וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגה ייעדר כשמונה שבועות

אריק רחמיאן

18.10.2007 / 18:18

קשר מכבי נתניה נבדק בגרמניה שם אובחנו אצלו דלקות בשרירי הבטן ובמפשעה. סבן עדיין בספק למכבי ת"א, ימפולסקי יחליף את שכטר

קשר מכבי נתניה, אמייה טגה, שטס לגרמניה בתחילת השבוע כדי להיבדק אצל רופאת בורוסיה דורטמונד מהבונדסליגה, סובל מדלקות בשרירי הבטן שהקרינו על אזור המפשעות, וגם שם התגלו דלקות. דבר זה מנע מהשחקן אפשרות להתאמן ולשחק באופן חופשי. על פי ההבחנה הרפואית של הרופאה הגרמניה טגה יזדקק לכשמונה שבועות של מנוחה מוחלטת ולטיפולים על פי תכנית שהכינה עבורו.

טגה, שנבדק במהלך השבוע האחרון, קיבל מספר זריקות אנטיביוטיות באזורים בהם התפתחו הדלקות וזאת על מנת לזרז את תהליך החלמתו. יחד עם זאת הדעות בנתניה חלוקות באשר לתקופת החלמתו.

על פי ההערכות הפסימיות זו תיערך הרבה יותר משמונה שבועות, אבל המאמן ראובן עטר דווקא נשמע הערב אופטימי ואמר: "הבעיה אצל טגה בראש וראשונה היא שבר בעצם השוקית, שאינה קשורה כלל לפגיעה בשרירי הבטן והמפשעה. מדובר בפציעה שהתגלתה לפני כשבועיים. במידה ועצם השוקית תתאחה אני לא פוסל את האפשרות שגם עם קצת כאבים בשרירי הבטן טגה יוכל לחזור לשחק או לפחות להתאמן. זאת משום שהוא כבר שיחק והתאמן עם כאבים כאלו".

טגה, שישוב בימים הקרובים לארץ, הצטווה למנוחה מוחלטת, כשהצוות הרפואי של הקבוצה ילווה אותו בתקופת החלמתו עם טיפולים ופיזיותרפיות.

טגה אמר היום: "אני מקווה שהזמן יעבור כמה שיותר מהר. בהזדמנות זו אני מודה למועדון ולבעלים דניאל יאמר על ההשקעה הגדולה בי על מנת שאגיע לגרמניה ואזכה לטיפולים הטובים ביותר".

סבן עדיין בספק

מחר יערוך המגן הימני קלמי סבן מבחן כשירות. כזכור, סבן ספג כדור חזק ושטוח בכף הרגל, מה שגרם לסיבוב הברך ומאז למעשה השחקן לא התאמן וזאת בשל הזיהום שהתפתח בברך והנפיחות שהשביתה אותו מאימונים. במידה וסבן לא יעבור את מבחן הכשירות הרי שסיכוייו לשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב קלושים ביותר. מי שצפוי לפתוח במקומו במקרה כזה הוא המגן-קשר סטניסלב אנגלוביץ'.

מחר צפויים כל שבעת שחקני הנבחרות שנעדרו שבועיים האחרונים מסגל הקבוצה, להצטרף לחבריהם. איתי שכטר, שישוב לארץ עם הנבחרת האולימפית ויצטרף לאימוני הקבוצה מחר, לא ייטול חלק במשחק מול מכבי תל אביב בשל הכרטיס האדום שספג מול מכבי פתח תקוה במחזור האחרון. את מקומו צפוי לתפוס דלה ימפולסקי, שמגלה יכולת מצוינת בשבועות האחרונים. ימפולסקי יפתח בחוד לצידם של אוקוצ'ה וג'ורג' בה.

מכבי נתניה, שלא התאמנה היום, תחזור להתאמן מחר ועל פי התכנית עטר צפוי לערוך אסיפת שחקנים, שבמהלכה יצפו השחקנים בקלטת וידאו ממשחקה של הקבוצה מול מכבי פתח תקוה וביום שבת יצפו בקלטת ערוכה של היריבה מכבי תל אביב. ביום ראשון יתכנסו כל שחקני הקבוצה במלון שרתון בצהריים לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully