וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו כבש את הגליל וניצח את הפועל ת"א

20.10.2007 / 19:15

הקשר הכניע את גליל בן שאנן שהיה טוב מאוד עד אז, וסכנין ניצחה 0:1. האדומים מתחת לקו האדום, האדמה בוולפסון גועשת

לפני כשבועיים עשה פרדי דוד מעשה. במשך 45 דקות הוא צופף את החלק האחורי של מכבי הרצליה וגנב שני שערים מול הפועל תל אביב. זה הספיק לו בשביל לנצח את האדומים ולהשאיר אותם חסרי אונים.

ראה אלישע לוי כי טוב והערב (שבת) מאמן בני סכנין שיחקה בצורה דומה והשיגה בעצמה ניצחון דומה מול הקבוצה הגדולה והמוכה, שמאז פתיחת העונה הפכה למקסימום בינונית.

65 דקות דאגה סכנין להיזהר מהקבוצה בעלת השם הגדול והשחקנים המבטיחים ולכן לא הוציאה הרבה שחקנים קדימה. ג'ון קולמה ולוקאש סורמה שיחקו יותר קרוב לבלמים שלהם מאשר לחלק הקדמי ומאור בוזגלו נוגע בכדור בערך אחת ל-5 דקות.

אבל הפועל תל אביב, למרות שהייתה עדיפה במשך רוב המשחק, שוב הפסיקה לשחק, כמו בכל משחק ליגה שלה העונה וחור עמוק בהגנה שלה הספיק לבוזגלו הבלתי מורגש עד אז, לכבוש בדקה ה-70.

גיא לוזון זרק חלק גדול מהפועל תל אביב אותה הציג עד היום והלך על כיוון חדש. עידן סרור, שסוף סוף חתם על חוזה חדש בקבוצה, עלה בהרכב על חשבון חלוץ שני ומיד לקח את העניינים לידיים. הקשר הפעלתן בא לקבל כדורים, חילק אותם לחבריו, השתתף בכל מהלך של קבוצתו וגם איים על השער. את תפקידו במשחק הוא סיים במחצית אחרי שהוחלף, אבל בעוד כמה שבועות, כשסרור ייכנס לכושר מלא, הפועל תל אביב אולי תהנה ממנו מאוד.

מעבר לסרור הכל נראה רע אצל הקבוצה של לוזון. אבדי נהנה ממהירות, בעיטה חזקה וכושר שמאפשר לו לרוץ בלי סוף, אבל הוא לא קשר ימני וגם לא קשר מרכזי. היום הוא היה גרוע כמו מאז פתיחת העונה. פאביו ג'וניור מחזיק ברקורד לא רע של עבר באיטליה ובגרמניה, אבל הוא לא פוגע כבר כמה שנים ובישראל המצב לא השתנה בינתיים. וואליד באדיר חייב לרדת לספסל ועמאר מנצור הוא לא מגן ימני לגיטימי באף קבוצה בליגת העל.

ללוזון יש הרבה חושבים לעשות בימים הקרובים. את האוהדים של הפועל תל אביב אירופה לא מעניינת כרגע. אף אחד לא רוצה לחזור לימים הרעים והקשים מלפני כמה שנים, כשהקבוצה נאבקה נגד הירידה במשך עונה שלמה. אנדרלכט בחוץ זה הדבר האחרון שהפועל תל אביב צריכה עכשיו. חם מתחת לקו האדום ויהיה גם חם בוולפסון השבוע. עזבו את הצמרת שכבר ברחה, עזבו את אופ"א. בעוד קצת יותר משבוע מ.ס אשדוד מגיעה לבלומפילד. קלישאה או לא, כרגע זה נראה כמו המשחק הכי חשוב העונה של הקבוצה.

מהלך המשחק

דקה 5: באדיר קיבל כדור במצב מצוין על סף הרחבה, אבל בעט חלש ורחוק מהמסגרת.

דקה 29: סרור בעט כדור חופשי שפגע בחומה ויצא לקרן.

דקה 41: חאלד חלאילה נכנס לרחבה מהפינה ובעט כדור טוב לשער, גליל בן שאנן התעופף והדף לקרן.

דקה 54: בוזגלו בעט מזווית קשה, הכדור התגלגל לרוחב השער וחאמד גנאים איחר להגיע אליו.

דקה 67: מתפרצת של סכנין הסתיימה ברגליים של יבוריאן, שבעט מתוך הרחבה ובן שאנן שוב הדף לקרן.

דקה 70: גול! חאמד גנאים העלה כדור מימין לשמאל, בוזגלו נותר בלתי מכוסה סמוך לשער וכבש מהאויר בקלות. 0:1 לסכנין.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, חאמד גנאים, חאלד חלאילה (גבע ברקאי 90), לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, מאור בוזגלו (עלא אבו סאלח 88), איליה יבוריאן

הפועל ת"א: גליל בן שאנן; יגאל אנטבי, טל חן, גבריאל דוס סנטוס, עאמר מנצור, וואליד באדיר (יקיר לוסקי 75), מזואה אנסומבו, אבדי, ראובן עובד (ליאור אסולין 66); עידן סרור (ביבראס נאתכו 46), פאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully