וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר חושבים על מחליף עתידי לקאלה

בבית”ר הרשמית מכחישה, אבל גורמים בקבוצה לא שללו החתמת שוער אחר לעונה הבאה. יואב זיו וסולי צמח שוב התעמתו ביניהם

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בבית"ר ירושלים מרוצים מהניצחון אמש (שבת) על מכבי פתח תקוה (1:2), אבל פחות מיכולתו של השוער טברטקו קאלה. כלפי חוץ משדר יצחק שום ביטחון בשוערו ואף אמר היום כי קאלה הוא השוער שלו בעונה הנוכחית ובזו שתבוא אחריה. גורם מקצועי בקבוצה ניסה להסביר כי שוערים יודעים מורדות ועליות בכושרם, ואולם מקורבים לקבוצה העידו כי אם בית"ר תוכל לשים את ידה על שוער אחר לקראת העונה הבאה, היא לא תהסס לעשות כן, בעיקר בגלל חוסר יציבותו של קאלה.

עודד זרגרי, דוברה של בית"ר ירושלים, הגיב רשמית לשמועות על החלפתו האפשרית של קאלה: "קאלה הוא שוער הקבוצה העונה ולעונה הבאה, ואני מבטיח שבשלב זה איננו עוסקים בשיחרורם או החתמתם של שחקנים".

השוער הקרואטי שומר על שתיקה, ונראה כי הוא מתרכז במחזור הבא נגד מכבי תל אביב, אותו תארח הקבוצה. קאלה ינסה להוכיח למכבי תל אביב, כמו גם לבית"ר ירושלים כי לא חלה ירידה בכושרו, וכי אין מקום לביקורות כלפיו.

קשר מכבי פתח תקוה סולי צמח ומגן בית"ר ירושלים, יואב זיו עדיין לא רגועים מאז התקרית ביניהם בעונה שעברה ושחקנים משתי הקבוצות העידו שבמהלך המשחק אמש (שבת) השניים לא הפסיקו להקניט אחד את השני. בסיום המשחק בין שתי הקבוצות (1:2) אף נראה צמח עצבני בחדר ההלבשה של קבוצתו, אותו עזב תוך שהוא מסמן לחבריו "אני עדיין מחכה שהוא (זיו א.י) יביא את החברים שלו".

כזכור, במהלך המפגש הקודם בין הקבוצות צמח טעון כי זיו איים "לנקום" בו מחוץ למגרש. יש לציין שלקראת המשחק שחקני שתי הקבוצות לחצו ידיים, אבל ניתן היה לשים לב שלחיצת היד היחידה שלא התקיימה הייתה בין השניים. בניגוד למקרה הקודם, זיו וצמח לא שוחחו אחרי המשחק.

"אני מאמין ביכולתי, ואמשיך לעבוד קשה"

בשבועות האחרונים היו ששאלו את עצמם לאן נעלם עמית בן שושן. החלוץ הצעיר פרץ בעונה שעברה למרכז הבמה, ואילו את העונה הנוכחית הוא בילה על ספסל בית"ר ירושלים, בעיקר בגלל הפציעה ממנה סבל. פציעותיהם של ברק יצחקי ורומולו, בתוספת השקעה מאסיבית מצד השחקן באימונים, ושיפור כושר המשחק שלו, גרמו למאמן יצחק שום להרכיבו למשחק החוץ אמש (שבת) נגד מכבי פתח תקוה. בן שושן בדרך כלל משחק כחלוץ מצטרף, אך בניצחון על המלאבסים (1:2) הוא תופקד כחלוץ מטרה, וגמל למאמנו בצמד שהביא לבית"ר את שלוש הנקודות. אחרי המשחק בן שושן לא יצא מגידרו, כשם שלא שקע במרה שחורה כשהיה מחוץ לסגל ואמר: "אני שמח שקיבלתי הזדמנות, אני מאמין ביכולתי ואמשיך לעבוד קשה".

הסגל הרחב של הקבוצה מנצח לקבוצה משחקים, אך מותיר חלק מהשחקנים מתוסכלים מקצועית. אבירם ברוכיאן היה מאוכזב מחילופו אמש על ידי מילובאן מירוסביץ', שהציג יכולת ירודה. לעומתו, עידן טל עודד מהספסל את חבריו, אך ספק אם התרגל למעמדו החדש כשחקן העולה מן הספסל.

עדכון ראשון: 21:40, 20/10/07
עדכון אחרון: 13:46, 21/10/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully