וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דרבי השמש הסתיים ב-4:4

20.10.2007 / 19:28

נאפולי ורומא נפרדו באולימפיקו בתיקו רב שערים מדהים. אוהדי נאפולי לא הורשו להגיע למשחק. האלופה אינטר ניצחה בחוץ 0:1 את רג'ינה

אחרי שש שנים חזר 'דרבי השמש'. איטליה התרגשה לקראת המפגש באולימפיקו בין רומא לנאפולי במסגרת המחזור השמיני בסרייה A ומתברר שהיו לה כל סיבות לאחר שהמשחק הסתיים ב-4:4 ענק.

אזקייל לאבצי, שרק השבוע הואשם בהתנהגות פרועה על הכביש, כבש ראשון לאורחים בדקה ה-2, אבל פרנצ'סקו טוטי הישווה בפנדל בדקה ה-30 וסימונה פרוטה השלים מהפך בדקה ה-41.

נאפולי לא התייאשה וכבר בדקה הראשונה של המחצית השנייה הישוותה מרגלי מארק האמסיק. דניאלה דה רוסי העלה את רומא ליתרון 2:3 בדקה ה-52, וולטר גרגאנו הישווה בדקה ה-64, דויד פיזארו עשה את ה-3:4 לרומא בדקה ה-79, אבל אקורד הסיום היה של מרסלו זלאייטה, שחתם 4:4 6 דקות לסיום וסגר משחק מצוין.

אוהדי נאפולי לא הורשו על ידי השטרה להגיע למשחק ומי שנעמד לצידם עוד לפני המשחק היה דווקא המאמן הרומאי לוצ'יאנו ספאלטי, שביקר את החלטת המשטרה והצהיר: "בלי האוהדים, הכדורגל גמור". הנאפוליטנים באמת החמיצו חגיגה של שערים.

רג'ינה - אינטר 1:0

אינטר לא נתנה לביקורות להשפיע עליה, והיא ממשיכה לשמור על המקום הראשון. הערב יצאה האלופה לקלאבריה, למשחק נגד רג'ינה החלשה, שעדיין לא ניצחה (נמצאת במקום הלפני אחרון עם ארבע נקודות).

פעמים רבות נטען בתקשורת כי אדריאנו מועמד לעזוב את אינטר עקב כל הבעיות עימו. החלוץ הברזילאי לא נשבר, נשאר והיום הוא השיב עם שער ניצחון בדקה ה-18, אחרי שכדור חופשי שהרים פיגו שפשף את פדחתו, ונתן את שלוש הנקודות לקבוצתו של רוברטו מאנצ'יני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully