וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשיש ספק, יש אפק

20.10.2007 / 19:05

מכבי חיפה התקשתה מול קרית שמונה, אבל שער של עמרי אפק (85) שערך בכורה בקבוצתו החדשה העניק לה 0:1 ביתי. סואן הורחק (69)

מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) את ניצחונה השלישי ברציפות עם 0:1 על הפועל קרית שמונה, אבל היתה רחוקה מלהרשים ולהיראות כמו מי שעומדת להסתער על הצמרת הגבוהה. השחורים (היי, אם זה עובד, אז למה להחליף?) התקשו לפצח את ההגנה של העולה החדשה, שהגיעה בעצמה ללא מעט מצבים מול שערו של דוידוביץ', ובמשך 69 דקות היה נראה שהמשחק יסתיים ללא שערים.

אבל אז ספג עבאס סואן כרטיס צהוב שני, אחרי שנתקל בג'ובאני רוסו שמיהר להתגלגל בדרמטיות על הדשא, והאורחת מהגליל נותרה בעשרה שחקנים. חיפה לחצה על הדוושה, ובאה על שכרה עם שער מצוין של עמרי אפק, שנכנס כמחליף וערך את הופעת הבכורה שלו אחרי שהתייבש מתחילת העונה על הספסל של בית"ר ירושלים. אפק קיבל בדקה ה-85 מסירת עומק חכמה מיניב קטן, והכניע את שביט אלימלך כדי לתת לחיפה ניצחון שלישי ברציפות.

מהלך המשחק

דקה 6 - עמנואל אמנגואה הגיע להזדמנות הראשונה של המשחק כשקיבל כדור טוב בתוך הרחבה, אבל דייגו קרוסה הצליח לבלום אותו ולהרחיק.

דקה 9 - גיא צרפתי הרים מצוין ליובל אבידור, שעצר את הכדור על החזה בתוך תיבת החמש, אבל הפציץ את הרשת החיצונית.

דקה 11 - בירם כיאל שלח את ג'ובאני רוסו באגף ימין, הקרואטי מצא את רנאטו מול אלימלך, אבל הברזילאי נגח מעל המשקוף.

דקה 20 - רוסו המשיך לבשל לחבריו מצבים קורצים, הפעם הוא הרים כדור חופשי מימין לראש של בוקולי, שנגח החוצה.

דקה 24 - עבאס סואן בעט טיל בבעיטה חופשית מ-25 מטרים, דוידוביץ' הדף בקושי לקרן.

דקה 40 - פיטר מסיללה נפצע ואולץ לרדת מהמגרש, אלירן דנין נכנס במקומו להופעת הבכורה שלו בקבוצה.

דקה 52 - רנאטו החליף דאבל פס עם קטן ובעט אלכסונית סמוך לקורה.

דקה 69 - עבאס סואן ספג צהוב שני אחרי תיקול על ג'ובאני רוסו והורחק.

דקה 85 - גול! יניב קטן שלח כדור עומק לעמרי אפק, שעלה כמחליף, ואפק פרץ מימין ובעט מצוין פנימה - 0:1 לחיפה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה (אלירן דנין 40); ג'ובאני רוסו (שלומי ארבייטמן 77), פאוליניו, בירם כיאל (עמרי אפק 49), גוסטבו בוקולי, רנאטו; יניב קטן.

קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, גואל צ'ירסוואה, עבאס סואן (הורחק 69), גיא צרפתי, עמנואל אמנגואה, פטר אופורקויה (יוסי דורה 72), יובל אבידור (וויאם עמאשה 84).

רוני לוי: "הכל נגמר ועבר עם קטן"

רוני לוי נשמע מרוצה מהתוצאה, פחות מהיכולת של חניכיו: "במחצית הראשונה היינו פחות טובים, אבל במחצית השנייה נכנסו יותר טוב למשחק. היו לנו שתי הזדמנויות מצוינות של רנאטו שבנס לא נכנסו. בסוף כבשנו וצריך לדעת לנצח גם במשחקים שלא מתעלים לרמה גבוהה. ידענו לנצח בעזרת אופי ונחישות".

לגבי יניב קטן אמר המאמן: "יניב קטן נשאר במכבי חיפה. השאלה הזו בכלל לא עלתה על הפרק. לכל שחקן יש עליות ומורדות, זה כמו שאבא כועס על ילדיו. זה נגמר ועבר".

בצד המפסיד, היו לגיא צרפתי בעיקר טענות כלפי השופט: "עצם העובדה שהגענו לקרית אליעזר ומכבי חיפה הייתה צריכה את עזרתו של מנשה משיח אומרת הכול. השופט עזר להם לנצח. הגיעו לנו שני פנדלים ולחיפה הגיע אדום שלא נשלף, אבל ככה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully