וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עכו ולחמן עדיין מתחת לקו האדום

22.10.2007 / 15:35

רק 0:0 לעכו מול אחי נצרת. הפועל רעננה עדיין ראשונה אחרי 2:2 עם הפועל חיפה, אבל רק שלוש נקודות מפרידות בינה למקום השמיני

פגרת הנבחרות הגיעה לסיומה, הכדורגל הישראלי חזר לשגרה, והליגה הלאומית שבה לתפקד במלוא המרץ. ביום שישי נערכו ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-6, שבסיומו נותרה הפועל רעננה ללא הפסד. שחקניו של אלי כהן אירחו את הפועל חיפה, ובתום משחק דרמטי ועשיר באירועים, חלקו שתי הקבוצות בנקודות אחרי תיקו 2:2. הפועל פתח תקוה ממשיכה במגמת ההתאוששות שלה כשניצחה בחוץ את בני לוד 0:2, למרות ששיחקה מהדקה ה-73 בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו של ישראל זביטי.

הכח עמידר רמת גן צברה ניצחון ליגה נוסף אחרי שגברה על הלהיט התורן, עירוני ראשון לציון, 0:2. הפועל נצרת עילית פגשה בביתה את הפועל רמת גן, נחלצה מפיגור מוקדם, ונפרדה מהאורדונים עם תיקו 1:1. מחר (שבת) תחפש הפועל באר שבע הלחוצה ניצחון ביתי על נועלת הטבלה עירוני רמת השרון. המחזור הושלם ביום שני, כשהפועל עכו סיימה ארק ב-0:0 מול מכבי אחי נצרת.

הפועל רעננה - הפועל חיפה 2:2

קוני גאקריצ'ה ניצל חור גדול בהגנת רעננה, כדי להשאיר את עדן בן בסט לבד מול שוער היריבה שאול סמדג'ה, וזה 0:1 לחיפה כבר בדקה ה-6. חיפה הגיעה כעבור שתי דקות למצב נגיחה מצוין של גאקריצ'ה, ורעננה נראתה בהלם. על סף השריקה למחצית שוב עדן בן בסט מצא עצמו מול סמדג'ה, אבל הפעם שוערה של רעננה הדף נפלא וחילץ את קבוצתו מצרה צרורה.

המחצית השנייה היתה שקולה. בדקה ה-73 זיו כבדה הוציא כדור חוץ ארוך אל עדן בן בסט, הגנת רעננה חלמה, ובן בסט שיגר בנגיעה פצצה לפינה. 0:2 לחיפה. הקבוצה מהצפון עלצה, אבל כעבור דקותיים הגיע השער המצמק של רעננה. בן בסט שכב פצוע, רעננה לא עצרה את מהלך המשחק, והגבהה של ביטון מצאה את ראשו של סרג' איליי שנגח פנימה. מיד לאחר השער התפתחה מהומה קטנה בין שחקני הקבוצות, והמשחק התחמם עוד יותר. רעננה הגבירה את הלחץ, ובסופו של דבר חיפה נשברה. בדקה ה-86 כבש דודו אברהם שער נגיחה, שחקני חיפה מחו כי עבר עבירה תוך כדי המהלך על השוער קובי שאלו, אבל לשווא. בסופו של דבר שתי הקבוצות חלקו בנקודות.

אלי כהן, מאמן הפועל רעננה: "בסך הכל אני לא רוצה להיות חזיר. התוצאה טובה עבורנו. יש גם משחקים כאלה שההגנה פחות טובה. צריך להסתכל קדימה, אנחנו בתחילת הליגה ואני הולך מכאן בהרגשה טובה. אני לא מסתכל אם הפסדנו או לא הפסדנו, אלא מה שחשוב לי זה הדרך".

שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה: "זה משחק חוץ שני שאנחנו מובילים, עושים את מה שצריך והכל טוב, ופתאום תוך שתי דקות המשחק בורח לנו מהידיים. לא כל יום מובילים 0:2 ברעננה. קיבלנו שער ראשון שהיה שטות מבחינתנו, אבל אנחנו צריכים לבוא בטענות רק לעצמנו. שיחקו המון שחקנים צעירים אבל הפועל חיפה נמצאת כרגע בתהליך. בנינו את הקבוצה לאורך זמן ולא לסיבוב אחד, והתוצאות יגיעו בהמשך. היינו צריכים לגמור את הסיפור במחצית הראשונה, ולפחות יצאנו מכאן עם נקודה".

דודו אברהם, שכבש את שער השוויון של רעננה: "לפני הקרן עמדתי לפני קובי שאלו, בהרמה חסמתי אותו עם הגוף ואז שמתי את הראש. לא הייתה עבירה. מבחינת קבוצה היינו ווינרים היום, גם להם היה מזל ולא רק לנו. אנחנו לא סתם קבוצה ולא במקרה במקום שאנחנו נמצאים בו".

עדן בן-בסט שכבש צמד להפועל חיפה: "אני מרוצה מהצמד, אך מבואס מאובדן הנקודות. חבל שפספסנו הזדמנות לנצח כשהובלנו כבר 0:2. שלומי דורה נותן לי גב, מאמין בי ונותן לי לשחק כמעט 90 דקות בכל משחק. מה שהיה במכבי זה כבר מאחורי. הובלנו ועשינו כמה דברים טובים, בסך הכל יש כאן רצון די טוב ואני לא מבין למה התפרקנו ככה בסוף".

הפועל בני לוד- הפועל פ"ת 2:0

עד כה הסתמן העונה שכל קבוצה שמשחקת מול בני לוד עלולה לחטוף בראש. הקבוצה של מישל דיין מציגה כדורגל התקפי וכובשת הרבה שערים ולהפועל פתח תקוה היו סיבות טובות לחשוש מהמשחק הזה. במלאבס לא הרבה דברים הולכים טוב העונה, אבל תכונה אחת חיובית שניתן לייחס לאנשי הקבוצה היא מודעות עצמית גבוהה. "כל קבוצה שמשחקת מול הפועל פתח תקוה נותנת את הכל, ואם לא נבוא מוכנים כמו שצריך, נקבל בראש", הסביר אורי מלמיליאן, מאמן הכחולים, לפני המשחק.

מלמיליאן ידע על מה הוא מדבר, כי לקבוצה שלו לקח 59 דקות עד שהיתה יכולה לשחרר אנחת רווחה, ולחגוג שער של פפי קימוטו. בדקה ה-73 הורחק הקשר ישראל זביטי, והעניין הפך מלחיץ יותר עבור פתח תקוה, אבל דווקא כשהם בנחיתות מספרית, הבטיחו המלאבסים את הניצחון עם שער של הקשר אחמד קסום בדקה ה-84.

היה זה ניצחונה השלישי של הפועל פתח תקוה מתחילת העונה, והמועדון רחוק רק שתי נקודות מהמקום הראשון בטבלה, המקום אותו הוא מייעד לעצמו. הפועל בני לוד ממשיכה בחוסר היציבות שמאפיין אותה מתחילת העונה, וספגה מהמלאבסים את הפסד הבית השני שלה העונה.

הכח עמידר ר"ג - עירוני ראשל"צ 0:2

הסגולים בעלי יומרות לעליית ליגה, והם בהחלט הוכיחו שיש כיסוי לכך. ראשון לציון לא הייתה מועמדת לרוץ בצמרת בתחילת העונה, והיוותה את הפתעת המחזורים הראשונים, אבל מול הסגולים לא עמד להם כוחם, והם ספגו את הפסדם השני העונה.

בתום מחצית ראשונה מאופסת, היה זה ברק בדש שדייק מהנקודה הלבנה כדי להקנות 0:1 להכח עמידר רמת גן. ראשון לציון לא הספיקה להתאושש, ו-3 דקות אחר כך הוציאה את הכדור השני מהרשת, משער של חמודי כיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפועל נצרת עילית - הפועל ר"ג 1:1

הקבוצה של ירון הוכנבוים משתפרת. לאחר שפתחה את העונה לא טוב, חיזקה עצמה בשחר סימנטוב ועמית צאלח, ואירחה את הפועל רמת גן, שהגיעה ללא קובי חסן המושעה.

האורדונים ומאמנם יובל נעים עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-2, משער של אופיר חילוואני, ושמרו עליו עד לירידה למחצית. המארחים, שמחפשים לשרוד בליגה, השיגו את השוויון בדקה ה-65 משער של עומאר עבד אל עזיז.

הפועל באר שבע - עירוני רמה"ש 0:2

בקבוצה הדרומית התאכזבו מאוד מההפסד לראשון לציון במחזור הקודם, ועוד יותר התאכזבו מהיכולת שהציגו השחקנים, עד כדי כך שאפילו הופצו שמועות הקשורות למכירה של המשחק. השבוע יקחו קצת אויר במועדון בזכות הניצחון, אלא שזה לא הגיע בקלות.

רק שערים של לאונרדו סימיוני בדקה ה-83 ושלך אופיר חיים כעבור דקה העניקו לקבוצה מבירת הנגב את הניצחון. הקבוצה נחתה במקום השישי, מרכז הטבלה בדיוק, עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. רמת השרון לעומת זאת, עדיין במקום האחרון עם ניצחון בודד וחמישה הפסדים.

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 0:0

הפועל עכו עדיין לא מצליחה להשתחרר מהתחתית, והקבוצה של אייל לחמן עדיין תקועה מתחת לקו האדום, עם ניצחון אחד בלבד משישה מחזורים. מכבי אחי נצרת פספסה אפשרות להעפיל לפסגת הליגה, והיא שנייה עם עשר נקודות.

ושימו לב לטבלה: רק 4 נקודות מפרידות בין המקום הראשון למקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully