וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בה להם בהפוכה

21.10.2007 / 22:50

ג'ורג' בה ושער עצמי בנגיחה אחורית של מרטינוביץ' הביאו ל-0:2 קליל של נתניה על מכבי ת"א המפורקת, שממשיכה לסחוב את הליגה על גבה

מכבי תל אביב נוצחה הערב (ראשון) 2:0 על ידי מכבי נתניה במסגרת המחזור הששי של ליגת העל. זהו ההפסד החמישי ברציפות של הצהובים, שמדורגים אחרונים בליגה.

במכבי תל אביב קיוו מאוד שפגרת הנבחרת תיתן לקבוצה את הזמן הנחוץ להתאושש. השחקנים יתעשתו מהפתיחה הרעה, שני קשרים אחוריים, ז'וז'ה רמאליו ורביד גזל, ייצבו את הקישור האחורי, הבעלים לוני הרציקוביץ' עשה שיחות מוטיבציה. הכול נראה מושלם כדי להשיג ניצחון ראשון העונה, להיחלץ מהמקום האחרון ולדחוק לשם את היריבה העירונית.

90 שניות, זה הזמן שלקח לבלון הצהוב להתפוצץ ולהבין שהעניינים בממלכה, סליחה בשיכון הדל, רקובים מן היסוד כשג'ורג' בה כבש לנתניה את הראשון. הרוח מהמפרשים של התל-אביבים יצאה וזה היה רק עניין של זמן עד שהשני יגיע. מילאן מרטינוביץ', שכולם פיללו לחזרתו כדי שייצב את ההגנה, הבקיע שער עצמי בדקה ה-26 כדי לסתום את הגולל על הקבוצה הצהובה, ששוב, כמו כל משחקיה העונה, שוטטה בתימהון על המגרש.

קברניטי מכבי תל אביב, בראשם של רוני מאנה (שנעלם לאחרונה), מיהרו לפטר את אלי כהן, באמונה שמישהו אחר יביא את הישועה. ניר לוין הובא על תקן המחלץ. בוא נבחן מה עשה המאמן מאז הגיע במחזור השני. ארבעה הפסדים, אפס שערים, קריסה מוחלטת. אפילו אלי כהן המושמץ הצליח יותר ממנו. אם כהן הלך אחרי שני מחזורים, אז בטח שאפשר לעשות חושבים כבר לגבי לוין. אולם זה נראה כאילו היכולת המחפירה על כר הדשא היא מעבר לשחקנים ויכולתם, מעבר למאמן ולבעלים. כל הרכיבים הללו חוברים יחדיו ועלולים להוריד את הקבוצה, אחרי 59 שנה, לראשונה בתולדותיה, לליגה השנייה.

אסור להמעיט בערכה של סגנית האלופה. היא לא התרגשה מכל הדיבורים סביב המשחק. נכון, היא לא עשתה יותר מדי היום, אפילו הייתה די בינונית, אבל לא צריך יותר מזה נגד מכבי תל אביב. ראובן עטר בונה אט אט קבוצה יציבה וטובה, שמלבד כדורגל תכליתי - כזה שמביא נקודות, גם מכניס תחת אמתחתו אוהדים רבים שירוצו עם הקבוצה שנים רבות.

מהלך המשחק

דקה 2 - גול! רוב השחקנים על כר הדשא עוד לא הספיקו לגעת בכדור לפני שג'ורג' בה פגש את כדור הרוחב בבעיטה החופשית, שהרים זנו בונדאה מצד ימין והחדירו לשערו של יבריץ'. הצהובים ממשיכים לצלול. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 12 - רודי חדד, שלקח את המושכות לידיים בהיעדרם של נמני ושבחון, שלח בעיטה אדירה מהאוויר. שטראובר היה במקום וקלט.

דקה 17 - תמיר כהן הרים כדור מצוין מאגף שמאל. אוקוצ'ה הגיע לכדור בתזמון טוב, אבל שלח את הכדור מחוץ למסגרת. פספוס של הזדמנות בטוחה.

דקה 26 - גול! שוב בונדאה הרים כדור חופשי לרחבת תל אביב. מילאן מרטינוביץ', בלם מכבי תל אביב, התרומם מעל כולם ונגח ראשון, אבל אופס, אחורה ופנימה. הקריסה של הצהובים ממשיכה.0:2 לנתניה.

דקה 64 - ארז מסיקה שיחרר בעיטה חופשית חלשה מעל החומה. לירן שטראובר, שכבר התקרר, קלט בביטחה את הכדור.

הרכבים:

מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל, ז'וזה רמאליו, ארז מסיקה (שירן ייני, 74), רודי חדד (דודו ביטון, 63), יניב עזרן (עמרי רון, 78), יאניק קמנאן.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, סטניסלב אנגלוביץ', דדי בן דיין, מריוס בונדאה, אלמוג כהן (חן עזרא, 87), תמיר כהן, דלה ימפולסקי, אוקוצ'ה (יחיאל צגאי, 65), ג'ורג' בה (סבסטיאן רוזנטל, 76).

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - אצטדיון רמת גן היה צריך מזמן להיהרס מן היסוד. הפיל הלבן מעיק על כל יושביו. דבר אחד טוב יש שם והוא נשמר לאורך השנים, זה כר הדשא המצוין. מעבר למרבד היפה שנגלה מהטלוויזיה ומהיציעים הקרים לאוהדים, הרי שהוא מאפשר להישמר מפציעות וכן נותן לשחקנים טכניים לבוא לידי ביטוי ביתר שאת.

הרע - הנהלת מכבי תל אביב ביכתה כל השבוע את העובדה כי אוהדיה קונים מעט כרטיסים. כאשר הגיע לבסוף הקהל בהמוניו וצבא על הקופות, לא היו שם מספיק כרטיסים, דבר שעלה לאוהדים לא מעטים בהחמצת השער הראשון במשחק.

המכוער - איציק זוהר מנסה להתבטא מעל לכל במה אפשרית כפרשן הרהוט הבא, אבל אחד הדברים המרכזיים הנדרשים מפרשן זה לשמור על אובייקטיביות. כשהוא אומר שהוא רוצה לראות את בלם מכבי תל אביב, אביב חדד בן דודו, על המגרש, יש בכך הרבה טעם לפגם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully