וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לנלבנדיאן?

20.10.2007 / 16:44

הארגנטינאי, שלא זכה בטורניר שנה וחצי, העפיל לגמר במדריד אחרי שהדהים את דיוקוביץ'. הנין ניצחה את ואידיסובה ותפגוש בגמר ציריך את גולובין

דויד נלבנדיאן המשיך היום (שבת) בכושרו המצוין, כשהעפיל לגמר טורניר המאסטרס במדריד (סך פרסים 2.08 מיליון יורו)אחרי שהדהים את המדורג שלישי בעולם נובאק דיוקוביץ' 4:6, 6:7.

נלבנדיאן האגנטינאי, 25, שהידרדר השנה מהמקום העשירי בדירוג העולמי למקום ה-25, יפגוש בגמר את האלוף מהשנה שעברה, רוג'ר פדרר, שלא התקשה לגבור על הגרמני ניקולס קיפר 4:6, 4:6. קיפר דווקא הרשים אתמול בניצחון על פרננדו גונזאלס, אבל, אתם יודעים, יש גבול.

נלבנדיאן, כזכור, הדיח אתמול גם את הפייבוריט הביתי רפאל נדאל ברבע הגמר, ולא נעצר היום גם מול דיוקוביץ'. זו הפעם הראשונה שלו השנה שהוא מעפיל לגמר, ולמעשה, הפעם האחרונה שהוא מצא עצמו במעמד הזה היה באפריל 2006, כשזכה בטורניר אסטוריל בפורטוגל. ההישג הגדול שלו העונה היה בברצלונה באפריל, כשהעפיל לרבע הגמר. אולי עכשיו הוא חוזר.

"זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורי", אמר הארגניטנאי, "כי הייתה לי שנה לא כל כך טובה, בעיקר בגלל בעיות פיזיות שמהן סבלתי. אני מקווה שעכשיו שוב אצבור ביטחון". דיוקוביץ', שהודה כי הוא תשוש אחרי הניצחון שלו בוינה בשבוע שעבר, אמר: "הניצחון בהחלט הגיע לדויד".

הנין תפגוש את גולובין בגמר ציריך

ז'סטין הנין העפילה היום לגמר טורניר ציריך (סך פרסים 1.34 מיליון דולר), לאחר שגברה בחצי הגמר 6:3, 3:6, 5:7 על הצ'כית ניקול ואידיסובה. הבלגית המצוינת, שמחפשת תואר תשיעי העונה ורביעי ברציפות, ממשיכה את רצף הניצחונות שלה והיום הגדילה אותו ל-18.

ההתחלה לא הייתה קלה, והצ'כית בת ה-18, המדורגת 15 בעולם, ניצחה את המערכה הראשונה. בהמשך הנין הצליחה להתאושש, ועל אף שנראתה מעט עייפה, השלימה את הניצחון תוך שעתיים ו-18 דקות. "עכשיו אני מקווה שאתאושש עד הגמר", אמר הבלגית.

בגמר היא תפגוש את טטיאנה גולובין הצרפתייה, שגברה על פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקייה 0:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully