וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: השטיחון של הסרייה A

21.10.2007 / 15:59

מילאן קיוותה לצאת לדרך חדשה, אך נוצחה 1:0 ע"י אמפולי בבית, יובה עלתה למקום השני אחרי 0:1 על גנואה. פיורנטינה וסמפדוריה חגגו

המחזור השמיני בסרייה A נפתח אמש עם 'דרבי השמש' הנהדר שהניב תיקו רב שערים, 4:4, בין נאפולי ורומא וניצחונה של אינטר על רג'ינה 0:1 בחוץ. היום (ראשון) שוחקו יתר משחקי המחזור וסיפקו לחובבי הליגה הנאה צרופה.

מילאן פגשה בסן סירו את אמפולי, אבל הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי פשוט לא פוגעת והפסידה 1:0. יובנטוס עשתה את העבודה שלה, למרות שלא שיכנעה, וגברה 0:1 על גנואה. פיורנטינה ממשיכה לעשות חיל עם 0:3 על סיינה, סמפדוריה ניצחה בתוצאה זהה בביתה את פארמה. אטאלנטה וטורינו נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי, כשגם קטאניה וקליארי, שנפגשו לדרבי האיים, סיימו את משחקן בתיקו, 1:1. לאציו ניצחה בחוץ את ליבורנו 0:1, פאלרמו ואודינזה נפרדו ב-1:1.

מילאן - אמפולי 1:0

אלופת אירופה שבה לסן סירו אחרי התצוגה הענקית נגד לאציו באולימפיקו במחזור הקודם (1:5), שסיימה בצורת של חמישה משחקים ללא ניצחון.

הרוסונרי, שעלו לשחק ללא קאקה שהיה תשוש ממשחקי נבחרת ברזיל, תקפו יותר במחצית הראשונה, אבל דווקא האורחים הם אלו שהגיעו למצבים יותר קורצים. להפסקה ירדו שתי הקבוצות ללא שערים. 10 דקות בתוך המחצית השנייה נחתה המהלומה על ראשו של אנצ'לוטי. פרנצ'סקו מאריאניני הגביה כדור מאגף ימין ולוקה סאודטי, חלוצה המצוין של אמפולי, נגח לפינה של דידה, אחרי סגירה לא נכונה של אלסנדרו נסטה.

מילאן עם 10 נקודות משמונה משחקים כבר רחוקה 10 נקודות מיריבתה השנואה והאלופה, אינטר, כשנקודת האל חזור, ממנה כבר לא תוכל להיאבק על אליפות איטליה, מתקרבת אליה בצעדי ענק.

פיורנטינה - סיינה 0:3

הויולה, עדיין ללא הפסד, אירחו באצטדיון 'ארטמיו פרנקי' בפירנצה את חניכיו של אנדריאה מנדורליני לדרבי טוסקאני. ג'יאמפאולו פאזיני (16), אדריאן מוטו (31) וכריסטיאן ויירי (71) כבשו את השערים כדי להשיג ניצחון רביעי העונה של פיורנטינה ולהמשיך לשמור אותה קרובה לצמרת הליגה כשהיא עם 16 נקודות, רק ארבע פחות מהמוליכה והאלופה אינטר.

סמפדוריה - פארמה 0:3

שתי הקבוצות הגיע למפגש בעיר הנמל אחרי שנחלו הפסדים במחזור הקודם, במטרה להתאושש אחת על חשבון השנייה. 26 דקות חלפו עד שוינצ'נזו מונטלה, חלוצה המצוין של סמפ המושאל מרומא, העלה את קבוצתו ליתרון. דקה בתוך המחצית השנייה קלאודיו בלוצ'י הכפיל את היתרון, כש-12 דקות מאוחר יותר כבש עוד אחד כדי לחתום את התוצאה ולשפר עמדות בטבלה. הקבוצה מעיר הפרמזן ממשיכה להיות קרובה לאזור המסוכן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

יובנטוס - גנואה 0:1

אחרי שאיבדה נקודות מול פיורנטינה במחזור האחרון, שבה הגברת הזקנה לנצח ועלתה למקום השני בעקבות הניצחון על גנואה מצמרת הליגה. ללא קאמורנזי ויאקינטה הפצועים, חניכיו של קלאודיו רניירי כבשו את שער הניצחון בדקה ה-36: פאבל נדבד העביר כדור אחרי פעולה יפה באגף שמאל לאלסנדרו דל פיירו, והאחרון בנסיון הבעיטה הראשון שלו במשחק כבש מתיבת החמש פנימה.

בדקה ה-41 היה קרוב דל פיירו להכפיל את התוצאה לאחר שבעיטה חופשית שלקח חלפה סמוך ליד הקורה של רוביניו, שוער גנואה שניצל. לקראת סיום המשחק הורחק רניירי לאחר מילים מיותרות שסינן לעבר השופט. מיד לאחר שריקת הסיום גם פאבל נדבד ספג כרטיס אדום מיותר, כשגם הוא אמר דברים שלא היה צריך להגיד. יובה תצא במחזור הבא למשחק חוץ לא קל מול נאפולי ואילו גנואה תארח את פיורנטינה.

תוצאות נוספות

אטאלנטה - טורינו 2:2

הנראזורי אירחו בברגמו את הקבוצה של וולטר נובלינו כשהיא סגרה שלושה משחקים ללא ניצחון. המקומיים ניסו לשבור את הנאחס והיו מאוד קרובים כשהובילו מכיבושים של אדריאנו (45) וכריסטיאנו דוני (67 בפנדל). אבל ניקולה ונטולה (75) ומרקו מוטה (87) עשו לכחולים-שחורים שחור בעיניים.

קליארי - קטאניה 1:1

הקבוצה מסרדיניה אירחה את הקבוצה מסיציליה לדרבי האיים. בסופו של דבר כל קבוצה הלכה לדרכה עם נקודה באמתחתה. כריסטיאן טרליזי העלה את קטאניה ליתרון כבר בדקה ה-11, אלא שדקה בתוך המחצית השנייה אלסנאדו מטרי איזן.

ליבורנו - לאציו 1:0

הקבוצה מחבל טוסקאנה אירחה את התכולים מעיר הבירה באצטדיון 'ארמנו פיקי' כשהיא תקועה עמוק עמוק בטבלה, סוחבת עליה את כל הליגה וללא ניצחון. החיים ממשיכים לא להאיר פנים לליבורנו כשגוראן פאנדב, חלוצה המקדוני המצוין של לאציו, כבש את שער הניצחון בדקה ה-45.

אודינזה - פאלרמו 1:1
לאודינזה: ג'יאן אסמואה (65), לפאלרמו: אמאורי (17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully