וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיוך של גרנט רק מתרחב

20.10.2007 / 23:30

במסיבת עיתונאים אחרי הניצחון 0:2 מול מידלסברו הביע אברהם גרנט סיפוק מהכדורגל ההתקפי של צ'לסי. על דרוגבה: "הגישה שלו חיובית"

החיים בלונדון ממשיכים להאיר פנים לאברם גרנט שהוביל היום את צ'לסי לניצחון ליגה שני ברציפות, 0:2 בחוץ נגד מידלסברו. "אנחנו לא רגילים לפתוח טוב משחקים, כך שהשער המוקדם של דרוגבה הייתה הפתעה נעימה עבורנו", אמר המאמן הישראלי במסיבת עיתונאים לאחר המשחק. גרנט נשמע מרוצה מאוד מהשיפור העקבי במשחק של קבוצתו: "כל חיי שאפתי לשחק כדורגל התקפי ולבדר. אני מאמין שהצלחנו לעשות את זה היום".

גרנט הדף בעדינות כל ניסיון לחלץ ממנו התייחסות משמעותית למשבר עם דרוגבה: "הגישה שלו, באימונים ובמשחקים, היא חיובית. לא היתה לי ולו בעיה אחת עם ההתנהלות שלו עד היום"

בעוד העיתונאים המקומיים ניסו כדרכם להצית מחדש את העוינות בין גרנט לקודמו מוריניו, המשיך גרנט מצדו לדקלם סיסמאות מפייסות: "יש לי כבוד גדול לכל מה שנעשה כאן בעבר ולא אומר על כך דבר אחד שלילי. ובכל זאת אנחנו מנסים לעשות שינויים".

פרגוסון: "המשחק הטוב ביותר שלנו העונה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, טען כי הופעת הקבוצה בניצחון 1:4 על אסטון וילה הייתה פשוט מדהימה. גבריאל אגבונליור העניק לוילה את היתרון המוקדם, אבל שחקניו של מרטין אוניל התקשו להתמודד עם משחקם המהיר של השדים האדומים, מה שהוביל להפסד בית מביך.

פרגוסון הילל את מה שלדעתו היה המשחק הטוב ביותר העונה של יונייטד, במיוחד הדגיש פרגי את עניין החזרה למשחק של האדומים. "ההופעה היא העניין כי היא הייתה פשוט מדהימה. השטף של המשחק שלנו, הקצב והתנועה, יוצא מן הכלל", אמר הסקוטי, "זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו, במיוחד בעשר הדקות שאחרי השער של וילה. הרבה קבוצות יתקשו להגיע ולנצח בוילה פארק העונה".

פרגוסון הילל גם את שיתוף הפעולה בין וויין רוני וקרלוס טבז, שחוררו את הגנת הוילה: "וויין נמצא בתקופות האלה בהן הוא מבקיע כל הזמן. התזמון והתנועה שלו מושלמת. טבז יכול היה לצאת עם שלושער מהמשחק. אני מרוצה מההופעה".

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully