וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלבנדיאן הדיח את נדאל ממדריד

19.10.2007 / 15:38

הארגנטינאי גבר בקלות 1:6, 2:6 על הספרדי ברבע הגמר, דיוקוביץ' בשלב הבא. גם פדרר כבר שם. ציריך: ואידיסובה, הנין וסקיבונה העפילו לחצי הגמר

ניקול ואידיסובה, אחת הטניסאיות המבטיחות ביותר בסבב ה-WTA, העפילה היום (שישי) לחצי הגמר בטורניר ציריך, שוויץ המחלק פרסים בסך 1.34 מיליון דולר. הטניסאית הצ'כית בת ה-18 התגברה על אלונה בונדרנקו תוך שעה ועשר דקות וניצחה אותה 1:6, 4:6.

המערכה הראשונה הייתה קלילה במיוחד עבור ואידיסובה, כאשר שתי שבירות במהלכה לא הותירו לאוקראינית כל סיכוי. המערכה השנייה הייתה צמודה יותר, כאשר שתי שבירות של הצ'כית לעומת אחת בלבד של בונדרנקו עשו את ההבדל.

אגב, ואידיסובה הגישה לא פחות משבעה אסים במהלך המשחק, מה שסייע לה לסגור את הסיפור די מהר. ואידיסובה תפגוש בחצי הגמר את ז'סטין הנין שגברה על אגניאסקה רדוואנסקה הפולניה 4:6 ו-2:6

פרנצ'סקה סקיבונה הבטיחה את מקומה בחצי הגמר אחרי ניצחון על סבטלנה קוזנייצובה, הטניסאית הרוסיה שתגיע בפברואר לארץ עם נבחרת הפדרציה, אחרי שזו פרשה במצב של 3:6, 2:2 לאיטלקיה. סקיבונה שמפגרת ב-30 מקומות אחרי קוזנייצובה שברה שלוש פעמים במהלך המערכה הראשונה לעומת שבירה אחת של קוזנייצובה.

במערכה השנייה כל אחת מהשתיים שברה פעם אחת, אך אז החליטה קוזנייצובה לפרוש. סקיבונה תפגוש בשלב הבא את מריון ברטולי או טטיאנה גולובין שייפגשו מאוחר יותר.

נדאל הודח מטורניר מדריד

ההפתעה הגדולה של היום בטורניר מדריד היא ההדחה המוקדמת של הטניסאי מספר 2 בעולם, רפאל נדאל שהפסיד בביתו לדויד נלבנדיאן 6:1, 6:2 בשלב רבע הגמר, תוך שעה ועשר דקות. נלבנדיאן ששבר חמש פעמים את הספרדי מדורג 25 בעולם ויפגוש בשלב הבא את נובאק דיוקוביץ' שניצח 6:7(2), 2:6 את מריו אניצ'יץ' הקרואטי המדורג 49 בעולם, במשחק שנמשך שעה ו-44 דקות. המדורג ראשון בעולם, רוז'ה פדרר העפיל גם הוא, כצפוי, לחצי הגמר, לאחר שגבר 6:7(4), 4:6 על הספרדי פליסיאנו לופז.

פדרר יפגוש בחצי הגמר את ניקולאס קיפר, שדילג בקלות מעל פרננדו גונזאלס, ידידנו מהחודש שעבר. המערכה הראשונה הייתה צמודה וקשה, בסופו ניצח הגרמני 6:7(5), אך בשנייה לא הצליח גונזאלס לענות לקיפר, שניצח 2:6.

הטניסאי הבכיר של ארה"ב, אנדי רודיק, הוא הטניסאי החמישי שמבטיח לעצמו את המקום בטורניר המאסטרס שיתקיים בסוף השנה בשנגחאי, אחרי שיריביו בדירוג כשלו בנסיונותיהם להתקדם בטורניר מדריד שנערך השבוע.

זו הפעם החמישית שרודיק יופיע בטורניר המאסטרס, ובכך הוא חובר לרוז'ה פדרר, רפאל נדאל, נובאק דיוקוביץ' וניקולאי דוידנקו שהבטיחו את השתתפותם בטורניר המכיל את שמונת הטניסאים הטובים בעולם. אגב, האמריקאי אמור לשוב מפציעה לטורניר בליון שיתקיים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully