וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ובארסה לא מחפשות תירוצים

21.10.2007 / 11:01

הגדולות לא מתרגשות מהפסדי הבכורה שספגו. שוסטר: "זה קורה לכל אחד", רייקארד: "ההפסד אחרי הפגרה הוא רק צירוף מקרים"

חלק מקבוצות הליגה הספרדית קיבלו אמש (שבת) זריקת עידוד משמעותית להמשך העונה. ריאל מדריד הגיעה למונג'ואיק, הציגה משחק איום וספגה מאספניול את הפסד הבכורה שלה העונה, 2:1. ברצלונה יצאה למשחק חוץ נגד ויאריאל ונוצחה 3:1 מרגלי "הצוללת הצהובה".

אספניול ממשיכה את השעטה שלה במעלה הטבלה עם ניצחון רביעי ברציפות, וגם הבלאנקוס לא הצליחו להוות מכשול עבורם. "זה קורה לכל אחד, אבל לא היינו מוכנים לזה. זה היה משחק מורכב כבר מתחילתו, ולספוג שער מוקדם זו תמיד צרה", הגיב מאמן ריאל, ברנד שוסטר, לשער שכבש אלברט ריירה לרשת קבוצתו כבר בדקה ה-2.

פגרת מוקדמות יורו לא שימשה תירוץ עבור הגרמני. "אספניול שיחקה מצוין, ואין טעם לחפש תירוצים. עלינו להביט קדימה ולהשאיר מאחור משחקים מסוג זה".

לפחות בויאן קרקיץ' יצא קצת מרוצה

בבארסה, שספגה כאמור את הפסדה הראשון בליגה, תמצאו פחות או יותר את אותה האווירה כמו בשורותיה של היריבה המרה ממדריד. "הם היו טובים מאיתנו, ואין תירוצים". בפשטות וכנות סיכם קרלוס פויול את תבוסתה של ברצלונה בויאריאל (3:1). "התרוצצנו רבות, אך יצרנו מעט מצבים", הוסיף הקפטן, שהסביר את הפסדה הראשון של הבלאוגרדה בהכנה לא אופטימלית. "היה לנו מעט זמן להתכונן למשחק, ואם בוחנים את כמות המשחקים ופגרת הנבחרות, הרי שנפגענו יותר מכל קבוצה אחרת".

"אנו לא צריכים לחפש תירוצים", הוסיף המגן גבי מיליטו, "נתקלנו ביריבה קשה, ועכשיו עלינו להסתכל קדימה". גם רייקארד שותף להלך הרוח. "ההפסד אחרי פגרת הנבחרות הוא רק צירוף מקרים, פשוט לא התאמנו בצורה סדירה בשבועיים האחרונים".

מי שיכול להיות מאוכזב במיוחד הוא בויאן קרקיץ' בן ה-17. החלוץ הספרדי הצעיר כבש אמש את שערו הראשון במדי הקבוצה הבוגרת, שצימק ל-2:1. "אני מרוצה מהשער שכבשתי, אבל מאוכזב מהתבוסה". קריק מנצל את שהותו בקבוצה בעיקר ללמוד. "מסי שחקן גדול, ואני מפתח הבנת משחק עימו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully