וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - קרית שמונה: שמישהו ירגיע את בן שמעון

מאמן העולה החדשה הצהיר: "אנחנו לא הולכים להפסיד", ובקרית אליעזר כבר מחכים. קטן על הספסל, חמד בהרכב, וצ'יזיק מרגיע את האוהדים

מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, העביר הבוקר (שישי) אימון טקטי מסכם לחניכיו, ערב המשחק מחר מול מכבי חיפה, באיצטדיון קרית אליעזר. המסר של בן-שמעון לשחקנים היה: "אנחנו לא הולכים להפסיד למרות שמדובר במשחק קשה".

לרשותו של המאמן בן שמעון יעמוד סגל מלא, למעט החלוץ המורחק, ירו בלו. את מקומו אמור למלא יובל אבידור שיערוך הופעת בכורה בהרכב הראשון בליגת העל. עבאס סואן יפגוש מחר במשחק את חבריו לקבוצה בעונה שעברה. סואן ביקש להנמיך ציפיות ולשמור על פרופיל נמוך, ואמר: "אני מחוייב היום לקרית שמונה ורק היא מעניינת אותי".

לא רק במכבי חיפה נשמו לרווחה כאשר בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ביטל את עונש הקבוצה לשחק ללא קהל. גם אוהדי קרית שמונה שמחו על האפשרות שניתנה להם להגיע לקרית אליעזר ולעודד את השחקנים. כזכור, יושב ראש העולה החדשה, איזי שירצקי, שיגר מכתב ליו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, בו הסביר שיש לבטל את עונש הרדיוס ללא קהל שספגה חיפה.

למרות האופטימיות, בקרית שמונה לא יכולים להתעודד מהמאזן שלהם במשחקי חוץ, שמראה נקודה אחת בלבד בשני משחקים, לעומת שלושה ניצחונות ומאה אחוזי הצלחה בבית.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, גואל צ'ירסוואה, עבאס סואן, גיא צרפתי, עמנואל אמנגואה, פטר אופורקויה, יובל אבידור.

צ'יזיק: "הגיע הזמן להפסיק עם מפגני ה'אהדה' המסוכנים"

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם שלה, ולפיו המאמן רוני לוי לא מתכנן שינויים בהרכב בהשוואה לשני המשחקים האחרונים. החלוץ יניב קטן יפתח שוב על הספסל ונראה כי הנתק בין המאמן לשחקן יבוא לידי ביטוי גם בשבועות הבאים. "העובדה שקטן לא משחק דווקא מקטינה את עוצמת הנזק, משום שברגע שהוא יפתח בהרכב ודוידוביץ' יענוד את סרט הקפטן תתחיל המחאה האמיתית של יניב", אמר גורם בקבוצה. תומר חמד בחוד ההתקפה יפתח גם במשחק מחר.

בחיפה מדווחים כי במידה וניר דוידוביץ' ימשיך להתעקש על שדרוג בשכרו, ואילו הבעלים יעקב שחר לא ייענה לבקשתו, סרט הקפטן יילקח ממנו ויועבר חזרה לקטן או לשחקן אחר. "אם דוידוביץ' ימשיך להתעקש, הסרט יישלל ממנו", אמר גורם במועדון. "זה ממש לא משנה מי עונד את הסרט, חרזי הוא הקפטן ואפילו יותר מכך", הוסיף.

ליאור רפאלוב שישב ביציע בשני המחזורים האחרונים יחזור לסגל. אתמול תירגל רוני לוי את עומרי אפק בהרכב הראשון כקשר, אבל זה היה בגלל שבירם כיאל עדיין לא חזר עם הנבחרת האולימפית מצפון אירלנד. כיאל יפתח מחר בהרכב ואפק, כמו גם הרכש החדש אלירן דנין, יראה את המשחק מהספסל.

מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק העושה רבות להפסקת השלכת האבוקות והחזיזים, יצא ביום חמישי בקריאה לאוהדים, דרך האתר הרשמי של הקבוצה, להפנים את מסקנות העונש (הקבוצה תארח עם קהל, אבל ספגה עונש של שני משחקי רדיוס ללא קהל על תנאי, הפחתת נקודה על תנאי וקנס של 30 אלף שקל בפועל). צ'יזיק אמר: "ביטול העונש מקל עלינו, אך העונשים האחרים שספגנו מהווים עונש קשה ביותר. אם חס ושלום, ניקלע למצב שבו יאשימו אותנו שוב, הקבוצה עלולה לספוג עונש כבד פי כמה. מדובר באפשרות שנשחק שלושה משחקי בית, ללא קהל וברדיוס וגם הפחתת הנקודה עלולה לפגוע במאמץ המקצועי להמריא במעלה הטבלה. רצוי מאוד שהאוהדים יגיעו כדי לעודד ותו לא. אחרת, אנחנו והם ניפגע מאוד. הגיע הזמן להפסיק עם מפגני ה'אהדה' המסוכנים הללו".

הרכבה המשוער של מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; ג'ובאני רוסו, פאוליניו, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, רנאטו; תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully