וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול גנבה את הדרבי

20.10.2007 / 17:50

שער בדקה ה-90 של קויט הביא לאדומים 1:2 דרמטי על אברטון. צ'לסי ניצחה 0:2 את מידלסברו. ניצחונות גם לארסנל ולמנצ'סטר יונייטד

המחזור העשירי של הליגה האנגלית נפתח היום (שבת) בצורה דרמטית, עם ניצחון גדול של ליברפול בגודיסון פארק על אברטון, 1:2 בדרבי המותח. דרק קויט כבש צמד לאדומים מהנקודה הלבנה, כששער הניצחון נכבש בדקה ה-90.

דידייה דרוגבה שכח מההצהרות שלו נגד צ'לסי, וכבש שער חשוב בניצחון של הכחולים, 0:2 מול מידלסברו. ארסנל נשארה ראשונה ובלתי מנוצחת, הפעם אחרי ניצחון 0:2 על בולטון. גם הסיטי ממשיכים ביכולת הטובה, הפעם עם ניצחון 0:1 ברמינגהאם והיא שנייה בטבלה.

בהמשך יונייטד הפצועה יוצאת למפגש קשה מול אסטון וילה של מרטין אוניל בוילה פארק.

מידלסבורו - צ'לסי 2:0

אברהם גרנט ממשיך להיכנס לעניינים. היום צ'לסי השיגה שלוש נקודות במגרש לא קל בכלל, כשניצחה בריברסייד את מידלסברו, שממשיכה מצדה להסתבך. גם הפעם הכחולים לא הציגו יכולת מרשימה, וספק גדול אם כשאברמוביץ' פיטר את מוריניו בציפייה לכדורגל יותר אטרקטיבי הוא קיווה לסגנון המשחק הזה, אבל במצב שצ'לסי הייתה בשבועות האחרונים, כל ניצחון מתקבל בברכה.

מאז יום חמישי צ'לסי עסקה בעיקר בהתבטאויותיו של דידייה דרוגבה, שדיבר על רצון לעזוב את הקבוצה. אתמול הוא כבר התנצל והכריז ש"אני מחויב ב-100 אחוז למנג'ר, לחבריי לקבוצה ולמועדון", היום הוא גם הביע את החרטה שלו על הדשא, וכבר בדקה השמינית קיבל כדור מצוין מלמפארד, והשחיל אותו לרשת בקור רוח, 0:1 לצ'לסי. המארחת הצליחה לחזור למשחק והגיעה לשתי הזדמנויות נוחות, אבל פטר צ'ך הזכיר שוב למה הוא נחשב לאחד השוערים הטובים בעולם. בדקה ה-57 הגיע השער השני של הכחולים, אחרי טיל של הבלם אלכס מ-25 מטר, היישר לחיבורים, שקבע 0:2. בורו השלימה הפסד רביעי בארבעת משחקיה האחרונים, וסאותגייט בצרות. אברהם, לעומת זאת, יכול להתחיל להתרווח בכיסאו.

אסטון וילה- מנצ'סטר יונייטד 4:1

שבעה משחקים ללא ספיגת שער ושישה נצחונות רצופים, הבטיחו למנצ'סטר יונייטד את האיזון הדרוש, לאחר פתיחת העונה הבינונית. היום הם ספגו, אבל גם השיגו ניצחון נהדר והתבססו במקום השני בטבלה.

גבריאל אגבונלהור דווקא העלה את וילה ל-0:1 בדקה ה-12, אבל ווין רוני עשה מהפך עם צמד (36, 44) ושער עצמי של קרייג גארדנר בדקה ה-45 הוריד את יונייטד עם 1:3 במחצית. התקוות של וילה לחזור למשחק התנפצו סופית כשנייג'ל ריו קוקר והשוער שקוט קרסון הורחקו בתוך 6 דקות (60, 66) רוני עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-67 לפני שריאן גיגס עשה את ה-1:4 רבע שעה לסיום.

אברטון - ליברפול 2:1

ליברפול יודעת שהיא גנבה את הניצחון הזה, מה שהופך אותו למתוק עוד יותר. האדומים הגיעו לדרבי מול אברטון בגודיסון פארק אחרי כמה משחקים רצופים שבהם הציגו יכולת לא מרשימה, אבל הצליחו איכשהו להשיג את שלוש הנקודות החשובות בזכות שער בדקה ה-90 של דרק קויט.

כאמור, זה לא היה קל. במחצית הראשונה אברטון שלטה לחלוטין במשחק ועלתה ליתרון משער עצמי של סאמי הופייה בדקה ה-38. ליברפול ידעה שרק בנס היא ירדה למחצית בפיגור של שער אחד בלבד. יוסי בניון, אגב, פתח בהרכב והתחיל מצוין את המשחק, אבל בהמשך נעלם יחד עם שאר חבריו. הישראלי הוחלף בדקה ה-69 על ידי ריאן באבל.

במחצית השנייה הסיפור כבר התהפך. פריצה של ג'רארד בדקה ה-54 גררה הכשלה של טוני הילברט (שספק גדול אם העבירה הייתה בתוך הרחבה), היברט הורחק, ודרק קויט כבש מהנקודה הלבנה והשווה ל-1:1. למרות שהיא שיחקה מול עשרה שחקנים, ליברפול לא הצליחה להשתלט על המשחק, אברטון איימה על השער לא פעם, אבל אז הגיעה הדקה ה-90. בעיטה של וורונין נהדפה מהקו על ידי פיל נוויל, המגן האברטוני הורחק והשאיר את קבוצתו בתשעה שחקנים, ודרק קויט כבש את השני שלו מהנקודה הלבנה, 1:2 לליברפול. בתוספת הזמן ליברפול קיבלה עוד נס, כשהשופט משום מה לא שרק לפנדל ברור שהגיע לאברטון, והאדומים נצמדים לצמרת. איזה ניצחון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ארסנל - בולטון 0:2

התותחנים התקשו להאמין שמי שתעצור אותם תהיה דווקא בולטון המפורקת, שהחליפה השבוע את המאמן סמי לי בארצ'י נוקס, אבל הוונדררס באו ללונדון ועשו הרבה בעיות, עד הדקה ה-66, כשקולו טורו כבש מצוין בבעיטה מ-25 מטר. בדקה ה-80 היה זה תומאס רוזיצקי שקבע 0:2, אחרי מסירה מתיאו וולקוט, וארסנל, תאמינו או לא, עם משחק חסר, עדיין ראשונה בטבלה, ללא הפסד, ונראית מצוין. בולטון, לעומת זאת, במקום האחרון.

משחקים נוספים:

בלקבורן - רדינג 2:4
הרוברס הוליכו 0:3 כבר בדקה ה-32, משערים של מקארתי (18), סנטה קרוז (23) וקרימוגלו (32). מקארתי קבע 0:4 בדקה ה-82 בפנדל, אבל צמד של קווין דויל (80 ו-90) צימק ל-2:4.

מנצ'סטר סיטי - ברמינגהאם 0:1
אלאנו הברזילאי ממשיך בכושרו הנהדר, ואחרי שכבש במדי ברזיל השבוע מול אקוודור, כבש גם הפעם את שער הניצחון (37) לתכולים, שהעלה אותם למקום השני, לפחות באופן זמני.

וויגאן - פורטסמות' 2:0
כבשו לפומפי: בנג'אני מרוארי (81) וגלן ג'ונסון (86).

פולהאם - דרבי קאונטי 0:0

בן סהר לא נכלל בסגל ק.פ.ר במשחק התיקו 1:1 שלה מול איפסוויץ' בליגת המשנה.

ריינג'רס הביסה את סלטיק

גלאזגו רינג'רס הביסה היום 0:3 את סלטיק בדרבי הלוהט של גלאזגו, ונצמדה אליה בפסגת הליגה הסקוטית. אחרי עשרה מחזורים, לשתי הקבוצות 22 נקודות, כשסלטיק מקדימה את יריבתה רק בזכות הפרש שערים.

גם הפעם משחק הצמרת שילהב רבבות בסקוטלנד, במפגש בין שתי קבוצות שעושות חיל גם בליגת האלופות. נאצ'ו נובו הספרדי כבש ראשון למארחת בדקה ה-28, בארי פרגוסון הוסיף את השני בדקה ה-54, ונובו כבש את השלישי של ריינג'רס והשני שלו מהנקודה הלבנה בדקה ה-76. "שלא כמו בשנתיים האחרונות", הבטיח פרגוסון בסיום, "הפעם המירוץ לאליפות יהיה צמוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully