וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי וקול ייעדרו מספר שבועות

19.10.2007 / 18:05

הבלם והמגן צפויים להיעדר ממשחקי צ'לסי לפחות בחודש הקרוב. גרנט על דרוגבה: "זו לא הפעם הראשונה שהוא אומר שהוא עוזב"

קפטן צ'לסי, ג'ון טרי, אמור להיעדר מהמגרשים למעלה משלושה שבועות אחרי שהמועדון אישר כי הבלם עבר ניתוח בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל בברך. הצרות של גרנט מתגברות כאשר גם אשלי קול אמור להיעדר כחודש בעקבות פציעה בקרסול, פגיעה אותה ספג במהלך משחק הנבחרת בשבוע שעבר. אגב, שני השחקנים החמיצו את משחק הנבחרת בו הפסידה אנגליה ביום רביעי 2:1 לרוסיה.

בעניין שלל הפציעות של הכחולים, אמר גרנט: "ג'ון עבר ניתוח ואשלי גם כן נפצע ואמור להיעדר כחודש". המזל הרע של טרי החל כשרק לאחרונה הוא שב מפציעה בפניו, וכעת הוא יחמיץ את משחקי הליגה מול מידלסבורו, מנצ'סטר סיטי, ו-וויגאן, כמו גם משחק ליגת האלופות נגד שאלקה.

גרנט הוסיף בעניין: "לג'ון יש בעיה והוא עשה את המקסימום להיות זמין עבור הנבחרת הלאומית, אך ברגע האחרון באימונים הוא נפצע שוב". למרות המכה הקשה, המאמן הישראלי נשמע נינוח לפני המשחק מול הבורו: "יש לנו סגל רחב ואנחנו צריכים לשלוט במצב שנוצר".

"אני יודע שזו לא הפעם הראשונה שהוא אומר את זה", הוסיף גרנט בנוגע להתבטאויותיו האחרונות של דידייה דרוגבה, בנוגע לעזיבה מתוכננת את צ'לסי, "אבל אני עדיין לא ראיתי אותו. אני צריך לראות אותו. זה עניין אישי, קודם אצטרך לדבר איתו"

גרנט גם הכחיש את טענות דרוגבה על המוראל הנמוך בחדר ההלבשה, בעקבות העזיבה של מוריניו בחודש שעבר: "קראתי הרבה דברים לא נכונים על בעיות בחדר ההלבשה, אבל זה לא נכון. התחושות והמוראל הביאו אותנו לתוצאות טובות בזמן הקשה האחרון. אני מרוצה מהאווירה ומהאופי של השחקנים ואני בטוח שזה ימשיך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully