וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו חיפש את בן שושן?

20.10.2007 / 21:30

בתחילת העונה עמית בן שושן נקבר בקצה הספסל של בית"ר ירושלים, אבל הערב הוא קיבל הזדמנות לפתוח וכבש צמד ב-1:2 על מכבי פ"ת

בית"ר ירושלים הבהירה לכל ליגת העל כבר במחזורי הפתיחה שהיא לא מתכוונת לעצור אפילו לרגע בדרך לתואר אליפות שני ברציפות. מה שנותר ליתר קבוצות הליגה הוא לנסות ולתפוס אותה לא מוכנה, ולגנוב איזו נקודה מקרית.

הערב (שבת) זכתה מכבי פתח תקוה לכמה דקות של תקווה כששער של עומר גולן בדקה ה-14 נתנה לה יתרון של 0:1, אבל בית"ר הרי כבר נחלצה ממצבים קשים מזה. גם בהיעדרם של שני החלוצים הקבועים שלה, ברק יצחקי ורומולו, העמידה האלופה התקפה מוכשרת בפני עצמה, עם טוטו תמוז ועמית בן שושן. האחרון, שאחרי עונת פריצה אשתקד איבד את מקומו בהרכב העונה, ניצל את ההזדמנות וכבש צמד פרטי בדקות 45 ו-63, שהפך את התוצאה ונתן ליצחק שום עוד שלוש נקודות בדרך לתואר.

עבור יוסי מזרחי היה למפגש חשיבות מיוחדת, כשפגש לראשונה את הקבוצה אותה הוליך בעונה שעברה לאליפות אבל פוטר ממנה מיד לאחר מכן. חניכיו של מזרחי נלחמו עבורו, שלטו במשחק לפרקים והגיעו למספר מצבים קורצים, אבל נותרו חסרי אונים מול העדיפות הבולטת של בית"ר בתחום הכישרון.

מהלך המשחק

דקה 6 - עומר גולן קיבל כדור ארוך מלירן כהן ובעט מקצה הרחבה, החוצה.

דקה 14 - גול! הגנת בית"ר לא הסתדרה עם כדור גובה בתוך הרחבה שלה, עומר גולן זינק על ההזדמנות ודחק מקרוב פנימה - 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 32 - מיכאל זנדברג השתחרר סמוך לרחבה ובעט שטוח וחזק, אבל ליד הקורה.

דקה 37 - עמית בן שושן קיבל כדור עומק מטוטו תמוז מול השער והוכשל על ידי אוהד כהן. אסף קינן שרק לפנדל אך לא הרחיק את כהן כפי שהיה צריך. שמעון גרשון ביזבז את ההזדמנות כששלח את הפנדל מעל המשקוף.

דקה 39 - אוהד קדוסי העביר קטנה לחאבייר דירסאו שבחן את קאלה מרחוק, אבל הקרואטי קלט את הכדור בקלות.

דקה 45 - גול! קצת לפני הירידה להפסקה הצליחה בית"ר להשוות, בזכות שיתוף פעולה של שני הצעירים בחוד שלה. טוטו תמוז העביר מסירת רוחב לעמית בן שושן, שכבש בקלות - 1:1.

דקה 50 - גרשון איבד את הכדור לעומר גולן כ-20 מטר מהשער, גולן מסר לקדוסי שבעט טוב, אבל הכדור נהדף מהקורה.

דקה 63 - גול! גל אלברמן השתלט על כדור קרן שהרים אבירם ברוכיאן והעביר לבן שושן, שבעט פנימה והשלים צמד פרטי - 1:2 לבית"ר.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עמר (עומר הדר 27), סולי צמח, קובי גנון, נאור פסר; חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, ננאד סאביץ' (דני פרדה 63), לירן כהן (רוביל סרסור 67); עומר גולן, אוהד קדוסי.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, יואב זיו , שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן (עידן טל 63), אבירם ברוכיאן (מילובן מירוסביץ' 63), מיכאל זנדברג, עמית בן-שושן, טוטו תמוז (חן עזריאל 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully