וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "חיפה קצת הכניסה אותנו ללחץ"

20.10.2007 / 21:40

מאמן בית"ר מספר מה דירבן את חניכיו מול מכבי פ"ת. אוהדי בית"ר התמקם ביציע הכחול והועבר על ידי המשטרה. אבי לוזון ומזרחי שוחחו אחרי המשחק

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) את מכבי פתח תקוה באורווה בתוצאה 1:2. בפתיחת המשחק התמקמו כ-20 אוהדים של בית"ר ירושלים ביציע הכבוד, המשטרה חששה שהדבר יוביל לתגרה בין מחנות האוהדים, ולכן העבירה אותם ליציע הצהוב. במכבי פתח תקוה לא אהבו, בשלון המעטה, את הקריאות של אוהדי בית"ר לעברו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהוגדר בעונה שעברה כנשיא הקבוצה.

לוזון עצמו שוחח לאחר המשחק עם מאמן מכבי פתח תקוה, יוסי מזרחי, סמוך לחדר ההלבשה של הקבוצה. למרות שבין השניים לא נרשמו הרמות קול, ניתן היה לראות שלוזון מאוכזב מההפסד.

למרות ההפסד שחקנים בקבוצה פירגנו לצמד החלוצים עומר גולן ואוהד קדוסי, שרק בשל חוסר מזל כהגדרתם, לא מצאו את הרשת בפעם השנייה במשחק. סולי צמח התייחס לתיפקודו כבלם: "לפעמים צריך לעשות גם את זה. אין ספק שההיעדרות של מגמאדוב השפיעה עלינו, אבל לא רק בגלל זה בית"ר ניצחה. היום מכבי פתח תקוה הפסידה את המשחק ולא בית"ר ניצחה אותו".

"בשבועיים האחרונים התאמנתי עם מה שהיה דומה לקבוצת טניס"

מאמן בית"ר ירושלים יצחק שום אמר בסיום: "אמרתי לפני המשחק שיהיה מאוד מאוד קשה. בשבועיים האחרונים התאמנתי עם מה שהיה דומה יותר לקבוצת טניס עקב ההיעדרויות של שחקניי לטובת הנבחרת. רק אתמול הצלחנו לעבוד, אבל אני שמח שניצחנו כי זה הדבר העיקרי. היו קטעים טובים במשחק וגם לא טובים. אחרי שהובלנו הלכנו אחורה וחבל. אסור לשכוח שבעונה שעברה בית"ר הפסידה כאן 3:1. יש לי קאדר טוב וכל שחקן יקבל את דקות המשחק שלו. כמובן שרומולו וברק יצחקי היה במומנטום, אבל גם המחליפים יקבלו הזדמנות ויצטרכו לנצל אותה".

שום התייחס גם לשיפור ביכולתה של מכבי חיפה: "היא ניצחה והכניסה אותנו קצת ללחץ, לכן היה חשוב לנו לפתוח פער מהם".

המאמן המנוצח, יוסי מזרחי, ידע שקבוצתו החמיצה הזדמנות להוציא נקודה לפחות: "לשחק בלי שחקני הגנה נגד בית"ר ירושלים, להגיע להרבה מצבים ולא להבקיע זה מאוד מתסכל. גם כשבית"ר שלטה במחצית השנייה היא לא הגיעה להרבה הזדמנויות, אבל קיבלנו שלא היינו צריכים לספוג. אי אפשר לשלוט נגד בית"ר ירושלים לאורך 90 דקות, זאת בית"ר. אם אתה לא מנצל את הדקות הטובות אי אפשר לנצח את בית"ר".

"בית"ר היא רמה מעל הליגה ויש לה שחקנים שהם רמה מעל הליגה, למרות שהיום לא ראינו את ההבדלים הללו", חתם מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully