וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור בקצה הנמל: אשדוד הביסה 0:3 את בני יהודה

20.10.2007 / 19:44

אחרי תקופה רעה, דרסו חניכיו של חזן את הכתומים מהשכונה. נחום, סופו, ושריקי כבשו. שירזי: "אנו קבוצה בליגת העל עם מנטליות של ליגה ג'"

מ.ס אשדוד הביסה 0:3 הערב (שבת) את בני יהודה במסגרת המחזור השישי של ליגת העל.

הקבוצה של אלון חזן הייתה שרויה במצב קשה. תבוסות מחפירות לאלופה ולסגניתה, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה, הציבו אותה בבור עמוק, בנוסף לשמועות שהגיעו מהמועדון על אסיפת שחקנים בה הושמעו טענות כנגד מאמנם.

אלון חזן הבין את המצב הקשה של הקבוצה וידע שרק ניצחון יוכל להוציא את קבוצתו מהמדרון בו היא שעטה לאחרונה. הוא ביצע מיני מהפכה בהרכב. במקביל לפציעתו של שי הולצמן, הוריד חזן את קובי דג'אני, דוד רביבו וז'אן ז'אק גוסו גוסו לספסל. זה עבד לו, ובגדול.

אשדוד שיחקה כמו שהכרנו אותה מהעונה הקודמת, מהיר ותכליתי. עידן שריקי וניר נחום, שתופקדו כחלוצים היו מצוינים ועשו שמות בהגנת הכתומים הגרועה. נחום כבש את הראשון (10) ובישל את השני לסופו (28) כששריקי חתם את התוצאה בדקה ה-50. הקבוצה מעיר הנמל משיגה ניצחון שני ומשפרת עמדות בליגה.

בני יהודה הגיעה לאשדוד עם חזה זקוף לאחר שני ניצחונות רצופים, על מכבי הרצליה ובני סכנין, אבל חטפה בראש. הגנה מסורבלת ורעועה, שוער מורחק (איינוגבה נשלח החוצה בדקה ה-31) ומאמן מודאג שלא הבין את הנאיביות של חניכיו הובילו בסוף לתבוסה לא נעימה, שמזכירה לקבוצה מהשכונה כי גם השנה היא לא תלקק דבש בליגה.

אלון חזן מיהר בסיום המשחק לעזוב לאירוע פרטי ואמר: "אין לי מה להגיד, שהשחקנים ידברו בשבילי. אני שמח בשביל הבעלים שעשינו את הניצחון".

דבריו של ניצן שירזי מאמן בני יהודה לא זקוקים לפרשנות: "אנחנו קבוצה בליגת העל עם מנטליות של קבוצה בליגה ג'".

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! עידן שריקי השתלט על הכדור, חדר לרחבה והעביר רוחב חזק. ניר נחום, שקיבל את הקרדיט מאלון חזן, כבש את שער היתרון המוצדק לרשת החשופה של בני יהודה. 0:1 לאשדוד.

דקה 11 - אימורו לוקמן נגח מחמישה מטרים לשער אשדוד, אבל מיקי עטיה חילץ מקו השער בעזרת הראש.

דקה 22 - ז'וז'ה דוארטה מסר למשה ביטון בתוך הרחבה. האחרון בעט חלש משמונה מטרים לרשת החשופה, אבל וודראן יישה הגיח משום מקום כדי להציל שער. דקה אחרי זה עידן שריקי טיווח את שער בני יהודה, אבל בעט חלש לידיו של איינוגבה.

דקה 28 - גול! ניר נחום המצוין, שכבש את הראשון, פרץ מצד ימין של הכתומים והגביה לרחבה. פטריק סופו בחצי יעף שלח מכ-15 מטרים פנימה. 0:2 לאשדוד.

דקה 31 - אדום! בני יהודה על הקרשים. אי הבנה בין השוער דלה איינוגבה לבלם סלבר הודז'יץ', אחרי שכדור ארוך נשלח לשטח השדה של הכתומים. עידן שריקי השתלט על הכדור ואיינוגבה, שניסה להרחיק, הכשילו מחוץ לרחבה. השופט בוחבוט היה נחרץ ושלח את השוער למקלחת מוקדמת.

דקה 50 - גול! אלן מסודי העביר רוחב לרחבה. עידן שריקי, שהגיע בריצה מאחור, גילגל ללא הפרעה מול ההגנה הלא קיימת של בני יהודה. 0:3 לאשדוד.

הרכבי הקבוצות:

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה, ודראן יישה, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, יוסי אופיר, עידן מליחי (קובי דג'אני, 72), אלן מסודי, ניר נחום (משה בן לולו, 75), פטריק סופו (דוד רביבו, 67), עידן שריקי.

בני יהודה: דלה איינוגבה (הורחק, 31), איציק עזוז (עוז ראלי, 55), סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, אלירן עטר (ניל אברבנל, 31), אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה (יוסי רוזן, 55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully