וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן הראשון של אינדי

20.10.2007 / 11:32

מאנינג והקולטס מגיעים למאנדיי נייט קשה בג'קסונוויל. מיאמי על סף שיא שלילי, פיטסבורג בדנבר, סן פרנסיסקו בחוץ נגד הג'איינטס

סטירה, גם אם היא לא באה בהפתעה, עדיין כואבת. הרי היה ברור לכולנו שדאלאס - ניו אינגלנד יהיה משחק גדול ושאלה מאיתנו שמסרבים בתוקף להתקין את המסך התקוע והמעפאן של סופקאסט ייאלצו לעקוב בגיים-דיי. אז זה מה שקרה, ואנחנו נאלצנו לרייר מול המחשב. בואו נגיד שעם כל הערכתנו לערוץ המזרח התיכון, לא ברורים לנו שיקולי השידור של התחנה, וחבל.

דבר נוסף שמובן הוא שאחרי שבוע הימורים גדול תבוא נפילה. האמת? מההתחלה זה נראה כשבוע בלתי אפשרי, ומזל שיש את קרוליינה, הבאנקר שלנו מתחילת העונה. 6 מ-13 בשבוע החולף, 48 מ-86 במאזן הכללי.

מה מכינות לנו הרשתות?

19:00: ניו יורק ג'איינטס - סן פרנסיסקו (METV)

19:00: וושינגטון - אריזונה (FOX)

22:15: סינסינטי - ניו יורק ג'טס (METV)

2:15: דנבר - פיטסבורג (ESPN)

2:30, מאנדיי נייט: ג'קסונוויל - אינדיאנפוליס (ESPN)

שבע בום, מיאמי? (שעה ראשית - 19:00)

ניו אינגלנד (0:6) - מיאמי (6:0)

זה עומד להיות משחק שאם יתפתח כמו שהוא צפוי להתפתח, יישברו בו שני שיאים. האחד - ניו אינגלנד תזכה לפתיחה הטובה בתולדותיה, 0:7, והשני - הדולפינס, הקבוצה הבלתי מנוצחת לאורך עונה שלמה היחידה בהיסטוריה של הליגה, תמצב שיא נגדי של 7:0. לפטריוטס לא יהיה משחק ריצה מאחר שלורנס מארוני בסימן שאלה וסמי מוריס פצוע ולא יפתח מול קבוצתו לשעבר. מי שכן יעלה הוא אקס-דולפין אחר, ווס וולקר, שמול דאלאס רשם שני טאצ'דאונים.

התחזית: גם אם היינו רוצים להשתגע, קצת קשה במשחק כזה. ניצחון לניו אינגלנד


בפאלו (4:1) - בולטימור (2:4)

שחקן אחר שיראה את החברים מאשתקד הוא וויליס מגאהי, שיפגוש את הבילס על המשטח בו בילה את מרבית הקריירה הקצרה שלו. הרייבנס שכנעו מול סט. לואיס, אבל את הראמס גם הפועל קטמון מסוגלת לנצח. הבילס יעלו עם טרנט אדוארדס כקוורטרבק, למרות שג'יי פי לוסמן כבר בריא ויכול לשחק. סטיב מקנייר בסימן שאלה, ואם לא יפתח יעלה במקומו קייל בולר כקוורטרבק העורבים.

התחזית: ניצחון לבפאלו (נו, אתם יודעים, בולר וכו'...)


יוסטון (3:3) - טנסי (2:4)

וינס יאנג היה איום ונורא ויצא בגלל פציעה מול טמפה ביי, כשדווקא קרי קולינס החזיר את הטייטאנס למשחק שאותו הפסידו בשניות הסיום. ולמרות הכל, יאנג לא ירשה לעצמו להחמיץ משחק מול הקבוצה שנגדה רשם את מהלך הקריירה שלו - ריצה לטאצ'דאון מנצח של 39 יארד בשנה שעברה. הטקסאנס טרם החליטו אם הם רוצים לרוץ לפלייאוף, או סתם לכוון לעונה הטובה בתולדות המועדון (שבעה נצחונות).

התחזית: ניצחון דווקא ליוסטון


דטרויט (2:3) - טמפה ביי (2:4)

הבאקנירס חזרו להיות העונה הבאקנירס שהכרנו בשנים האחרונות - קבוצת התקפה בינונית עם הגנה מעולה, שמנצחת עבורה משחקים. ולמרות זאת, אין לקחת קרדיט מג'ף גארסיה, שעשה קצת סדר בהתקפה של טמפה ביי. מייקל בנט הגיע בתחילת השבוע מקנזס סיטי ויקבל את מרבית הנשיאות, בהיעדר רץ אחורי יעיל. דטרויט חוזרת משבוע חופש רעננה, ותנסה לנצל את המשחק האווירי המשובח שלה כדי לצאת עם הניצחון.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי

ניו אורלינס משפרת עמדות

ניו אורלינס (4:1) - אטלנטה (5:1)

כמו שכתב הבוסמן בטורו, למרות הפתיחה הגרועה הסיינטס עדיין בתמונת המאבק, כשניצחון על הפאלקונס יחזיר אותם לסיפור, במיוחד אם הבאקנירס יפסידו לדטרויט. הסיפור החם הוא פתיחת הבכורה של ביירון לפטוויץ' באטלנטה לאור החולשה של ג'ואי הרינגטון. הבעיה שלו היא שהוא ייאלץ להסתדר בלי הטייט אנד אלג'י קראמפלר. הסיינטס חזרו עם ניצחון גדול מסיאטל, שבו השתלבו, סופסוף, הכלים שלהם. הם יצטרכו עקביות מדרו בריס ורג'י בוש כדי להמשיך את המומנטום.

התחזית: גלינג, גלינג, הא לך בוסמן - ניצחון ללפטוויץ' ואטלנטה


ניו יורק ג'איינטס (2:4) - סן פרנסיסקו (3:2)

יקיר המועדון דני לרדו סבור שהג'איינטס שלו עומדים בפני עונה של 10-12 נצחונות. אבל מה שגם הוא יודע יפה מאוד זו העובדה שאת המאזן שלהם מתחילים לספור במחזור התשיעי. בשנים האחרונות הענקים פותחים היטב דרך קבע ואז, במחצית השניה של העונה, נתקעים ומפסידים בכמויות. פלקסיקו בורס וברנדון ג'ייקובס בסימן שאלה בניו יורק, אלכס סמית' לא יפתח בניינרס למרות שהוא כשיר, טרנט דילפר ימשיך לקבל את האשראי.

התחזית: ולמרות הכל, עם המומנטום הזה קשה ללכת נגד הג'איינטס. ניצחון לענקים


וושינגטון (2:3) - אריזונה (3:3)

על מה שסנטנה מוס עשה לרדסקינס בשבוע שעבר מעמידים במדינות מתוקנות למשפט וגוזרים מאסר עולם עם עבודת פרך (מה שחשוב הוא שאנחנו שקולים ולא קיצוניים במדור הזה). מוס נתן תצוגת אימה עם השמטות לכל עבר למסירות בטוחות ששתל לו לידיים ג'ייסון קמפבל (איזה בובה של קוורטרבק), כשאחת מהן הפכה לטאצ'דאון המנצח של גרין ביי. אלא שהשבוע אפילו הוא לא אמור לקלקל. טים רטאי יפתח באריזונה, ולמרות שהתופס אנקואן בולדין חוזר, לא סביר שהציפורים האדומות תצלחנה לפצח את הגנת הרדסקינס בלנדובר.

התחזית: ניצחון לוושינגטון

מינסוטה חוזרת למציאות (שעה ראשית: 22:05-22:15)

דאלאס (1:5) - מינסוטה (3:2)

שתי הקבוצות פעלו בשבוע שעבר בניגוד למגמה שלהן העונה. הקאובויס נחתכו קשות בבית על ידי הפטריוטס, הוייקינגס עצרו שטף הפסדים דווקא בחוץ מול שיקגו. פטריק קרייטון כבר הבטיח ש"אם ניו אינגלנד תגיע לאריזונה, היא תראה אותנו שם, בסופרבול". אבל לפני הריקוד הגדול יש לו הרבה משחקים לעבור, ואחד מהם הוא מול מינסוטה המעודדת, שתופקד שוב בידיו של טרוואריס ג'קסון.

התחזית: ניצחון לדאלאס


סיאטל (3:3) - סט. לואיס (6:0)

תשמעו, נורא לא נעים לנו השבוע ללכת עם הפייבוריטיות, אבל באמת - כשמגיעים למשחק מהסוג הזה פשוט אין ברירה. הראמס לא דומים לכלום, לא מסוגלים להבקיע טאצ'דאון ולמרות שמארק בולג'ר יחזור לעמדת הקוורטרבק, לא נראה שבלי סטיבן ג'קסון הוא יצליח להסתדר בקווסט פילד. לגבי הסיהוקס - לא שהם נראים משהו, קבוצה נוראית שזכתה מההפקר לבית הכי חלש בליגה, אבל הם עדיין מוגדרים כקבוצת פוטבול.

התחזית: ניצחון לסיאטל


סינסינטי (4:1) - ניו יורק ג'טס (5:1)

ואת המשחק הזה ישדרו לנו, אתם מבינים? נו, גם לקבוצות גרועות יש חן מסוים (נגיד). נקודה נכונה שהועלתה השבוע בפורום ספורט אמריקאי של וואלה! - הפסד של הג'טס יעניק לניו אינגלנד את הכרטיס לפלייאוף כבר בתחילת נובמבר. כן, זה מעיק ואפילו מביך. הבנגאלס המזעזעים חזרו מעוד הפסד, בקנזס סיטי, ואם הם רוצים להציל לעצמם משהו מהעונה הזו, כדאי שיתחילו להתעורר.

התחזית: בשבוע שעבר אמרנו כי סינסינטי לא מודעת לכמה שהיא גרועה. אנחנו חושבים שהיא עדיין לא מודעת. ניצחון לניו יורק.


קנזס סיטי (3:3) - אוקלנד (3:2)

הריידרס הראו בסן דייגו שלמרות ההתייצבות היחסית אחרי מספר עונות נפילה, הם עדיין רחוקים מלהיות מתמודדים לגיטימיים. דאנטה קולפפר (איזו קבלת החלטות נוראית יש לאיש הזה) ימשיך לפתוח, ולנסות להוציא משהו מ"ארוהד".

הצ'יפס אולי קבוצה לא מספיק טובה, אבל לפחות הכניסה שחקן אחד לספר השיאים בשבוע שעבר - הטייט אנד טוני גונזאלס, שרשם טאצ'דאון מספר 63 בקריירה ושבר את השיא לשחקנים בעמדה שלו. לארי ג'ונסון יפתח בקיי.סי., כשמי שיגבה אותו יהיה לא אחר מפריסט הולמס הותיק.

התחזית: ניצחון ל...אוקלנד

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

זכרונות נעימים מדנבר

פילדלפיה (3:2) - שיקגו (4:2) - 22:15

והנה לכם קרב מעניין בין שתי קבוצות שרגילות לבעוט בדלי. האיגלס חזרו עם ניצחון מניו יורק על הג'טס, הדובים היו אמורים להמשיך את המומנטום מהניצחון בגרין ביי אבל קיבלו זובור ממינסוטה. ההגנה של שיקגו השנה פשוט מזוויעה, מה שאומר שדונובן מקנאב אמור לחגוג באוויר יחד עם המטרה החדשה שלו, קווין קרטיס. אלא שמקנאב ופילי, זאת אנחנו כבר יודעים, לא תמיד עושים מה שמצפים מהם.

התחזית: ולכן אנחנו הולכים על שיקגו. ניצחון לברס


דנבר (3:2) - פיטסבורג (1:4) - ליל ראשון, 2:15

הפעם האחרונה שבה ביקרו הסטילרס בדנבר הייתה בגמר ה-AFC של 2005, אז המיתו הפלדות את הסוסונים עם ניצחון 17:34 בדרך לזכיה בסופרבול. פיטסבורג נראית עד כה טובה יותר ומוכנה יותר, ולדנבר, אחרי פתיחה של שני נצחונות לא משכנעים, זו תהיה הזדמנות להתאושש ולהראות שהיא עדיין מסוגלת לייצר קצת פוטבול טוב. שתי הקבוצות חוזרות משבוע חופש - הסטילרס אחרי ניצחון ענק 0:27 על סיאטל, והברונקוס בעקבות תבוסה ביתית מחפירה לסן דייגו, 41:3.

התחזית: יודעים מה? בואו נלך על דנבר


ג'קסונוויל (1:4) - אינדיאנפוליס (0:5) - מאנדיי נייט, 2:30

קצת מצחיק, אבל למרות הפתיחה השלישית ברציפות של 0:5 של אינדי, ניצחון של הג'אגוארס במשחק הזה ישווה את מאזנן של שתי הקבוצות. יתרה מכך, אם הם אכן יצליחו לצאת עם W, כפי שעשו מול הקולטס בשנה שעברה, יתחילו לספור אותם, סופסוף, אחרי מספר שבועות של התעלמות. התופס מרווין האריסון עדיין פצוע ובסימן שאלה באינדי, מוריס ג'ונס דרו ופרד טיילור ישחקו למרות פציעות בג'קסונוויל. בשנה שעברה, להזכירכם - 375 יארד על הקרקע לג'אגוארס בניצחון הענק 17:44.

התחזית: שנית טרויה לא תיפול. ניצחון לאינדיאנפוליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully