וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון רוקיז

22.10.2007 / 5:32

שני הרוקיז של הרד סוקס, ג'ייקובי אלסבורי ודסטין פדרויה, סייעו להקנות להם ניצחון 2:11 על קליבלנד ומפגש בוורלד סירייס עם קולורדו

בוסטון - קליבלנד 2:11 (הרד סוקס ניצחו 3:4 בסדרה)

מגיש מנצח: דייסקי מאטסוזקה
מגיש מפסיד: ג'ייק ווסטברוק
שמירה: ג'ונתן פפלבון

בייסבול, כמו כל ספורט, ניזון בין היתר מטעויות, ואת הטעות של ג'ואל סקינר, מאמן הבסיס השלישי של קליבלנד אינדיאנס, הוא יזכור עוד הרבה זמן. באינינג השביעי, במצב של 2:3 לרד סוקס, עצר סקינר את קני לופטון מריצה משווה ודאית, הגרביים הגיבו בהומראן בן שתי ריצות של דסטין פדרויה, ברחו ל-2:5 ועם עזרה קטנה מג'ונתן פפלבון השלימו מהפך בסדרה, ומפיגור 3:1 ניצחו 3:4 ועלו לוורלד סירייס, למפגש שיחל בלילה שבין רביעי לחמישי עם קולורדו.

הרד סוקס זכו לראשונה מזה 13 שנה בבית המזרח של ה-AL, ומעבר ליוקרה הם השיגו בדיוק את היתרון שעליו עבדו כל הזמן הזה: ביתיות במשחק 7 של ה-ALCS. המפלצת הירוקה של פנוויי פארק מנעה מקליבלנד שתי ריצות שהיו הופכות להומראנס בכל מגרש אחר, הקהל הביתי השתלהב והקבוצה נכנסה לאקסטזה.

האינדיאנס שילמו מחיר יקר של חוסר ניסיון בפלייאוף. הרד סוקס נכנסו למלכודות בלי הפסקה, אבל בשורה התחתונה אלה של קליבלנד עלו לה ביוקר, בעוד בוסטון תוכל לתקן בוורלד סירייס. טרי פרנקונה, מאמן בוסטון, הרוויח לא רק מהניצחון, אלא גם מהעובדה שלא היה צריך להשתמש באס שלו, ג'וש בקט, מה שמיישר לו את הרוטציה לקראת המשחק הראשון בסדרה עם הרוקיז.

מהלך המשחק

זה לא היה קל כפי שהתוצאה הסופית מראה. דייסקי מאטסוזקה פתח היטב וג'ייק ווסטברוק היה מאוד לא יציב, אבל חילץ את עצמו ממצבים מביכים באמצעות הכנסת חובטים למהלכי דאבל-פליי (שלושה כאלה במשחק) והתייצב בהמשך. הרעה לקליבלנד הגיעה דווקא מהמגיש האמין ביותר שלה בפלייאוף ובעונה בכלל - רפאל בטנקורט, שיכולת לא טובה שלו פתחה את המשחק לרווחה.

כבר באינינג הראשון נכנס ווסטברוק לצרות ולאחר ששם שני שחקנים על הבסיסים חבט מני רמירז לסינגל - 0:1 לבוסטון. באינינג השני שוב שם ווסטברוק שחקנים על הבסיסים, אבל הכניס את חוליו לוגו (איזה שחקן איום ונורא) לדאבל פליי. ריצה אחת נכנסה הביתה בכל זאת - 0:2. אינינג נוסף עבר והקרבה של מייק לואל העלתה ל-0:3.

דייס-קיי היה טוב מאוד בשלושת האינינגים הראשונים, וברביעי נכנס לו שוב המאטסוזקה לראש. דאבל של ריאן גארקו צימק ל-3:1, כשמהצד השני ממשיך ווסטברוק להשתפר. אינינג אחר כך יצא היפני בשלום מהאינינג ועם נזק מינימלי של ריצה אחת, למרות שלא היה יציב בעליל - 2:3 לבוסטון.

כאן החלה הדרמה הגדולה. ווסטברוק צלח את האינינג השישי והידקי אוקג'ימה, שעלה בשישי, פתח את השביעי. כדור פשוט של קני לופטון התרומם אל על, ולוגו לא הצליח להשתלט עליו. לופטון הגיע לבסיס השני עם שרוף אחד, כשפרנקלין גוטיירז עלה לחבוט. גוטיירז חבט לסינגל שחלף מעל שקית הבסיס השלישי וג'ואל סקינר, מאמן הבסיס השלישי, סימן ללופטון תחילה להמשיך לבסיס הבית ואז לעצור. זו הייתה טעות, משום שהריצה המשווה הייתה נכנסת הביתה בוודאות.

בבייסבול שגיאות נכנסות עמוק לראש, ואינינג לאחר מכן שילמו האינדיאנס ביוקר. קייסי בלייק שגה והעלה את אלסבורי לבסיס, והחובט הבא היה דסטין פדרויה, ששיגר פצצה ליושבי המפלצת הירוקה והצליח, סופסוף, לגעת ברפאל בטנקורט הבלתי עביר - 2:5. ג'ונת'ן פפלבון חילץ את הרד סוקס מצרה באינינג השמיני, ובתחתית האינינג המשיכה בוסטון להתפוצץ עם הכנסה אחת של דרו, דאבל מנקה בסיסים של פדרויה (חמש הכנסות רצים, שלוש חבטות במשחק) ועוד פצצה של קווין יוקיליס ליציע. אינינג ענק של שש ריצות, שקבע - בוסטון הולכת לוורלד סירייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully