וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים למשחק שביעי

21.10.2007 / 7:53

שילינג הגיש היטב, דרו חבט לגראנד סלאם מוקדם ובוסטון הביסה את קליבלנד 2:12 בדרך ל-3:3 בגמר ה-AL. הלילה: מאטסוזקה-ווסטברוק

בוסטון - קליבלנד 2:12 (3:3 בסדרה)

מגיש מנצח: קורט שילינג
מגיש מפסיד: פאוסטו קרמונה

במשחק השני בסדרה לא צלחו קורט שילינג ופאוסטו קרמונה חמישה אינינגים. שניהם יצאו לפני שהאינינג הסתיים, כדי לראות קרב בולפנים שנגמר בנצחון האינדיאנס. הפעם הסיפור היה שונה לפחות מבחינת אחד מהם. שילינג עבר שבעה אינינגים מעולים, בהם טיגן חמישה חובטים, קרמונה שוב התפרק. מאוד לא מתאים למי שמועמד לתואר הסיי יאנג, אבל אלה החיים, בוסטון ניצחה והלילה (בין ראשון לשני) ב-2:00 יעלו דייסקי מאטסוזקה מהרד סוקס וג'ייק ווסטברוק מהאינדיאנס למשחק על סדרה שלמה ועל הזכות לפגוש את קולורדו רוקיז בוורלד סירייס.

רבות דובר על החלק התחתון של הליינאפ של בוסטון, חלק שלא פגע ולא הצליח לשים את הכדורים במגרש. ג'יי די דרו לקח את זה לתשומת לבו. באינינג הראשון הוא עלה לחבוט על בסיסים מלאים, לאחר שדסטין פדוריה, קווין יוקיליס ודייויד אורטיז עלו לבסיסים. מני רמירז ומייק לואל נפסלו, ונראה היה שבוסטון שוב הולכת על פספוס והשארת רצים על הבסיס. ואז זה הגיע - בומבה שהצליחה להגיע ליציעים ולהזניק את יושבי פנוויי פארק אל-על - 0:4 לרד סוקס.

זה מה שהיו צריכים הגרביים ושילינג כדי לתדלק. "ההתקפה שלנו סיפקה הרבה כוח והרגיעה אותנו, בעיקר ג'יי די", אמר המגיש, שהיה מרוכז ופנומנלי. הוא העניק הומר לויקטור מרטינז באינינג השני, אבל בשלישי נפרצו כל הסכרים. דרו חבט לסינגל שהכניס עוד שתי ריצות - 1:6 והביא להחלפתו של קרמונה. ג'ייקובי אלסבורי (טרי פרנקונה נזכר סופסוף שהוא צריך לשחק) רשם גם הוא הכנסה הביתה, אפילו חוליו לוגו חבט לדאבל בן שתי ריצות ויוקיליס השלים אינינג בן שש ריצות עם סינגל ארוך שהביא הביתה את לוגו ודסטין פדוריה - 1:10 לרד סוקס. מהשלב הזה המשחק כבר היה גמור לחלוטין. 2:12 בסיום, והלילה יהיה חם אש בפנוויי פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully