וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן נגד העולם

20.10.2007 / 17:55

הקבוצה של היצפלד עשתה מהפך וגברה 1:2 על בוכום. המבורג חתכה את שטוטגארט 1:4, רוסטוק-שאלקה 1:1, ברמן-הרטה ברלין 2:3

הליגה הגרמנית מתחילה להזכיר את הליגה הישראלית בכדורסל, שם קבוצה אחת משתלטת על הליגה וכבר בשלב מאוד מוקדם בעונה, ברור לכולם איך היא תסתיים. השבת, במסגרת המחזור השמיני, הייתה זו בוכום שניסתה לעצור את באיירן מינכן, אבל לא הצליחה עת הבווארים ניצחו 1:2 אחרי מהפך.

המבורג הביסה את האלופה המתפוררת, שטוטגארט, 1:4. נירנברג דרסה את פרנקפורט עם 1:5. ורדר ברמן ממשיכה בכושר הטוב וגברה על הרטה ברלין 2:3. באייר לברקוזן ודורטמונד נפרדו בתיקו 2:2. סגנית האלופה שאלקה יצאה למשחק נגד האנזה רוסטוק והיא ממשיכה לקרטע כשסיימה ב-1:1.

בוכום - באיירן מינכן 2:1

חניכיו של מרסל קולר אירחו את הבווארים באצטדיון ריווירפאוור, בתקווה לסיים את התקופה הנוראית שלהם מתחילת העונה, אחרי שלא ניצחו משחק ליגה בחודשיים האחרונים, מאז ה-1:2 על המבורג באמצע אוגוסט. אבל בוכום, כמו כל הליגה, יודעת שבאיירן מינכן של העונה היא לא היריבה האידיאלית להתאושש עליה ולהוציא ממנה נקודות, שכן היא דוהרת ללא רחמים.

דניס גרותה לא ספר את האורחים והדהים כשהעלה את בוכום ליתרון בדקה ה-10. פרנק ריברי, קשרה הנהדר של באיירן, השווה כעבור 25 דקות. כשנראה שהנקודות הולכות להתחלק בין הקבוצות, עשה בסטיאן שוונשטייגר את המהפך כשקבע 1:2 בדקה ה-78 והוסיף עוד שלוש נקודות למאזן האלופה שבדרך.

ורדר ברמן - הרטה ברלין 2:3

המקומיים, ממרומי המקום השלישי, פגשו בווסרשטאדיון את הקבוצה מהבירה. 57 דקות לא הצליחה אף אחת מן הקבוצות להרטיט את הרשת, אבל אז חלוצה הפורטוגלי של ברמן, הוגו אלמיידה, קבע 0:1. ארבע דקות חלפו וז'ילברטו איזן. אלא שדקה לאחר מכן מרכוס רוזנברג השבדי השיב את היתרון למקומיים מצפון גרמניה. לאון אנדריסן הבטיח את הניצחון עם שער בדקה ה-74. סולומון אוקורונקו מהרטה רק הצליח לצמק בדקת הסיום. אחרי פתיחת עונה בינונית, ברמן מצאה ניצחון שלישי רצוף.

האנזה רוסטוק - שאלקה 1:1

'הכחולים המלכותיים' של מירקו סלומקה נסעו צפונה כדי לפגוש את העולה החדשה. במחזור הקודם סגנית האלופה נחלה הפסד בית למפתיעה של גרמניה, קרלסרוהה, כך שהיא חיפשה להתאושש על חשבונה של עולה חדשה אחרת. למרות הרצון שאלקה הצליחה לסחוט רק נקודה.

ג'רלד אסמואה העלה אותה ליתרון בדקה ה-33, 11 דקות בתוך המחצית השנייה מארק סטיין חתם את תוצאת המשחק וחילק את הנקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תוצאות נוספות:

נירנברג - פרנקפורט 1:5

מחזיקת הגביע הגרמני דרסה בביתה את פרנקפורט. דווקא האורחים עלו ליתרון משער של נאוהירו תאקהארה היפני בדקה ה-12. אבל אז הגיע הבליץ של הביתיים. אנחלוס חאריסטיאס (20), מארק מינטאל (50, 64), זבייזדאן מיסימוביץ' (53) וג'ושוע קנדי (83).

באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד 2:2

הצהובים מחבל הרוהר יצאו לביי ארינה וחזרו עם נקודה, מצוינת מבחינתם. מלאדן פטריץ', החלוץ הקרואטי שהגיע הקיץ לקבוצה של תומאס דול, כבש צמד לזכות האורחים בדקות 40 ו-54. תאופאניס גקאס, חלוץ נבחרת יוון, השווה בתווך (51) וסטפאן קישלינג איזן שלוש דקות לסיום.

המבורג - שטוטגארט 1:4

האלופה ממשיכה ללכת מדחי אל דחי, כשהובסה ב-AOL ארינה על ידי הקבוצה של הוב סטיבנס. איביצ'ה אוליץ' כבש שלושער אדיר (7, 23 ו-33) כשיוריס מתייסן הוסיף עוד אחד בדקה ה-60 כדי לחתום את תוצאת המשחק. פאבל פארדו, משורות האורחים, הורחק בדקה ה-45. סרדאר תאסקי רק המתיק את הגלולה המאוד מרה של האלופה.

אנרג'י קוטבוס - דואיסבורג 2:1

במשחק מוקדם הפסידה אנרג'י קוטבוס לדואיסבורג 1:2. האורחים עלו ליתרון כבר בדקה השביעית, משערו של ביורן שוליקה. שחקן ההגנה בן ה-26 ירה כדור חופשי מ-30 מטרים ששוער קוטבוס, טומיסלאב פיפליקה, לא הצליח לעצור. בהמשך, בדקה ה-66, השוותה קוטבוס בזכות שערו של טימו רוסת, אך איביקה גרליץ', שמונה דקות אחר כך, הצליח להכריע את המשחק ולקבוע עוד משחק במאזן חסר הניצחונות של קוטבוס מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully