וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת נחת בקרית שמונה

יצחק סולומון

21.10.2007 / 8:53

בן שמעון ואנשיו מרוצים מהופעת הקבוצה בהפסד 1:0 למכבי חיפה, למרות פספוס הנקודות והרחקת סואן. "הוא לא ניסה לפגוע ברוסו"

תחושה של אכזבה הייתה אתמול (שבת) בקבוצת איתוראן קריית שמונה, לאחר ההפסד 1-0 למכבי חיפה בקריית אליעזר. "לא נפלנו מהם והיינו ראויים לפחות לנקודה אחת", אמרו בקריה בסיום. למרות ההפסד, התעודדו מהעובדה ששיחקו כשווים מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. "זה ייתן לנו המון ביטחון להמשך", אמרו.

בקריית שמונה טוענים כי הכרטיס האדום שספג עבאס סואן לא היה מוצדק וכועסים על כך ששבוע שני ברציפות הם נאלצים לסיים את המשחק עם עשרה שחקנים. לטענת אנשי הקריה "ג'ובאני רוסו עשה הצגה והשופט אכל אותה". המאמן רן בן שמעון התייחס בסיום המשחק להרחקה ואמר: "חבל שבליגה שלנו ממהרים מאוד להרחיק שחקנים. סואן לא רצה לפגוע ברוסו, שנתקע לו ברגל. הפריעו לנו להוציא מפה נקודות, אבל צריך להמשיך הלאה".

שניים מאוהדי קריית שמונה, בני 20 ו-30, נעצרו בסיום המשחק לאחר שהתקוטטו. האירוע החל כשאוהדת קריית שמונה רצתה לרדת מהיציע ונתקלה באוהד אחר של הקריה, אשר חבט בפניה בעוצמה. בעלה של האוהדת נזעק לעזרתה ובמקום התחוללה קטטה, שבסיומה נעצרו השניים.

היום יקבלו שחקני הקריה יום חופש, מחר יתחילו בהכנות לקראת משחק הבית בשבת הקרובה, מול הפועל כפר סבא. להרכב צפוי לחזור החלוץ הניגרי, יירו בלו, שחוזר מהרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully