וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסרוהה נעצרה, דג'אגה בכלל לא

21.10.2007 / 18:47

בילפלד קטעה את רצף הנצחונות של העולה החדשה עם תיקו 0:0. האיראני-גרמני כבש ב-2:2 של וולפסבורג מול האנובר. באנגליה: ווסטהאם ניצחה

אחרי הנצחונות בשבת של שלוש המוליכות בליגה הגרמנית, באיירן מינכן, ורדר ברמן והמבורג, ניסתה העולה החדשה, קרלסרוהה, להיצמד למוליכות כשאירחה את ארמניה בילפלד מתחתית הליגה. זה לא כל-כך הלך לה והמשחק בין השתיים במסגרת המחזור העשירי הסתיים בתיקו ללא שערים. התיקו משאיר את קרלסרוהה במקום הרביעי עם 19 נקודות, בעוד בילפלד נמצאת במקום ה-12 עם 11 נקודות.

בעקבות התיקו, נעצר רצף שלושת הנצחונות של קרלסרוהה שהגיעה למשחק אחרי שגברה על פרנקפורט, בורוסיה דורטמונד ובמחזור האחרון על שאלקה. הקבוצה של אדמונד בקר תצא למשחק חוץ מול האנזה רוסטוק במחזור הבא בשאיפה לשוב למסלול הנצחונות.

מי ששב לעניינים אחרי הסערה שעורר בעקבות אי רצונו להגיע לישראל למשחק הנבחרות הצעירות, הוא אשקה דג'אגה, שחקנה האיראני-גרמני של וולפסבורג, שכבש בתיקו 2:2 מול האנובר. אחרי שער היתרון של וולפסבורג אותו כבש מרסליניו, הצליח סרג'יו פינטו להשוות. דג'אגה העלה את קבוצתו פעם נוספת ליתרון בדקה ה-30, אך היתרון החזיק מעמד בדיוק חמש דקות, עת מייקל טרנט הישווה. חניכיו של פליקס מגאת' עלו למקום התשיעי, ואילו האנובר מדורגת שישית עם סיום המחזור.

* במשחק יחיד שנערך היום במחזור העשירי באנגליה ניצחה ווסטהאם 1:3 את סנדרלנד. לווסטהאם כבשו: קרלטון קול 9, קרייג גורדון 78 (עצמי), קרייג בלאמי 90. לסנדרלנד: קנווין ג'ונס 78.

* שני משחקים נעלו את המחזור ה-12 בליגה הצרפתית. נאנסי וסושו נפרדו בתיקו 1:1. קרלוס הנריקה קים העלה את נאנסי ליתרון בדקה ה-26, מבלונד ארדינג הישווה בדקה ה-56. מארסיי גברה 0:1 על לאנס משער שכבש בודווין זנדן רבע שעה לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully