וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוזון לא מבין אותנו"

רגב גולדמן

21.10.2007 / 11:31

אחרי ההפסד 1:0 בסכנין, משבר אמון בין מאמן הפועל ת"א לשחקנים, שממשיכים לדבר על אבוקסיס ומעידים על אווירה קשה במועדון. ההנהלה מפחדת מתבוסה לאנדרלכט ומקצב מכירת הכרטיסים למשחק נגד טוטנהאם, אותו האוהדים החליטו להחרים בשל מחיריהם הגבוהים של הכרטיסים

יממה לאחד ההפסד המביש בסכנין, שהוריד את הפועל תל אביב אל מתחת לקו האדום, מודים שחקנים רבים בקבוצה שקיים משבר אמון בינם לבין גיא לוזון המאמן. "אנחנו מרגישים שלוזון לא מבין אותנו. הוא מרבה לצעוק עלינו, לגעור בנו וזה מלחיץ עוד יותר. החילופים שלו ממש לא מובנים".

"קשה לנו עם הביקורת שלו עלינו. הוא לא נותן לנו ביטחון ולא שקט. אנחנו בסך הכל קבוצה טובה ושלטנו במשחק, אבל ברגע שאנחנו לא כובשים הוא עוד יותר מלחיץ אותנו". שחקן נוסף אמר הבוקר: "היינו במצבים קשים לא פחות, אבל ידענו שיש לנו על מי לסמוך. עכשיו אנחנו מרגישים שאין לנו מנהיג שיוביל אותנו, שידע להוציא אותנו מהבוץ".

שמו של יוסי אבוקסיס, הסקאוט של המועדון, הועלה בפיהם של כמה שחקנים כגורם היחיד שעשוי להציל את המצב. "יוסי ידע לאסוף את השחקנים ברגעים החשובים ולדבר אל הלב שלהם. בלי לצעוק ולקלל. חבל שהיום אין דמות כמו אבוקסיס, שתוציא אותנו מהבוץ הארור הזה".

בסיום המשחק, בחדר ההלבשה ב"דוחא", אמרו השחקנים לשוער גליל בן שנן: "רק בזכותך היום לא יצאנו עם תבוסה קשה. אין לנו הגנה ולא קישור". בקבוצה גם כועסים על מספר שחקנים שמדליפים לעיתונות באופן קבוע. "זה גורם למתיחות גדולה מאוד בקבוצה", העיד הבוקר (ראשון) שחקן בכיר, "הרבה מאוד עיתונאים מנסים לעלות על הגל ולהרוס את הקבוצה בכוונה".

גורמים במועדון העידו הבוקר על אווירה קשה מאוד, חלקם השתמשו בביטויים קשים כמו "בית קברות" ו-"על סף רתיחה". לוזון עצמו אמר אתמול לאוהדי הקבוצה, שהמתינו במתחם וולפסון לאחר ההפסד: "אני אשם במצב. אני אדע להוציא את הקבוצה מהמצב הזה ולהעלות אותה למעלה בטבלה". האוהדים המשיכו להשמיע את הטענות נגד לוזון.

החשש הגדול של הנהלת הקבוצה הוא מתבוסה קשה באנדרלכט, שתביא לפגיעה במוטיבציה של השחקנים ובקצב מכירת הכרטיסים למשחק הבית נגד טוטנהאם בשל המחיר הגבוה. גורמים המקורבים להנהלה אמרו שבמצב הנוכחי, אי אפשר להחליף את לוזון, בעיקר בגלל העובדה שאין מחליף ראוי.

"כל מי שקשור למערכת מרגיש רע", אמר אתמול לוזון לכתב "הארץ", יניב קובוביץ', "אין ספק שאנחנו תקועים עמוק בבוץ. אני כאן, וברור לי שאוציא את העגלה הזאת מהבוץ. אני לא רגיל לא לנצח תקופה כל כך ארוכה וברור שזה לא נעים. אני זה שאחראי למצב של הקבוצה וכל האחריות עלי".

לוזון ימריא היום לבלגיה, שם יעקוב אחר אנדרלכט - יריבת הפועל תל אביב ביום חמישי בשלב הבתים של גביע אופ"א. "אנחנו מוצאים את עצמנו מתעסקים עם בעיות משמעת של שחקנים ועם מורחקים שלא מבינים את המצב שלנו", זעם בכיר במערכת, "שחקנים שלנו מקבלים אדומים ואנחנו משלמים על כך. כולם במועדון הזה צריכים להבין שאנחנו קבוצת תחתית וצריך לוותר על כל הקישקושים של 'זה לא המיקום האמיתי שלנו'. השחקנים צריכים להבין שאם הנקודות לא יגיעו הם אלה שישלמו על מצב הקבוצה".

"שיטת משחק שבנו השנה בהפועל לא מתאימה לחומר השחקנים", סיכם אחד השחקנים. "אולי היו ציפיות גדולות מדי משחקנים שהם לא באמת כאלה מוכשרים".

אוהדי הפועל מחרימים את המשחק מול טוטנהאם

בד בבד, עוד לפני המשחק בסכנין, החליטו אוהדי הקבוצה להחרים את משחק הבית של הקבוצה מול טוטנהאם במסגרת גביע אופ"א, בשל מחירי הכרטיסים. כזכור, כרטיסים לבעלי מנויים יוזלו ב-50 אחוזים, אך חיילים, צעירים ואנשים שאין ברצונם או ביכולתם לרכוש כרטיס מנוי וירצו להגיע למשחק יצטרכו להיפרד מסכומים הנעים בין 150 ל-250 שקלים, שלא כוללים את עמלות ההזמנה השונות של משרדי הכרטיסים.

"אנו קוראים להנהלת הקבוצה לשנות את החלטתה האווילית", אמרו האוהדים, "על מנת שלא נצטרך לעשות את הצעד אותו אנו כל כך לא רוצים. אנחנו שואפים לאפשר להפועל ת"א להופיע מול טוטנהאם בשלב הבתים של גביע אופ"א אל מול בלומפילד אדום וגועש על מנת שנוכל כולנו להנות מחוויה אירופאית מרגשת".

"נמאס לנו שמעלים מחירים", הוסיפה הודעת האוהדים , "אנחנו לא עושים את זה ספציפית למשחק מול טוטנהאם אלא מתוך דאגה עתידית לאוהדים של הקבוצה ולשאר האוהדים בארץ. אי אפשר להגיע למצב שאבא צריך לקחת ילד ולשלם מחיר של 500 שקלים בשביל לראות קבוצה, שבמהותה אמורה להיות קבוצה של פועלים".

"אנחנו קוראים לחרם כדי להאיר נורה אדומה להנהלת הקבוצה, שתוכל עוד לשנות את רוע הגזירה. אוהדי הפועל תל אביב, שתומכים בקבוצה בכל מקום, הם לא משפחת לוזון וגרורותיה ואת זה כדאי שההנהלה הזמנית של הפועל ת"א תבין".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully