וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח רב לאומי בגביע המדינה

21.10.2007 / 20:40

יקנעם/מגידו ולב השרון מהליגה הלאומית הפתיעו את הגליל ואת עפולה/גלבוע בהתאמה, בשמינית גמר הגביע. 75:81 לראשון על בני השרון

אחרי שצלחנו את משחקי סיבוב א' בגביע המדינה, מזמן לנו השבוע הקרוב את שלב שמינית הגמר. 4 קבוצות לאומיות ו-8 מליגת העל מתמודדות בראשון ורביעי על ההזדמנות לטפס לרבע הגמר, שם מחכות מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

במשחק המרכזי נפגשו מכבי ראשון לציון ובני השרון, שתי קבוצות עם יומרות צמרת העונה בליגת העל. ראשון ניצחה 75:81 אחרי שכבר הוליכה ב-18 הפרש, מה שמבטיח משחק מותח בגומלין. עירוני נהריה אמורה לעבור את אליצור אשקלון המתארגנת אחרי ניצחון 64:79, שאם לא תיפול הפתעה אמור להספיק לה גם בגומלין.

שאר המשחקים היו מפגשים בין קבוצת ליגת על לקבוצה לאומית. בשיטת שני משחקים הסיכוי להפתעה אפסי, בעיקר בגלל אינפלציית הזרים של הקבוצות מהליגה הבכירה, אבל שתיים מהלאומיות, יקנעם/מגידו ולב השרון גברו את גליל עליון ועפולה/גלבוע בהתאמה ולפחות הפיחו תקווה בלב אוהדיהן. גבעת שמואל נחלה הצלחה פחותה והפסידה למכבי רמת גן וגם נתניה נכנעה בביתה לחולון.

משחקי הגומלין ייערכו ביום רביעי הקרוב.

מכבי ראשל"צ - בני השרון 75:81

בני השרון, ששיחקה בפעם הראשונה העונה במסגרת רשמית (לא כולל גביע ווינר), השלימה סוף סוף את הסגל עם הבאתו של אנדודי אבי, אבל בינתיים זה לא עזר והפיינליסטית מהעונה שעברה יכולה לצאת מרוצה מההפסד המינימלי אחרי שהיא כבר פיגרה ב-18 הפרש ונתפסה לא מוכנה בחלקיים גדולים מהרבע השני ומהרבע השלישי. הניצחון המינמלי, בתוספת לעובדה שראשון נראתה טוב בשלב הקודם מול מכבי חיפה ונהנית מדומיננטיות של רביעיית הזרים שלה, מבטיחה משחק מותח בגומלין.

קלעו לראשון לציון: עודד שעשוע 18, חואן מנדז 16, סדריק בנקס 14, בריאנט מארקסון 13, ג'רל בלסינגיים 12, איתי לב 6, אופיר פרחי 2.

לבני השרון: ג'ייסון וויליאמס 17, קוקי בלצ'ר 15, עוסמאן סיסה 13, אנדודי איבי 10, מאיר טפירו 9, נצן חנוכי 6, ארז כץ 3, ג'וליוס פייג' 2.

עירוני נהריה - אליצור אשקלון 64:79

רגע לפני שהיא פותחת עונה חשובה במיוחד לזהות שלה, חייבת נהריה לחלוף על פני הקבוצה הדרומית והיום היא עשתה את הצעד הראשון והגדול בדרך לזה. בזמן שבנהריה כבר סיימו את הרכש לעונה הקרובה, באשקלון עדיין לא ידעו אם תהיה להם קבוצה העונה וההבדלים באו לידי ביטוי גם בתוצאה.

קלעו לנהריה: אשנטה ג'ונסון 20, אדריאן פלדג'ר ועידו קוז'יקרו 14 כ"א, סשה אוצ'וקוליץ' 13, אוטיס היל 9, אבי סוכר 7, מתן נאור 2.

לאשקלון: ווין וואלאס 17, אייץ' אל קולמן 13, דרור דוידי 11, פיל גוס 9, יובל נעימי וקורי קאר 5 כ"א, יריב יצקן ומושון יעקוסי 2 כ"א.

שאר המשחקים

הפועל יקנעם/מגידו - גליל עליון 85:86

עוד לא התחילה העונה, ובגליל כבר החלו הרחשים. הפורוורד הניגרי אקינה איבקווה שוחרר כמו גם מחליפו ברייסון מקנזי, הגארד ארון ניקסון נפצע והוחלף בקוואן ג'ונסון, ודורון שפר הגיע בינתיים לכל המשחקים הרשמיים ותכף מתחילה עונת היול"ב קאפ. אולי זו הסיבה לכך שהערב הקבוצה הפסידה ליריבה שעל הנייר נחותה ממנה. כל אחד משלושת הרבעים הראשונים הסתיים ביתרון של הגליל, כשאחרי 30 דקות הקבוצה מליגת העל מוליכה 59:65, אבל המקומיים חזרו והשיגו ניצחון יפה, על אף שקשה להאמין שהוא יספיק להם.

קלעו למגידו: מוזס סונקו 24, ניב ברקוביץ' 20, ולאדי ירמישין 13, שון דניאל 11, דביר בשן 6, לירון צ'רנה, שי ברוך ודור ישראלי 4 כ"א.

לגליל: מייק קמבל 27, קליף בראון 19, גילי מוסינזון 16, יוגב אוחיון 14, אבי בן שימול 6, ג'וש ניגוט 3. דורון שפר שיחק ולא לא קלע.


הפועל לב השרון - הפועל גלבוע/עפולה 84:85

ההפתעה השנייה של ערב הגביע הישראלי הגיעה בשרון. בבית סביר להניח שזה יילך להם יותר בקלות, אבל שחקני עפולה/גלבוע נתקלו הערב בקשיים ואחרי משחק שהיה צמוד לכל אורכו, הפסידו בנקודה.

קלעו ללב השרון: מרכוס מוריסון 23, אסף ליפשיץ 18, אופיר לוי 12, עידו סטולרו ויואב אלטר 8 כ"א, רוזנברג 6, איתמר רב 5, ניר גולן 3, מתן סימנטוב 2.

לגלבוע/עפולה: אקינה איבקווה 21, חמן קולמן 18, ג'רמיין הול 13, עמית בן-דוד 11, גור פורת וטונג'י אווג'ובי 8 כ"א, נייט קרטר 4, דגן יבזורי 2. למונט ג'ונס שיחק ולא קלע.


אליצור מכבי נתניה - הפועל חולון 94:82

גם הצטרפותו של הרוכש דיוויד קולברן לא עזרה לנתניה בגביע המדינה והיא הפסידה לחולון העדיפה ושלל כוכביה. ככה זה כשלקבוצות ליגת העל יש מצבור בלתי מוגבל של זרים. בכל מקרה, נתניה מועמדת רצינית לעליית ליגה והיא תתרכז במאבקי הליגה הלאומית.

קלעו לנתניה: אלירן גואטה 21, טוני יאנגר 16, אסף יגל 13, ליאור חכמון 12, חגי בראב ושחר שעיבי 6 כ"א, שחר נחמיאס 4, אמיר וצ'ורביץ' 2 כ"א.

לחולון: טוני וושהאם 19, ג'ף הורביץ' 17, טרה סימונס 16, אריק קמבל 15, פי ג'יי טאקר 10, גוני יזרעאלי, ריאן לקסר ומאליק דיקסון 4 כ"א, אבישי גורדון 3, מורן רוט 2.


גבעת שמואל - עירוני רמת גן 89:82

גבעת שמואל היא אולי הקבוצה החזקה בליגת המשנה, אבל זה לא הספיק לה מול רמת גן, נטולת הסנטר דניס ורני. גבעת שמואל פתחה היטב ואחרי רבע אחד הוליכה במפתיע 19:26. אלא שעד המחצית הקבוצה מליגת העל חזרה למשחק ופתחה יתרון של 6 נקודות. הגבעה חזרה לפיגור נקודה בתום הרבע השלישי, אבל עד הסיום הפער תפח במעט ונעצר על 7 נקודות בסיום.

קלעו לגבעת שמואל: משה ברנר 26 , ליאור ליפשיץ 19, טרנס רוברסון 12, דרור כהן 10, דודו אסרף 6, איתי גרינבוים 5, ירון להט 4.

לרמת גן: אלישי כדיר 19, בריאן טולברט 18, מייקל קיובלר 13, ניר כהן 10, ארז קוחנסקי 9, שמוליק ברנר ואטיבה ליונס 8 כ"א, דורון קרמר ובנט דיוויס 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully