וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום דבר לא ימנע ממני לעזוב"

18.10.2007 / 18:03

לדרוגבה נמאס מהמצב בצ'לסי: "אנחנו יודעים מי גרם לעזיבתו של מוריניו". מייקל אמנלו, שחקנה לשעבר של מכבי ת"א, מונה לסקאוט של גרנט

"אני רוצה לעזוב את צ'לסי. משהו נשבר בקבוצה הזו", סיפר דידייה דרוגבה בראיון לעיתון הצרפתי "פראנס פוטבול" שיפורסם מחר (שישי) בצרפת. החלוץ בן ה-29, שהצטרף לכחולים ממארסיי ביולי 2004 תמורת 24 מיליון ליש"ט כבר הוזכר כמי שמאוד לא מרוצה מעזיבתו של ז'וזה מוריניו וכעת ההערכות על חוסר שביעות רצונו מקבלים ביטוי בראיון. "הנזק למצב בחדר ההלבשה היה גדול, כיוון שאנחנו יודעים מי גרם לעזיבתו שלו מוריניו", סיפר דרוגבה. "עכשיו שום דבר לא ימנע ממני לעזוב".

דרוגבה אף הרחיק לכת וציין את היעדים המועדפים עליו, ביניהם נמצאות ברצלונה, ריאל מדריד, מילאן ואינטר. "מאז היום בו הגעתי לכאן רציתי לעזוב את צ'לסי", הוא גילה. "וכך היה בכל קיץ מחדש. שמעתי שרונאלדיניו וקאקה מועמדים להגיע לקבוצה בעונה הבאה, אבל אפילו זה לא ישנה את דעתי".

אברהם יסדר

ביינתים, גרנט וצ'לסי ממשיכים לעצב מחדש את הצוות המוביל. לאחר מינויו של הנק טן קאטה לעוזר המאמן, היום מינתה הקבוצה את מייקל אמנלו, בלמה לשעבר של מכבי ת"א ונבחרת ניגריה, לסקאוט ראשי.

אמנלו, ששיחק תחת שרביטו של גרנט בסוף שנות התשעים, עסק מאז פרישתו באימון בארה"ב. גרנט, שנראה כמי שהולך וומעצים את כוחו והשפעתו במועדון, מתכוון למנות בקרוב גם מאמן שוערים ומאמן כושר חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully