וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסמכו על דודו

19.10.2007 / 10:38

האנגלים חוששים מניצחון רוסי בר"ג, שידיח אותם מהיורו. שוער נבחרת ישראל מרגיע: "אנגליה יכולה לסמוך על 100 אחוז מחויבות מצדנו"

דומה שמאז עזבו את הארץ, בלילה שבין ה-14 ל-15 במאי 1948, הבריטים לא התעניינו כל כך ברצועת הארץ הצרה שבין ירדן לים, העונה לשם ישראל. ההפסד לרוסיה (2:1) במוקדמות יורו 2008 הכניס את אנגליה ללחץ מטורף, והפך את ישראל ליקירת הממלכה. סביר להניח שנבחרתו של חוס הידינג לא תמעד מול אנדורה במחזור הסיום, כך שניצחון רוסי ברמת גן יגנוז את החלום האנגלי להעפיל ליורו.

דודו אוואט יהווה תחנה אחרונה בדרך לשער הישראלי, ובראיון ל"סאן" הוא ניסה להרגיע את האנגלים. "אני מאוד אוהב את אנגליה ואת הפרמיירליג, אבל אנחנו נשחק עבור עצמנו. האוהדים האנגלים יכולים להיות בטוחים שניתן מעצמנו הכל כדי לנצח. אנגליה יכולה לסמוך על 100 אחוז מחויבות מצדנו. אנו רוצים לנצח את רוסיה עבור אוהדינו וארצנו, זה עניין של גאווה לאומית. אם ננצח ובכך נעזור לאנגליה, זה מצוין".

אוואט לא חסך ביקורת מהאנגלים, וזרה מלך על הפצע הפתוח העונה לשם "סטיב מקלארן". "ישראל, קרואטיה ורוסיה היו אמורות להאבק על המקום השני. אני המום ממצבה של אנגליה. אם ברשות ישראל היו רק שני שחקנים נוספים מנבחרת אנגליה, היינו מובילי הבית. יש בנבחרת אנגליה שחקנים מליברפול, מנצ'סטר יונייטד והמועדונים הטובים בעולם. הם אמנם אלה שמשחקים על כר הדשא, אבל אם אנגליה לא תעפיל, האחריות היא רק על המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully