וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה כבר מחפשים מחליף למקלארן

19.10.2007 / 13:05

ז'וזה מוריניו הוא אחד הבולטים להחליף את מקלארן כמאמן הנבחרת שאיכזבה ברוסיה. מקורבו: "הוא ישמח להגיע". גם אוניל מועמד

אחרי ההפסד מול רוסיה ובעקבות הסכנה הממשית כי אנגליה לא תעפיל ליורו הקרוב, באי הבריטי החלה חרושת שמועות לגבי זהות המאמן שעשוי להחליף את סטיב מקלארן. מטבע הדברים, אחד המועמדים הבולטים להחליף את מקלארן הוא לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו, מי שמצא את עצמו פנוי אחרי עזיבת צ'לסי ונכנס אל שוק המאמנים כאחד המבוקשים שבהם.

המאמן הפורטוגזי שעזב את צ'לסי לאחר שהתקשה להסתדר עם ההנהלה, הצהיר כבר כי ברצונו לשוב לאמן כדורגל מהר ככל האפשר, כאשר הצעה נכונה עבורו תגיע אליו. מוריניו צוטט כשאמר כי משרת מאמן נבחרת פורטוגל עשוייה לעניין אותו בעתיד, ובינתיים הוא יעדיף לאמן במועדון איטלקי או ספרדי, מה שיהווה עבורו בשלב הזה אתגר מעניין.

למרות זאת, השמועות עושות את שלהן, וההפסד ברוסיה שמסבך את הנבחרת עשוי להביא להשלכות קשות מבחינת מקלארן. מקורב למוריניו אמר ב"סאן" הלונדונ: "מוריניו מכיר את הכדורגל האנגלי טוב כמו כל אחד ורואה באימון נבחרת אנגליה אתגר מצוין. הרקורד שלו כמאמן מדבר בפני עצמו ואם ההתאחדות האנגלית תחליט להיפרד ממקלארן, ז'וזה ישמח לדון עימם לגבי המשרה".

מי שנמצא גם כן על הכוונת ועשוי להחליף את מקלארן במידה והאחרון יעזוב הוא מאמן אסטון וילה, מרטין אוניל. הבעלים של הוילה, רנדי לרנר, הבהיר כי הוא ישחרר את המאמן שלו במידה ותגיע הצעה מההתאחדות: "אני לא אעמוד בדרכו של אוניל, אך בכל זאת אני מקווה שהוא יישאר כאן הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully