט, שנבחר במקום השלישי בדראפט 2006 אחרי קריירת מכללות קסומה בגונזאגה, לא הצליח לתרגם את יכולתו לרמת המקצוענים ונדחק לספסל של הבובקאטס בשלבים האחרונים של העונה שעברה.

לקראת העונה הנוכחית עבד מוריסון קשה על מנת להחזיר לעצמו את המקום בחמישייה, אבל נחיתה לא טובה על ברכו השמאלית במשחק ההכנה של הבובקאטס מול הלייקרס שלשום קילקלה לו את התכניות. בדיקת MRI שעבר גילתה קרע ברצועות הברך של מוריסון, ולמרות שהאבחנה הסופית טרם פורסמה, נראה כי הוא יושבת מהעונה הקרובה לחלוטין.

מאמנו, סם וינסנט, שכבר התבשר לפני כשבוע שגם שון מיי לא יעמוד לרשותו עד העונה הבאה, לא התאמץ לשמור על אופטימיות: "עד שלא נדע בדיוק מה קרה שם מי יודע? אבל הם אומרים שרוב הסיכויים הם שהוא יחמיץ שנה שלמה, כך שאני לא בונה עליו כרגע. אני מאוד מאוכזב מהפציעה, במיוחד לאור העובדה שאדם השקיע כל כך הרבה מאמץ הקיץ בנסיון ללמוד את השיטה שלנו ולשפר את ההגנה שלו".

לוס אנג'לס קליפרס - לוס אנג'לס לייקרס 96:112

משחקי ההכנה לעונה נמשכו גם הלילה, כשהמפגש בין שתי נציגות עיר המלאכים עמד במוקד. הקליפרס, שניצחו אתמול את פיניקס, שוב קיבלו תרומה נאה מהרוקי המצוין אל ת'ורנטון, שסיים עם 24 נקודות, קורי מגטי סייע עם 22 משלו. קובי בריאנט שוב נראה מעט חלוד וסיים עם 10 נקודות (8 מהן מקו העונשין) ושבעה איבודים ב-16 דקות משחק. ג'ורדן פארמר הוביל את קלעי הלייקרס עם 19, אנדרו ביינום הוסיף 16.

ג'וש הווארד המשיך בפתיחת העונה הטובה שלו עם 22 נקודות בניצחון של דאלאס 97:103 על ניו אורלינס. דווין האריס הוסיף 19 למאבס, ודירק נוביצקי סיים עם 14 ו-11 ריבאונדים. כריס פול עם 16 ו-11 אסיסטים הוביל שבעה שחקנים של ההורנטס שקלעו בדאבל פיגרס. 20 נקודות ושמונה אסיסטים של סטיב נאש עזרו לפיניקס לנצח את שארלוט 88:98, הרוקי אלאנדו טאקר קלע 14 לסאנס. הבובקאטס, שמאבדים שחקנים בקצב, קיבלו 23 נקודות מג'ייסון ריצ'ארדסון, אמקה אוקפור תרם 17 ו-12 קרשים. במשחק נוסף גברה סקרמנטו על פורטלנד 87:111, בעזרת 21 נקודות של פרנסיסקו גארסיה ו-20 של קווין מרטין. ג'ארט ג'ק הוביל את הבלייזרס עם 19, צ'אנינג פריי תרם 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully