וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-הפועל ת"א: האדומים מחפשים ניצחון ראשון

איציק סולומון ורגב גולדמן

18.10.2007 / 13:44

גיא לוזון פנה לשחקניו לקראת המשחק החשוב: "תסתכלו על הטבלה ותראו איפה אנחנו נמצאים". בסכנין, ברונדולני כנראה לא יוחתם

בבני סכנין השלימו את ההכנות למשחק המסקרן מול הפועל תל אביב (שבת, 18:15, ספורט 2) באצטדיון דוחא. אחרי ההפסד במשחק הליגה האחרון מול בני יהודה, יעשו חניכיו של המאמן אלישע לוי כל מאמץ כדי לחזור למסלול הניצחונות. לוי הקרין קטעי וידאו ממשחקי הפועל תל אביב והזהיר: "הם קבוצה טובה למרות שלא הולך להם בליגה. צריך לבוא מוכנים ומרוכזים".

לאימון הקבוצה הבוקר (שישי) הגיע החלוץ מאור בוזגלו, שנעדר מהאימונים במשך עשרה ימים, עקב השתתפותו במשחקי נבחרת הצעירה מול גרמניה וצפון אירלנד. בוזגלו התקבל בחמימות על ידי חבריו, והוא צפוי לפתוח בהרכב, למרות עייפותו, שכן רק אתמול בערב נחת בארץ.

"אני שמח שבהתאחדות הבינו שלא היה מקום להחמיר איתנו. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו צריכים לשחק ללא קהל. לדעתי לא היה ערך למשחק", אמר השוער מאיר כהן על כך שבית הדין המשמעתי של ההתאחדות הותיר בעינו את העונש שספגה הקבוצה, קנס של 7,500 שקל. סכנין נשפטה על זריקת אבוקה במשחקה נגד בית"ר ירושלים, ובית הדין לא החמיר עימה כפי שדרש תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, שביקש עונש רדיוס ללא קהל.

על המשחק בשבת נגד הפועל תל אביב אמר כהן: "הם קבוצה טובה שהצליחה באירופה. בליגה לא כל כך הולך להם, אבל זה לא אומר כלום. צפוי משחק קשה, אבל בבית שלנו ועם הקהל שלנו, אין שום סיבה שהנקודות לא יישארו בבית". המגן עבד רבאח, שנפצע באמצע השבוע באימון, עדיין אינו כשיר במאת האחוזים, אך הודיע למאמן, אלישע לוי, כי אין בכוונתו להחמיץ את המשחק. בכל מקרה, הצעיר עלי עותמן הועמד בכוננות.

הנטייה בסכנין היא לא להחתים את הזר הברזילאי שנבחן בימים האחרונים, אנדרסון ברונדולני, אם כי הוא ימשיך להיבחן גם בשבוע הבא. בקבוצה אמרו: "לא ראינו ממנו יותר מדי דברים ולא השתכנענו שהוא יכול לשדרג את הקבוצה".

הרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

לוזון לשחקנים: עוד שנייה הליגה תברח

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד בני סכנין מחר ב'דוחא'. לפני האימון אסף המאמן גיא לוזון את כל השחקנים והקרין להם תקצירים מהמשחקים של בני סכנין. בין היתר אמר לוזון לשחקנים: "אני מצפה מכם להילחם, לתת הכל. אסור לנו להפסיד מחר, התוצאה הזאת לא באה בחשבון. שאף אחד לא יבוא בטענות אחר כך, אנחנו חוזרים עם שלוש נקודות".

"אני רוצה שכל אחד יעלה מחר על המגרש וייתן הכל", הדגיש לוזון בפני השחקנים והוסיף: "מחר זאת ההזדמנות שלנו לנצח בפעם הראשונה בליגה. תסתכלו על הטבלה ותראו באיזה מקום אנחנו. עוד שנייה והליגה תברח". באימון עצמו השחקנים העידו על אווירה רגועה יותר בהשוואה למשחקים אחרים. במועדון מנסים להרגיע את המערכת, שמאוד דרוכה ומתוחה לקראת המשחק מחר. גורמים בקבוצה יודעים כי האוהדים לא יקבלו הפסד נוסף.

רועי דיין שסיים במקום הראשון השבוע בבדיקות המאמץ והכושר, צפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה. גיא לוזון התלבט כל השבוע לגבי וואליד באדיר, ועל פי האימון נראה כי הקפטן יפתח לבסוף בעמדת הקישור. טל חן ככל הנראה יחליף את רמי דואני בעמדת הבלם. עידן סרור, שבלט השבוע במשחק אימון נגד קבוצת הנוער, יפתח על הספסל וישולב במהלך המחצית השנייה. כושרו של סרור עדין לא מספיק למשחק שלם.

הרכב משוער: גליל בן שאנן; יגאל אנטבי, טל חן, גבריאל דוס סנטוס, עאמר מנצור; וואליד באדיר, מזואה אנסומבו, אבדג'י, ראובן עובד; רועי דיין, פאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully