וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לפנוויי פארק

19.10.2007 / 5:53

הגשה דומיננטית של ג'וש בקט העניקה לבוסטון ניצחון 1:7 בקליבלנד והתוצאה בסדרה היא 2:3 לאינדיאנס. משחק 6: בין שבת לראשון

קליבלנד - בוסטון 7:1 (2:3 לאינדיאנס בסדרה)

מגיש מנצח: ג'וש בקט
מגיש מפסיד: סי. סי. סבאתיה

אחרי ככלות הכל ולמרות המומנטום וקולורדו שמחכה יפה בצד, סדרת ה-AL נמשכת לה. קליבלנד קיוותה לסגור עניין כבר הלילה, כשעלתה ביתרון 1:3 בסדרה, אבל לג'וש בקט היו מחשבות אחרות. האס של בוסטון הגיש שמונה אינינגים כוחניים, הכיש 11 חובטים בסטרייקאאוט והחזיר את ההכרעה לפנוויי פארק. למשחק הבא בסדרה, שייערך בבוסטון בלילה שבין שבת לראשון, יעלו קורט שילינג ופאוסטו קרמונה, שלא נצצו, בלשון המעטה, במשחק 2.

בקט ויריבו על הגבעה, סי. סי. סבאתיה, הם שני המועמדים העיקריים לתואר הסיי יאנג. הבחירות נערכו עוד לפני שהחל הפלייאוף, אבל לפי הסדרה הזו והפלייאוף בכלל עד כה, אין ספק מי צריך לזכות בו. בקט זכה בניצחון השלישי שלו בשלוש פתיחות כשהוא נחלץ מצרות באינינג הראשון ומשייט בששת הבאים, בעוד סבאתיה שוב נאנק, שוב לא היה יציב ורק בזכות החלק התחתון והמבחיל של הליינאפ של בוסטון הצליח לסגור שישה אינינגים. השביעי כבר היה יותר מדי עבורו, וגם זה שהכריע את המשחק.

קווין יוקיליס נכנס מהר לעניינים עם הומר שקבע 0:1 לבוסטון. טראוויס הפנר נכנס לדאבל פליי בלי שרופים, מה שהספיק לגריידי סייזמור להיכנס הביתה מהבסיס השלישי - 1:1. מיני שערורייה פרצה באינינג השלישי, כשמני רמירז חבט למה שנראה כהומראן (אבל לא היה הומר). השופטים פסקו שהכדור נשאר במגרש, רמירז הסתפק בסינגל ארוך (יכול היה להגיע לשני), אבל דייויד אורטיז נכנס הביתה וקבע 1:2.

סבאתיה הצליח, כאמור, להישאר במשחק בזכות ההרכב התחתון הלא טוב של הרד סוקס, בעוד בקט מטגן חובטים בלי הכרה. באינינג השביעי נפרצו הסכרים. דסטין פדוריה חבט לדאבל, קווין יוקיליס ניצל שגיאה של סייזמור כדי לחבוט לטריפל, אורטיז הקריב והכניס אותו הביתה ו-1:4 לרד סוקס. מכאן הייתה התנועה בכיוון אחד, כשבאינינג השמיני מוסיפים הגרביים שלוש ריצות וסוגרים עניין. יש לנו סדרה, והיא חיה ובועטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully