וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-בית"ר: מזרחי פוגש את האקסית

המאמן שהביא אליפות לבית"ר רוצה לנקום על העזיבה. האלופה, שרוצה להחתים את בוזגלו, תפתח בהתקפה עם בן-שושן וטוטו תמוז

כ-700 כרטיסים מכרה מכבי פתח תקוה עד כה לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים (שבת, 19:30, ספורט 1). בקבוצה מצפים שהמגרש, שמכיל כ-7,000 מקומות ישיבה יהיה מלא עד אפס מקום. גם הערכות המשטרה מדברות על כמות זהה של צופים ולכן כ-240 שוטרים ישמרו על הסדר במגרש.

"ננצח את בית"ר בשביל יוסי (מזרחי, א"י)", אמר אחד השחקנים לאחר האימון אתמול. "למרות שהוא לא דיבר על כך, ברור שזה חשוב לו לנצח את בית"ר אחרי שהביא לה אליפות ועזב. מבחינתנו, ננסה לשחזר את ההישג מהסיבוב הראשון של העונה שעברה, זאת הייתה הצגה נהדרת". פתח תקוה ניצחה אז את בית"ר 1:3, משערים של רוביל סרסור, קובי גנון ואורי לוזון. מירוסביץ' היה זה שהבקיע לבית"רים.

הבלם מוראד מגמאדוב, שסובל מפציעה, לא יפתח ככל הנראה בהרכב וספק אם יכלל בסגל. הבלם יערוך מבחן כשירות לפני המשחק ואם יימצא כשיר, יפתח בהרכב. מגמאדוב סובל מדלקת בעצם האגן, ולכן קיבל זריקה באימון אתמול. גם הבלם ניצן דמארי, שנפצע במשחק בנתניה לפני כשבועיים, אינו כשיר. המגן קובי גנון יתופקד כבלם, ואת מקומו בעמדת המגן השמאלי יתפוס נאור פסר. יוסי מזרחי תירגל את בלסינג קאקו וסולי צמח בהרכב, בשל חסרוהנו הצפוי של מגמאדוב. את מקומם במרכז הקישור יתפוס פליקס אובוקה.

ננאד סאביץ', שנפצע במהלך השבוע, יפתח בהרכב לאחר שערך אתמול אימון מלא, שלאחריו ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש חברתי. אתמול ערך מזרחי רוטציה בין שחקני ההרכב הראשון, והוא מתלבט מי יפתח לצדו של עומר גולן - רוביל סרסור או אוהד קדוסי. האחרון, שעדיין לא כבש שער ליגה העונה, כבש שלושער במשחק אימון מול קבוצת הנוער, ונראה כי הוא יפתח בהרכב.

הרכבה המשוער של מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עמר, סולי צמח (מוראד מגמאדוב), קובי גנון, נאור פסר; חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, ננאד סאביץ', פילקס אובוקה; עומר גולן, אוהד קדוסי.

מאור בוזגלו בתוכניות של בית"ר

בבית"ר ירושלים יש מי שחושב כבר על העונה הבאה תוך אפשרות שמספר שחקנים יעזבו את הקבוצה. בינתיים מי שסומן כיעד מרכזי לחזק את הקבוצה הוא מאור בוזגלו שפורח בבני סכנין ובמדי הנבחרת הצעירה. האלופה כבר ביררה את עלויות רכישתו של בוזגלו ואת התנאים לצרפו, אך בשלב הזה נראה כי מכשולים רבים מצד מכבי חיפה יטרפדו את המהלך. אגב, בוזגלו עצמו החל את הקריירה שלו בקבוצת הילדים של בית"ר ירושלים.

מי שאמור להמשיך בבית"ר הוא כריסטיאן אלבארז הצ'יליאני, ממנו מרוצים מאוד בקבוצה. בבית"ר ינסו לסגור עם אלבארז עוד לפני סיום העונה על חוזה לשלוש שנים נוספות.

ובשבת בית"ר שבה לליגה אחרי פגרת הנבחרת בתקווה לבסס את המקום הראשון בו היא נמצאת, כאשר מצפה לה כאמור מפגש לו פשוט מול יוסי מזרחי ב"אורווה". ארבעה ימים אחרי הפסד הבית של הנבחרת לקרואטיה בנובמבר בשנה שעברה, יצאה אז בית"ר למשחק חוץ באורווה והפסידה 3:1. זה היה ההפסד הראשון של יוסי מזרחי בבית"ר בעונה שעברה, ובקבוצה מקווים להימנע מהפסד דומה.

שחקני בית"ר שעדיין זוכרים את הימים הנפלאים עם מזרחי, מלאים הערכה למאמן פתח תקוה, ואריק בנאדו איחל למזרחי: "אני מקווה שיוסי ינצח עד סוף העונה, החל מהשבוע הבא". אגב, מזרחי עצמו שיחרר קיטור השבוע, ועיתון "כל העיר" מפרסם כי אמר למקורביו: "אני לא הייתי עף מאירופה, אבל אם הייתי עף היו מפטרים אותי בשתי דקות". כמו כן הוא צוטט כאומר: "כולם התלוננו שעמית (בן-שושן) וטוטו (תמוז) לא משחקים אצלי, חתכו אותי על ימין ועל שמאל, ומה קורה השנה? עמית משחק בקושי חצי דקה וטוטו על הספסל, וכולם שותקים. זה הכל יחסי ציבור. אם אתה נחמד לקהל אז לא חותכים אותך". מזרחי יזכה לזר פרחים מהנהלת הקבוצה ולעידוד רב מכיוון היציע.

אוהדי בית"ר ירושלים, שעדיין זוכרים את "נאום הפילים" המפורסם של יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ניסו להתארגן ולהחרים את המשחק ב"אורווה" כמחאה וכרצון לפגוע בכיס של הקבוצה המועדפת על היו"ר, אך לבסוף רובם החליט שהוא לא מסוגל לוותר על המשחק, בטח לא בשנה שבה הקבוצה משחקת בצורה התקפית ומבקיעה שערים רבים. האוהדים החליטו להגיע כאמור לפ"ת, שם הם יביעו את מחאתם כלפי היו"ר.

בית"ר סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה למשחק באימון שנערך בראשון לציון. לפני האימון ערך המאמן יצחק שום אסיפה בה הקרין קטעים ממשחקי מכבי פ"ת. שמעון גרשון חזר להתאמן ויהיה כשיר למשחק. מי שיעדרו הם צמד החלוצים, ברק יצחקי ורומולו. על מקומם של השניים יתחרו עמית בן שושן שחוזר לאחרונה לכושר מצוין, טוטו תמוז, וחלוצה הפורה של הנבחרת הצעירה, חן עזריאל.

אם הפציעות של החלוצים ייתנו לשום את ההזדמנות לשלב שחקנים מקצה הספסל, הרי שכאב הראש הגדול יגיע מכוון הקישור. בהנחה שמקומם של זנדברג ובואטנג מובטח, שום צריך להעדיף שני שחקנים מתוך ארבעה המהווים אפשרות ריאלית עבורו. אבירם ברוכיאן וגל אלברמן שכבשו השבוע לראשונה בנבחרת, מועמדים לאייש את שני המקומות יחד עם עידן טל ומילובן מירוסביץ'. יש להניח שהקישור האחורי החזק של פתח תקוה שכולל את דירסאו וקאקו ייאלץ את שום לשלב שני קשרים אחוריים חזקים, כלומר את אלברמן או טל שיצטרפו לבואטנג. כך או כך, שום שומר את הקלפים קרוב לחזה ויפרסם את ההרכב רק בסמוך למועד המשחק.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, יואב זיו , שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן (עידן טל), אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, עמית בן-שושן, טוטו תמוז (חן עזריאל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully