וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "האנגלים נכנסו לפאניקה ואיבדו שליטה"

21.10.2007 / 15:53

מאמן רוסיה מסביר את ניצחונו על אנגליה במוקדמות היורו, ומגלה סימפטיה למקלארן: "לא צריך לתלות מאמן אחרי תוצאה אחת לא טובה"

מאמן נבחרת רוסיה, חוס הידינק, מלא ביטחון עצמי. אחרי שנבחרתו ניצחה את אנגליה (1:2) במסגרת מוקדמות יורו 2008, ההולנדי מרשה לעצמו לבקר את היריבה על הכרטיס השני בבית ה', שמעניק העפלה לטורניר באוסטריה ושוויץ.

"כשמלחיצים את האנגלים, הם נסוגים לאחור ומסתגרים ברחבה שלהם", אמר המאמן ההולנדי ל-BBC. "נהנתי מאוד לראות את אנגליה מתגוננת עם ארבעה שחקנים". הידינק טען כי שיבוצו של שחקן אברטון, ג'וליאן לסקוט, בהרכב אנגליה, במקומו של אשלי קול הפצוע, שיחק לידיו. "שמחתי מאוד כשראיתי שהוא בהרכב. שיחקנו עם שני חלוצים, והקשרים הניידים הכריחו את ג'ו קול לתפקד כמגן נוסף בשורות היריבה. זה יצר לנו מצבים של שניים-על-אחד, וכשלחצנו אותם הם נכנסו לפאניקה ואיבדו שליטה".

הידינק התייחס גם לפנדל מעורר המחלוקת שנפסק לזכות נבחרתו. "המגע החל מחוץ לרחבה, ונמשך בתוכה, אם לשופט היה ספק, אז לפי החוקים החדשים היתרון הולך להתקפה". מאמן אנגליה, סטיב מקלארן, יודע שניצחונות של רוסיה על ישראל ואנדורה ישלחו את אנגליה הביתה. הלחץ עליו בממלכה הוא אדיר, והידינק מפגין מעט סימפטיה. "אני לא חושב שצריך לתלות את המאמן אחרי תוצאה אחת לא טובה. אנגליה שיחקה רע נגדנו, אבל קשה לשפוט מבחוץ. האנשים בתוך המערכת והתקשורת צריכים לבדוק את זה". טוב, הדיפלומטיות של הידינק במקומה כשנזכרים בביקורת הקשה אותה הוא סופג ממאמנים שונים ברוסיה, וכן מהתקשורת הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully