וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו מתאפס, דה רוסי מתבאס

21.10.2007 / 12:24

הברזילאי של אינטר כבש בניצחון על רג'ינה: "הראש שלי בחזרה על הכתפיים". קשר רומא אחרי התיקו עם נאפולי: "עשינו טעויות טפשיות"

אינטר ניצחה אמש (שבת) את רג'ינה 0:1 בליגה האיטלקית. נו, מה חדש? הרי האלופה נמצאת בכושר טוב, רג'ינה מתחת לקו האדום, ושום הפתעה מרעישה לא יצאה מהמשחק הזה. טוב, בכל זאת יש משהו מעניין מאחורי הניצחון המינימלי של הנראזורי, כי ככה זה כשאדריאנו הוא זה שכבש את שער הניצחון.

החלוץ הברזילאי שסובל משנתיים נוראיות, דעיכה וישיבה בקצה הספסל של האלופה עקב בעיות אישיות, אולי מתחיל לצאת מהמשבר. אולי. "אני רוצה לעשות כל כך הרבה עבור הקבוצה, אבל אם טעיתי זה לא מכוון כלפי מישהו", אמר אדריאנו שבתחילת השנה אמר שייעשה הכל כדי להשיב לרוברטו מאנצ'יני את אמונו בו. "יש לי מערכת יחסים נורמלית עם מאנצ'יני, הוא עושה את בחירותיו ועלי לקבלן, כמו שתמיד עשיתי".

"אני רגוע עכשיו, המשפחה שלי תומכת בי, והראש שלי בחזרה על הכתפיים". עכשיו הברזילאי אולי יגמול למועדונו על התמיכה אותה הוא מקבל ממנו, גם על המגרש.

רומא מכה על חטא

כשרומא ונאפולי נפגשות, בדרך כלל יוצאים מזה דברים טובים. אתמול (שבת) באולימפיקו ניפקו שתי הקבוצות תבשיל מעולה, שנסתיים בשוויון 4:4. הג'יאלורוסי, שפיגור בפתיחה, ביצעו מהפך והובילו לאורך המשחק, יצאו מאוכזבים בסיום. "זו לא רומא האמיתית, ואני לא יכול להסביר מה קרה. זה היה משחק מוזר", אמר מנהל הקבוצה רוסלה סנסי.

שוער רומא, ג'יאנלוקה קורצ'י, שנחשב לאחד משוערי העתיד של איטליה, ספג ביקורת על יכולתו. "אנו צריכים יותר ריכוז, והתוצאה היא באשמתנו, ולא בגלל יכולתה של נאפולי". גם לקשר דניאלה דה רוסי, שכבש עבור הרומאים, לא היה מצב רוח לחגיגות. "עשינו טעויות טפשיות, אבל נראה מה מצבנו ביחס לאליפות במאי. אולי היינו רכים בפתיחה, אני חושב שזה שאנו סופגים הרבה שערים לאחרונה הוא צירוף מקרים בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully