וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהפועל ת"א: "אנחנו קבוצת תחתית"

איציק סולומון

20.10.2007 / 23:11

האדומים מתחילים לעכל את עובדת הימצאותה של הקבוצה מתחת לקו האדום אחרי ההפסד 1:0 לסכנין: "שיטת המשחק לא מתאימה לחומר השחקנים". מאיר כהן: "בבית אנחנו לא נופלים מאף קבוצה"

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שבת) בפעם השלישית העונה מתוך, הפעם 1:0 בחוץ מול בני סכנין. כשבמאזנם שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, האדומים ירדו לראשונה העונה אל מתחת לקו האדום. ניצחון מחר של מכבי תל אביב מול מכבי נתניה יוריד את הפועל למקום האחרון בטבלה ולמרות שמדובר בתחילת העונה, הרי שכעת ברור שאנשי הקבוצה ואוהדיה ספגו מכה מוראלית קשה בדמות פתיחת העונה הקשה.

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, אמר אחרי המשחק: "המצב רע מאוד. במחצית הראשונה עוד היינו בסדר, אבל לא הצלחנו לכבוש. הריטואל חזר על עצמו כשלא שיחקנו טוב במחצית השנייה וספגנו".

הפועל תל אביב הייתה טובה יותר במהלך 65 הדקות הראשונות, אבל דווקא אחרי שלוזון הכניס את ליאור אסולין, ספגה הקבוצה ונשברה. "הכנסתי את ליאור במטרה להכריע את המשחק, אבל חבל מאוד שזה לא עזר", הוסיף המאמן האדום, "יש לנו בעיה מבחינה התקפית - אנחנו לא כובשים. כרגע המחשבות שלנו בליגה ולא בגביע אופ"א ונצטרך לעשות את הסוויץ' לקראת אנדרלכט".

יניב קובוביץ', כתב "הארץ" מוסיף: אוהדי הפועל תל אביב כבר מאבדים את הסבלנות. שישה מחזורים והקבוצה שלהם עדיין בלי ניצחון ליגה - אתמול כמה עשרות מהם הגיעו למתחם וולפסון כדי להביע מחאה על מצב הקבוצה, שנכנעה אתמול 0-1 לסכנין. חלק מהאוהדים דיברו עם הבלם טל חן וטענו כי השחקנים לא מתאמצים מספיק, אולם את רוב האש ספג המאמן גיא לוזון.

כבר באיצטדיון דוחא שמע לוזון את הקהל קורא לו להתפטר. האוהדים טענו כי המאמן זוכה לגיבוי כה גדול רק בזכות הקשר המשפחתי שלו, אולם זעם האוהדים כרגע לא אמור להשפיע על מעמדו של לוזון. בהנהלה מעניקים לו גיבוי עצום וכרגע רק החלטה שלו - מהלך ממש לא ריאלי - יוביל לסיום הקדנציה שלו בהפועל.

האוהדים, שלא מרוצים מתיפקודו של לוזון, מעוניינים לראות את יוסי אבוקסיס פעיל יותר במועדון. לוזון כבר ספג ביקורת על כך שהוא "מעלים", כהגדרת האוהדים, את שחקן העבר שפרש בקיץ. לוזון כבר החליט לאחרונה שלא להכניס את אבוקסיס לצוות המקצועי, אולם אם המצב ימשיך כך יהיה כבר מי שיקבל בשבילו את ההחלטה הזאת.

"כל מי שקשור למערכת מרגיש רע", אמר אתמול לוזון, "אין ספק שאנחנו תקועים עמוק בבוץ. אני כאן, וברור לי שאוציא את העגלה הזאת מהבוץ. אני לא רגיל לא לנצח תקופה כל כך ארוכה וברור שזה לא נעים. אני זה שאחראי למצב של הקבוצה וכל האחריות עלי".

לוזון ימריא היום לבלגיה, שם יעקוב אחר אנדרלכט - יריבת הפועל תל אביב ביום חמישי בשלב הבתים של גביע אופ"א.

"אנחנו מוצאים את עצמנו מתעסקים עם בעיות משמעת של שחקנים ועם מורחקים שלא מבינים את המצב שלנו", זעם בכיר במערכת, "שחקנים שלנו מקבלים אדומים ואנחנו משלמים על כך. כולם במועדון הזה צריכים להבין שאנחנו קבוצת תחתית וצריך לוותר על כל הקישקושים של 'זה לא המיקום האמיתי שלנו'. השחקנים צריכים להבין שאם הנקודות לא יגיעו הם אלה שישלמו על מצב הקבוצה".

"שיטת משחק שבנו השנה בהפועל לא מתאימה לחומר השחקנים", סיכם אחד השחקנים. "אולי היו ציפיות גדולות מדי משחקנים שהם לא באמת כאלה מוכשרים".

לוי: "עשינו ניצחון גדול"

"אנחנו קבוצה ביתית ולפחות בבית אנחנו לא נופלים משום קבוצה" סיכם שוער וקפטן בני סכנין, מאיר כהן, את הניצחון של קבוצתו, "החבר'ה נתנו פייט גדול. ראינו שהשד לא נורא, נתנו פייט, ואני שמח שלקחנו שלוש נקודות חשובות".

מאמן הקבוצה, אלישע לוי, היה מאושר: "קודם כל ההרגשה נפלאה. עשינו ניצחון גדול מול קבוצה חזקה שנמצאת במצוקה. שם המשחק היה סבלנות. לא התפתינו, הנענו כדור והכי חשוב שאחרי השער לא הלכנו אחורה אלא המשכנו לשחק והלחזיק בכדור. אני לא מופתע מהמיקום שלנו בטבלה כי כל משחקי ההכנה וגביע הטוטו לימדו על היכולת שלנו".

על התכניות העתידיות אמר לוי: "יש לנו ספסל מאוד קצר. אנחנו מחפשים זר חופשי ואני מקווה שעד ינואר יהיו לנו עוד שלושה שחקנים. אנחנו מערכת שנבנית תוך כדי תזוזה.".

לוי התייחס גם לכובש השער, מאור בוזגלו: "הוא הגיע משבוע מאוד קשה עם הנבחרת הצעירה, אבל לא התלונן למרות עייפות מאוד גדולה. מאור היה חלק במערך הטקטי שלנו. אמנם הוא ילד אבל הוא בהחלט חושב כמו מבוגר".

בוזגלו עצמו החמיא לחבריו: "צריך לתת קרדיט לכל השחקנים. המשכיות זה דבר חשוב ואני מאמין שזה גם מה שאלישע יגיד לנו". על הנבחרת הצעירה אמר הקשר: "אנחנו נבחרת מיוחדת, נבחרת של מאמינים גדולים. אני מאמין גדול ומאמין בעבודה קשה".

הקשר חאלד חלאילה הקדיש את הניצחון לדודו שנפטר השבוע. לפני שריקת הפתיחה עמדו שתי הקבוצות דקת דומייה לזכרו. אחרי שריקת הסיום פרץ חלאילה בבכי ואנשי הקבוצה התקשו להרגיע אותו במשך דקות ארוכות. "הוא היה אוהד מושבע של הקבוצה. אהב אותה וגם ליווה את הקריירה שלי", סיפר הקשר אחרי המשחק.

המועדון התגייס למלחמה בתאונות הדרכים ובמשחק התארח באצטדיון דוחא יושב ראש הרשות לבטיחות בדרכים, כרמל יאור, שאמר: "אם ייהרג ילד אחד בכביש לא עשינו שום דבר, וזה לא ישנה מי ניצח ומי לקח אליפות. אני מודה להנהלת סכנין על כך שהצטרפה למאבק בתאונות הדרכים".

במשחק התארחה גם קבוצה של כ-50 אוהדים שהגיעו מקצרין שבגולן, כאורחי עיריית סכנין. כמו כן נכח במשחק יושב ראש התאחדות הקונג פו העולמית, לונקאי מיש, שהגיע מהונג קונג.

אוהדי הפועל תל אביב התלוננו על כך שבקופות לא היו מספיק כרטיסי נוער והם נאלצו לקנות כרטיסי מבוגרים. בסכנין התאכזבו מהעובדה שהמגרש לא היה מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully