וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א למאיר כהן: "נחסל גם אותך"

יצחק סולומון

21.10.2007 / 17:23

אוהדי הפועל תל אביב הוציאו על מאיר כהן את העצבים אחרי ההפסד בסכנין. השוער: "הילדים קצת נבהלו. לא מובן לי כי אני היחיד שנלחמתי במשחק השרוכים"

"אתה השריד האחרון של הפועל בית שאן. כמו שחיסלנו את כולם נחסל גם אותך", כך איימו אתמול אוהדי הפועל תל אביב על קפטן בני סכנין, מאיר כהן, בסיום משחק ההפסד (1:0) בסכנין.

מאיר כהן: "אני אישית לא חושש, אבל נלחצתי כי אשתי ושני הילדים היו במגרש ושמעו את הקללות. הילדים קצת נבהלו והיה קטע לא נעים. ארבעה שוטרים נצמדו אלינו וליוו אותנו עד לרכב".

כהן מוסיף ואומר: "חלפו הרבה שנים מאז משחק השרוכים, ועד עצם היום הזה אני לא מבין מה אוהדי הפועל תל אביב רוצים ממני. מי שראה את המשחק יודע שאני הייתי היחיד שנלחם לבד מול כול שחקני בית"ר שטיילו ברחבה שלי. אם אני לא הייתי נלחם היינו חוטפים הרבה יותר גולים".

כהן אומר כי במשך היום (ראשון) התקשרו אליו עשרות מאוהדי הפועל תל אביב והתנצלו על האלימות המילולית כלפיו וכלפי בני משפחתו. "אלה האוהדים האמיתיים של הפועל, ולא הקומץ שגורם להם נזק, כמו שעשו כמה משוגעים במשחק בבוסניה", אומר כהן.

לפני המשחק כינס הקפטן כהן את שחקני סכנין וביקש מהם: "שחקו למען הדוד של חאלד חלאיילה שנפטר. הוא היה רוצה לראות אותנו מנצחים את הפועל. בואו ננצח ונקדיש לו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully