וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: באטיסטה חתם במכבי ת"א

21.10.2007 / 10:54

הסנטר מאורוגוואי שוחרר מבוסטון וכבר בדרכו לישראל. חברת הבניה "אשדר" חתמה על הסכם חסות בסך כ-500 אלף שקל עם הקבוצה

הסנטר האורוגוואי אסטבן באטיסטה (בן 24, 2.08 מטר), חתם במכבי תל אביב לשתי העונות הקרובות, וייכלל בסגל הקבוצה. לבקשתה של מכבי, שוחרר באטיסטה מהסגל של בוסטון סלטיקס בו נכלל בקיץ. הסנטר ינחת היום (ראשון) בנתב"ג .

באטיסטה שיחק בשנתיים האחרונות ב-NBA בקבוצת אטלנטה הוקס, השחקן הראשון בתולדות אורוגוואי שמשחק בליגה הטובה בעולם. ב-70 משחקים במדי אטלנטה הממוצעים שלו היו 8.2 דקות, 1.7 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק. קודם לכן שיחק באטיסטה בספרד, צ'ילה ואורוגוואי, כשהוא נבחר לשחקן השנה באורוגוואי ב-2005.

באטיסטה הוא כוכב נבחרת אורוגוואי. בטורניר הקדם-אולימפי האחרון, שנערך בלאס-וגאס באוגוסט בהשתתפות נבחרת החלומות של ארה"ב וכל הנבחרות הגדולות מאמריקה, הוא הוביל את אורוגוואי עם ממוצעים של 20.8 נקודות ו-12.4 ריבאונדים. הוא סיים כמלך הריבאונדים של הטורניר ורביעי ברשימת מלך הסלים. במשחק נגד פורטו-ריקו הוא צלף 34 נקודות, נגד ונצואלה הוא השיג "דאבל 20" כשקלע 21 נקודות ולקח 20 ריבאונדים, ונגד נבחרת החלומות הוא קלע 20 נקודות ב-24 דקות. חודש לפני כן, במשחקי פאן-אמריקה שנערכו בברזיל, הוביל באטיסטה את אורוגוואי למקום השלישי בטורניר עם 18.2 נקודות ו-11.8 ריבאונדים.

ב-2006 סיימה נבחרת אורוגוואי, בכיכובו של באטיסטה, במקום השני באליפות דרום-אמריקה שנערכה בוונצואלה. הסנטר, שסיים כמלך הריבאונדים בטורניר, קלע בממוצע 21.3 נקודות, לקח 10.8 ריבאונדים ומסר 3.0 אסיסטים במשחק.

בינוי ושיכון בהיכל נוקיה

חברת הבנייה "אשדר", מחברות הבנייה הגדולות בישראל, חתמה הסכם חסות עם מכבי תל אביב לעונת 2008-2007. היקף ההסכם עומד על כ-500 אלף שקל. שרגא וייסמן, מנכ"ל "אשדר", מציין כי במסגרת הסכם החסות, קיבלה החברה באופן בלעדי את כל השילוט ההיקפי מסביב למגרש הכדורסל, שילוט המשתרע על שטח של כ-250 מטר רץ. הוא הוסיף, שההחלטה של "אשדר" לחתום הסכם חסות עם מכבי ת"א נובעת מהמיתוג הגבוה של החברה, הבונה כיום פרויקטים יוקרתיים בנתניה, כפר סבא, רחובות ותל אביב. "אשדר" בונה כיום כ-12 פרוייקטים מרכזים בהיקף של כ-3,000 יחידות דיור.

במסגרת הסכם החסות עם מכבי ת"א, תערוך "אשדר" במהלך עונת הכדורסל מספר אירועים וקמפיינים למיתוג החברה במסגרת שיתוף פעולה עם שחקני הקבוצה. אלי דריקס, מנהל השיווק של מכבי תל אביב, מציין: "חברת "אשדר" הופכת לאחת מהשותפות האסטרטגיות של הקבוצה תוך שיתופי פעולה נוספים במהלך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully