וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קיובאן: "לא נשחרר את נוביצקי תמורת בריאנט"

20.10.2007 / 11:00

הבעלים של דאלאס מכחיש טרייד עם לוס אנג'לס לייקרס. הווארד הושעה לשני משחקים, משחק האימון בין הסלטיקס לנטס הופסק במחצית

ג'וש הווארד מדאלאס הושעה לשני משחקים, וזאת בעקבות מעורבותו בתגרה עם בראד מילר מסקרמנטו. הווארד יחל את עונש ההשעיה במשחק הראשון של המאבריקס בעונה, ב-31 באוקטובר בקליבלנד.

התקרית בין הווארד למילר אירעה במהלך הרבע השני במשחק האימון בין הקינגס למאבריקס. מילר ודווין האריס התעמתו ביניהם, כשלפתע הגיח מאחור הווארד והכה את מילר בגבו.

הווארד הוא אחד מארבעה שחקנים שיפתחו את העונה בהשעיה, אבל היחיד שהושעה על המגרש. רון ארטסט מורחק לשבעה משחקים לאחר שהואשם באלימות במשפחה, סטיבן ג'קסון מורחק לשבעה משחקים לאחר שהודה במעורבותו בתקרית הירי וג'יימס פוזי מבוסטון הורחק למשחק אחד לאחר שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול.

קיובן: לא אפרק את הקבוצה

מארק קיובן, הבעלים של דאלאס, הודיע כי הוא אינו מעוניין לשחרר את כוכב המאבריקס דירק נוביצקי תמורת טרייד אפשרי עם קובי בריאנט.

קיובן לקח הפוגה קלה מאימוני הריקוד שלו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", והכחיש את השמועות. "עדיין לא דיברתי עם הבעלים של הלייקרס ג'רי באס", אמר קיובן, "ועד שזה לא יקרה, כלום לא יקרה. אם אדבר איתו, אבהיר לו שאנחנו לא מתכננים לשחרר את דירק, ואנחנו לא הולכים לפרק את הקבוצה שלנו. המטרה של טרייד היא לחזק את הקבוצה, ובמקרה של קבוצה שניצחה 67 משחקים, זה קצת קשה".

מיאמי מחפשת ניצחון ראשון

אותו נוביצקי קלע הלילה 25 נקודות בניצחון של דאלאס 94:122 על דטרויט במסגרת משחקי קדם העונה בליגה. ג'וש הווארד והוסיף 20, ברנדון באס קלע 18 וקלט 10. פליפ מארי קלע 20 לפיסטונס.

משחק האימון בין בוסטון לניו ג'רזי הופסק הלילה לאחר הרבע השני, בעקבות הפשרת הקרח מתחת לפרקט. האולם משמש גם למשחקי הוקי, והלחות שנוצרה על הפרקט הפכה את המשטח לחלקלק. בוסטון, אגב, הוליכה במחצית 33:36.

מיאמי, עדיין בלי שאק ו-וויד, במאזן 5:0 במשחקי קדם עונה, אחרי שהלילה הפסידה גם לניו אורלינס 92:85. בובי ג'קסון קלע 17 להורנטס, כריס פול הוסיף 16. יודוניס האסלם קלע 20 להיט.

אורלנדו שוב גברה על קליבלנד בסין, הפעם 84:100. שישה שחקנים במג'יק קלעו בדאבל פיגרס, הווארד בלט עם 17. לברון ולארי יוז בלטו בקאבס עם 14 כל אחד.

תוצאות נוספות:
טורונטו - שיקאגו 82:92
פורטלנד - סקרמנטו 77:101
וושינגטון - ז'לגריס קובנה 96:115

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully