וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס - הרצליה: אוחנה מחפש רק את הנקודות

מאמן הירוקים "לא מתחרה עם איש על תואר 'הכדורגל היפה'" ולקראת מכבי הרצליה הוא מוריד את אבי קנפו לספסל, ופותח עם אגבור בהרכב

"אנחנו קבוצת חוץ הרבה יותר טובה, ועובדה שבבית לא הולך לנו, כך שאין משמעות למשחק ביתי מול מכבי הרצליה, בטח כשמדובר בקבוצות מן הסוג הזה. זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה". כך אמר מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, לקראת המשחק הביתי של קבוצתו מול הקבוצה של פרדי דוד (שבת, 18:30).

אוחנה התייחס לעובדה שהרצליה, למעט הניצחון המפתיע על הפועל תל אביב במשחק האחרון, נראית רע בליגה. "אף פעם לא התייחסתי למאזן של קבוצה לאחר חמישה מחזורים, אבל גם אם מכבי הרצליה היו מגיעים ללא ניצחון, זה היה משחק מסוכן. ראינו שזאת קבוצה שיודעת להתאושש במחזור שעבר. הם יודעים שניצחון ירחיק אותם מעט מהתחתית, אנחנו יודעים שניצחון יבסס במרכז הטבלה ומעלה. המשחק הוא חשוב לשתי הקבוצות". על הכדורגל האטרקטיבי שמספקת כפר סבא לקהל שלה אמר: "אני לא מתחרה עם איש על תואר 'הכדורגל היפה'. אנחנו משחקים את הכדורגל שלנו. כל משחק מתחיל בצורה שונה ואני מקווה שהוא יתחיל עם יתרון שלנו".

אביחי ידין המורחק יישב ביציע ומי שיחליף אותו בהרכב הוא יעוזה אבובקרי, שיפתח בקישור האחורי לצד אלירן סיימון. אבי קנפו שנפצע כשיר למשחק, אבל לפי האימונים אוחנה מתכוון לספסל אותו. השוער אוהד לויטה שחזר באיחור עם הנבחרת האולימפית מתאמן עם הקבוצה ואוחנה יבחן את כושרו. לויטה רוצה לשחק בהרכב ואוחנה אמור להחליט מחר האם הוא או שוער המשנה, גיא חיימוב, יפתחו בהרכב. ההערכה היא שלויטה אכן יעמוד בין הקורות.

הקהל של הפועל כפר סבא מכין "קבלת פנים" לקשר הרצליה, שלו מנשה, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ונחשב לשחקן אהוד על אוהדים רבים. מנשה עלה עם הקבוצה ליגה ולפני שנתיים לקח חלק בהישארותה הקבוצה בליגת העל. על השחקן, שיפתח בהרכב, נאסר להתראיין לקראת המשחק בין הקבוצות.

הרכבה המשוער של הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבש; יעוזה אבובקרי, אלירן סיימון, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, יוליוס אגבור.

מכבי הרצליה מחפשת מומנטום

אחרי הניצחון על הפועל תל אביב במחזור הקודם, מכבי הרצליה מחפשת להמשיך ולצבור נקודות בתחתית הטבלה. שחקניו של פרדי דוד שמרו על שתיקה תקשורתית מאז הניצחון על האדומים, והרצליה ניצלה את פגרת הנבחרת כדי לחזק את ההתקפה בחלוץ הזר, צ'טם אנטויה, שיהיה בגל למשחק החוץ נגד הפועל כפר סבא.

הרצליה תחסר את כפיר אדרי, שמרצה עונש הרחקה, אבל תהנה משירותיו של הבלם הסלובני מיטייה מורץ, ששב ממסע נבחרתו במוקדמות יורו 2008. הקבוצה מהשרון תקווה להמשך כושרו הטוב של החלוץ סעיד מקאסי, שהבקיע צמד בניצחון על הפועל תל אביב. השוער איתמר ניצן, שחזר ממסע הנבחרת הצעירה לצפון אירלנד, יעמוד בשער ההרצליאני.

הרכבה המשוער של מכבי הרצליה: איתמר ניצן, מטייה מורץ', מארסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה, מהארן ראדי, אלנתן סלמי, סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully