וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנחנו במומנטום טוב"

21.10.2007 / 17:31

מאמן מכבי חיפה על התקופה הטובה של קבוצתו: "מילת המפתח - המשכיות". קינן מחפש נקמה ב'קופסה'. למרות ההחמצות, מחמאות לרנאטו

"מילת המפתח של מכבי חיפה היא ההמשכיות. אני חושב שיצרנו משהו טוב מבחינה מקצועית וחברתית. אנחנו במומנטום טוב". כך אמר מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, יום לאחר הניצחון על קריית שמונה (0:1). בקבוצה החמיאו לזר הברזילאי, רנאטו, שלמרות ההחמצות אתמול (שבת) הגיע למספר מצבים והציג יכולת טובה. "בתחילת העונה אנשים שלחו אותו הביתה, אבל רנאטו הוכיח שלמרות שמדובר בילד בן 22, הוא נחשב לאחד הזרים האיכותיים בליגה", אמרו בקבוצה.

הבוקר ערכה הקבוצה אימון בכפר גלים, ממנו נעדרו המגן פיטר מסיללה (מתיחה בשריר), ג'ובאני רוסו וניר דוידוביץ' (ערכו טיפולים). השחקנים ששותפו במשחק אתמול ערכו אימון ריצה קצר בן 12 דקות, השאר ערכו אימון מלא. לפני האימון אמר הקשר הברזילאי גוסטבו בוקולי: "אי אפשר לתת כל העונה הצגות, הכי חשוב זה לנצח ולקחת את הנקודות. אנחנו חושבים רק על חיפה ועושים את שלנו. אם ניקח את כל הנקודות, אז נראה מה יהיה. יצחק שום אמר שהוא חושש מחיפה. כנראה שהוא יודע מה הוא אומר".

הבלם דקל קינן, שהפגין יכולת טובה נגד קרית שמונה, התבטא בנוגע למשחקים הבאים של הקבוצה, מול מכבי נתניה ובית"ר ירושלים. "אלו יהיו שבועיים מאוד חשובים, אבל אנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב מול נתניה, ואני 'מת' על המגרש הזה", אמר הבלם. "יהיה כיף לשחק שם והגיע הזמן לשבור את המזל הרע שיש לנו בקופסה. נתניה קבוצה טובה ותמיד קשה לשחק בבית שלה. גם אנחנו בתקופה טובה. נוכל להוציא תוצאה טובה אם נשחק בדרך שלנו".

בקבוצה סבורים שהמגן רוני גפני יחזור לכושר מלא בעוד כשבועיים. הדבר עשוי להגדיל את התחרות על עמדת המגן השמאלי בין שלושה שחקנים. אלירן דנין, רוני גפני ופיטר מסיללה, שייבחן גם כקשר שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully