וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אפילו חטאפה מנצחת

21.10.2007 / 18:16

יריבת הפועל ת"א באופ"א השיגה ניצחון ראשון העונה, 0:2 על מורסיה. בילבאו גברה בחוץ על ויאדוליד 1:2, אתלטיקו - סראגוסה 0:4

המחזור השמיני בספרד יינעל היום (ראשון) עם שבעה משחקים, אחרי שאמש ריאל מדריד וברצלונה נחלו הפסדים ראשונים בליגה לאספניול ו-ויאריאל.

חטאפה, יריבת הפועל תל אביב בשלב הבתים של גביע אופ"א, השיגה ניצחון ראשון בליגה, 0:2 בבית על מורסיה. אתלטיק בילבאו השיגה ניצחון חוץ נאה 1:2 על ויאדוליד. גם מאיורקה השיגה שלוש נקודות בחוץ, אחרי שגברה על רקראטיבו הואלבה 0:2, אלמריה השיגה ניצחון בתוצאה זהה על אוסאסונה. בטיס סביליה גברה 0:1 על פרדה בתיקו 1:1 עם ראסינג סנטאנדר. אתלטיקו מדריד התאוששה מהתבוסה לברצלונה עם 0:4 על סראגוסה.

חטאפה - מורסיה 0:2

יריבת הפועל תל אביב בגביע אופ"א אירחה ב'קולוסיאום אלפונסו פרז' את העולה החדשה כשהיא ללא ניצחונות בליגה ובמקום הלפני אחרון. אחרי היום היא כבר לא בתולת ניצחונות בליגה. 54 דקות לקח לקפה בלנקו גונזאלס להבקיע את שער האורחים. חאבייר קסקיירו כבש את השני והביא שמחה לפרבר המדרידאי, שקצת התקלקלה בעקבות הרחקתו של כובש השער הראשון בדקה ה-67.


אתלטיקו מדריד - סראגוסה 0:4

הקולצ'יונרוס הם אחת מהקבוצות הכי בלתי צפויות בספרד, אבל הפעם הם היו בצד הנכון מבחינתם. לואיס גרסיה, אקס ליברפול, העלה את אתלטיקו ל-0:1 כבר בדקה העשירית ודייגו פורלאן הכפיל בדקה ה-34. המחצית השנייה הייתה רשומה על שמו של מקסי רודריגז, אחד מכוכבי המונדיאל האחרון, שכבש בדקה ה-64 בפנדל ובדקה ה-90 עשה את השני שלו.


ויאדוליד - אתלטיק בילבאו 2:1

הבאסקים הגיעו לאצטדיון ה'חוסה סורייה' של העולה החדשה, שמצויה מתחת לקו האדום. הרוחיבלנקוס, ששרדו בעונה שעברה בליגה הבכירה, מקווים להימנע השנה ממלחמות מיותרות ואריץ אדוריז עשה מעשה כשכבש צמד בדקות 8 ו-31. מנואל ויקטור רק צימק בפנדל בדקה ה-70.

רקראטיבו הואלבה - מאיורקה 2:0

הקבוצה מהאי הגיעה למשחק נגד רקרא כשהיא עם פתיחת עונה לא רעה בכלל. כבר בדקה השנייה דני גויזה, שהגיע בקיץ מחטאפה, העלה את מאיורקה ליתרון. טוני הכפיל את היתרון בדקה ה-78 והביא שלוש נקודות לאי.

בטיס - ראסינג סנטאנדר 1:1

הקבוצה מסביליה עלתה ליתרון משער של פרנסיסקו מוניוז בדקה ה-61. חורחה לופז משורות האורחים החטיא פנדל בדקה ה-77, אבל כיפר על כך כשהשווה בדקה ה-86.

אלמריה - אוסאסונה 0:2
לאלמריה: פליפה מלו (50 פנדל), אלבארו נגרדו (69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully